Khamis, 25 Disember 2014

ROTAN RIMBA














Tuan tuan

Ini ialah bekas dari stok yang diberikan oleh Tok Mat Tua sekitar 5 Bulan lepas sebelum kami landing ke Ganu ni, dan tuan tuan juga tahu bahawasanya kayu dan teras seperti :

Kebanyakan Kayu dan teras tidak kita perolehi lagi melainkan stok stok yang masih ada atau kepunyaan tok sendiri. Yang TMT memang ini yang akhir darinya...

Dalam simpanan Tok yang masih ada ialah :

Kayu Kuat Zakar
Kayu Azimat Pinggang ( Hitam )
Bertam Batu ( Sulur bertam )
Kayu Kulit naga
Teras Ulung
Teras Tunduk sekampung

Semua ini belum tok keluarkan lagi , namun jika ada yang anda minta, sila request kepada PA tok, perlu diingatkan PA tok dia tahu hanya apa yang boleh dia tahu, so...ada sesetengah bab stok dia tak tahu sebab benda tu semua ada dalam stor tok dan dia bukan Ahli kayu dan teras melainkan mempunyai kelulusan Master in Engineering.... ye... P.A Tok tu ada master .... bukan degree tau hah   :)

===========

Baik Rotan Rimba ni lebih berbisa dari bertam, dan khasiatnya hanya khusus utk  pembisa sahaja... kalau banyak org pakai bertam, tok jamin dalam 10 org nak jumpa 1 pakai rotan rimba memang tarak punya.

Ini ialah stok akhir yang ada pada tok, maybe yang belum canai ada lagi, tok lupa pulak nak tanya tukang tok tadi

Kod Produk : TRR 241214
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 110

* Maharnya akan makin mahal jika esok tok dapat tahu ia tgl lagi sikit, tapi kalau esok dia cakap dah habis, maka ini je la yang ada

2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN