Ahad, 15 Jun 2014

TRACKING CODE 12.6.2014

Assalamualaikum wbt dan salam bahagia tuan tuan dan puan puan.
Ini ialah tracking code tempahan anda yang kami holdkan sementara selesais emua urusan persandingan TMGB. Semua item item akan di hantarkan terlebih dahulu ( bagi selesaikan kerja kami untuk anda ) kemudian barulah kami akan UPDATE blog GB ini untuk meneruskan urusniaga.

Buat malam ini , penghantaran seterusnya akan dijalankan pada esok hari melalui PPL Johor Baharu, dan blog akan di updatekan selepas semua urusan penghantaran ini selesai.
Bagi Pemahar Khadam keris, item anda akan di hantarkan pada hari selasa atau rabu berikutan keris keris ini sedang di persiap dimasukkan khadamnya , dan bagi Pemahar khadam Khotif ( Pencurian ), abang seguru Tok sedang mempersiapkan Cincin bagi kunci Khadam ini. Jenis khadam khatif memerlukan masa memperolehinya berikutan ia adalah urusan 2 hala antara Tok dan abag seguru ...antara Indonesia dan Malaysia. Penghantaran Dari Indonesia Mengambil masa sekitar seminggu belum termasuk ritual yang beliau jalankan selama 3 hari bagi sesuatu khodam.
Selamat Memaharkan item mistik bersama kami, Insyallah sentiasa terbaik buat anda semua.


8 ulasan:

  1. Salam Tok Mat. Saya order 1 botol madu+habbatus sauda tapi terima 2 botol (pihak Gb terlebih antar satu botol)..

    BalasPadam
  2. Maaf kesilapan fitri, kerana oder tn masuk dlm evenote bertindih, boleh pulangkan balik dak,!! Kalau tak fitri kena potong gaji la.,,,, huhuhu

    BalasPadam
  3. Kesian tak fitri kena bayar nanti, huhuhu

    BalasPadam
  4. den mmg caya ngan gb... lambat cepat tetap antar

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN