Isnin, 16 Mac 2015

AKIK ZURIAT








Alhamdulillah syukur kepada Allah.. Tok baru selesai update blog dan melakukan solat hajat tadi untuk item ini.

Akik ini khusus istimewa tok buatkan sebagai penangkal bagi mereka yang belum memperolehi zuriat dan sukar, jika dah di sahkan kemandulan pihak lelaki sperm mati ke, minta maaf lah, takdir dah begitu, Namun bagi yang sihat walafiat ni, namun belum belum juga ada anak selepas bertahun tahun berkahwin, seeloknya buatlah persiapan dan usaha kuat, makin lanjut usia, makin tipis peluang mendapat Baby.

Kebetulan akik ini mempunyai gambaran urat janin di dalamnya, kata org tua, amat sesuai di buat sebagai penangkal azimat . 

Sudah tok buatkan dan masukkan ke dalam akik ini di samping doa kepada Allah SWT. dan tok minta yang mengalami masalah ini dan selepas memiliki akik ini segeralah bagitau tok, tok nak tau juga. Memang kita bukan nak taksub ke batu, tapi ingat, batu ni makhluk Allah juga. Jadi setelah kita dapat apa kita mahu, segeralah sujud syukur dan panjatkan kesyukuran kepada Allah, Batu ini simpanlah sebagai kenang kenangan , mana tahu anak sedara ke, sepupu ke ada masalah yang sama.

Item ini mestilah di pakaikan di kawasan perut dan tidak melepasi dada atas separas jantung dan melepasi bawah separa kemaluan, maka sesuai lah di buat loket iaitu di tengah dada berhampiran ulu hati. Insyallah mudah mudahan Beserta usaha tok di sini mendoakan melalui solat hajat dan juga doa serta usaha anda suami isteri, mampu beroleh zuriat dengan izin Allah.. Orang kata, dapat 1 pun jadi la , ye dak..buat peneman kesunyian di hari tua kelak

Kod Produk : AZURIAT 15315
Bentuk : Permata akik
MAHAR : RM 125.25

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok...Saya lock azuriat15315

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok ...nk tanye bleh x tok ikat mjadi locket?...brape kosnye tok...:-)..Terima tok ye...

      Padam
    2. Payment done tok ya...Terima kasih

      Padam
  2. Assalammualaikum tok masih Ada lagi x tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan , sudah sold out tuan. Tuan sila lihat item baharu tok ya

      www.geligabunian.blogspot.com

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN