Ahad, 28 Disember 2014

GELIGA PANCHAR NUR HIKMAH


Kelihatan di dalamnya umpama seluruh galaksi di dalam, seluruh semesta di dalamnya, ibarat memegang sebuah semesta, itulah keindahannya. Subhanallah.

Item ini ingin di masukkan ke dalam iBay tok, namun memandangkan masih ada 3-4 barang yang perlu masuk sana di holdkan akibat kehadiran tamu, maka ia di kivkan kemasukannya sehingga ada masa yang lapang menemani tok di sini.

Geliga di atas ialah pemberian seorang Muslim berbangsa Jin yang di dewakan di alamnya sebagai yang mempunyai kuasa sakti yang hebat di antara yang hebat, insyallah

Geliga ini terhasil dari Pengumpulan tenaga 7 panglima yang di tawan, dan kekuasaan sakti dan himkah mereka di kunci di dalam geliga ini bagi di manfaatkan oleh pemakainya, percaya atau tidak, tapi jangan percaya pun tak apa. Ia hanya di pakai Golongan Jin muslim dari kalangan Pahlawan, ketua panji panji syahadah di alam jin , dan sebiji ini untuk kaum manusia kita. 

Tok cuma minta bagi yang nak membelinya, jangan ikutkan nafsu, amat sayang jika jatuh ke tangan yang belum bersedia, amat sayang jatuh ke tangan orang yang hanya melihat keindahannya dan amat sayang jika jatuh ke tangan orang yang tidak tahu memanfaatkannya di jalan islam dan jalan syariat Allah.

Tok berharap yang memilikinya dari kalangan yang " Tahu ", yang " Reti " dan yang " Pandai " mengolahkan , yang takwanya hanya untuk Allah , tawakalnya hanya untuk Allah dan mampu menjaga hati bahawa ianya cuma takdir dan asbab untuk dia memiliki geliga ini.

Yang nyata bila di pakai dan di miliki ialah punca tenaga yang tersisa di sekeliling akan di sedut dan di berikan kepada pemakai di mana pemakai melihat pemilik berseri seri, bercahaya dan jika ada musuh hampir, ia kelihatan menggentarkan.

Laluan rezeki menjadi lancar dengan izinNYA, banyakkan istigfar, jangan pakai ni terus lupa nak istigfar pulak. istigfar itu ialah pelupus dosa dosa kecil yang mana dosa dosa kecil lah menghalang laluan rezeki dan menutup laluannya.


Kod Produk : GB11 271214
Bentuk :Geliga
MAHAR :RM 700

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Amat amat cantik, tidak terkata. pandanglah lama lama di dalamnya, ibarat kita di angkasa raya

      Padam
  2. Aduh cantiknya tok aduh harganya tak mampu......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki mata juga nikmat yang Allah bagi tanpa sempadan tuan, alhamdulillah dalam hayat di beri peluang melihatnya , indahnya sebutir permata

      Padam
  3. pergh.... cun. dah ada yg lock ke.....

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN