Selasa, 17 Mac 2015

PERMATA / BATU TAAT WALI




























































Permata TABASHEER

Atau Nama Asalnya Semenjak tahun 70-an Iaitu Batu Taat Wali @ Tok Wali

Nama sainsnya sebagai SERPENTINITE, pengeluar terbesar ialah di indonesia. Peniaga THai Festival ini memaklumkan ramai Peniaga dari Malaysia datang memborong Batu Taat Wali ini , malahan Melayu Thailand yang berniaga batu juga mengambilnya dari sana bagi di jual di sini... ibarat kita ambil di sana kosong tanpa jenama dan bawak ke sini boh nama kita.. tiada masalah sebab batu ni tidak terikat dengan mana mana perikatan dan penjenamaan luar seperti NIKE, ADIDAS dll.

Batu Taat Wali ini mempunyai banyak varisi mengikut kematangan dan usianya di dalam tanah, Ada bewarna hitam bintik emas, ada hitam sahaja, ada bewarna kelabu kehijauan, ada yang kehijauan sahaja, ada yang bewarna putih. 

Sila baca mengenai spesis batu ini di :


Beberapa versi berkaitan Batu ini di keluarkan, malangnya kebanyakan adalah palsu belaka, Pihak kami ( runnerantik ) sudah lama membuat kajian dan penelitian akan sumber batu ini seperti yang di war warkan, Malahan kajian kami mengenainya di lakukan dari Thailand sehingga ke Kalimantan, termasuk sarawak. Pokok buluh yang di katakan menghasilkan permata ini di teliti bagi semua jenis spesis yang ada terutama di kawasan Sarawak, Baik yang tua atau muda , Namun semuanya menemui Kehampaan apabila sesampainya kami ke Pasar Rawa Indonesia pada tahun 2012, Ternyata spesis permata ini berlonggok di sana dari pelbagai variasi, hanya tunggu untuk di pilih , bagi duit dan bawak balik sahaja. 

Namun demikian batu taat wali ini mempunyia khasiat yang terpercaya sebagai :

Penawar gangguan 

Penawar lemah semangat 

penghadang dari gangguan sihir dan guna guna

Insyallah dan semestinya ada "rahsia " yang menyelubungi di sebalik khasiatnya, tok tahu, para peniaga FAHAM apa yang tok maksudkan 


Kod Produk : PTWALI 15315
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 36

11 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. PTWALI 15315-6A PAYMENT DONE TOK... mekasih..

    BalasPadam
  4. tapikan tok.. apa rahsia dia hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. rahsia dia hanya kami peniaga sahaja tahu dan "peniaga tu" juga perlu tahu kami sudah tahu rahsianya, jadi toksah nak havoc sangat

      Padam
  5. Lock berdeposit 7a tok..detail bayaran deposit saya akan wssup kt mr baz..

    BalasPadam
  6. Slm tok..maaf..sy unlock 5A..tp sy lock 3A..sbb ade sarang cincin perak saiz permata 3A tsebut..payment sebentar lg tok..maaf lg skali tok..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN