Isnin, 16 Jun 2014

MERAH DELIMA 5%
















Mempunyai potensi Memerahkan air dan tahniah kepada pemilik yang memilikinya 2 tahun lepas di mana ada yang bersungguh menjaganya melalui Kaedah :

" Cara Penjagaan Geliga Lipan "

Kaedahnya sama sahaja.

Alhamdulillah. Sempenan Aiddilfitri yang bakal berkunjung Tiba, Ia di datangkan khusus bagi penarikan rezeki dan pasti dengan nilai di atas ia bukan lah 100% merah air, Perlu ditapakan dahulu sebelum membuahkan hasil yang lumayan


Kod Produk : MERAH DELIMA  5% 1506-450 
Bentuk : D5
MAHAR : RM 450


Promo Ramadhan : RM 200



43 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Tok Mat, saya lock 5A.. Pembayaran mahar akan menyusul...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembayaran telah dibuat tok mat.. Rujukan resit pembayaran saya sudah send di whatsapp..

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Tok Sy lock menunggu utk item 6a....

      Padam
    2. salam tn faizal. sy dh bincang dgn tok mat utk lock bdeposit 6A ni smpai 23hb jun. namun jika sy xdpt selesaikan maharnya hingga tempoh tsebut tuan boleh trus grab aje ya tn =) sy redha InsyaAllah.

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. payment done
      date 29/06/2014
      6:47 pm
      to acc. 551016691626 MY GEMSTONE
      RM 280.00
      MD 5% 1506-450-6A
      dan madu sumatera sebotol

      Padam
  5. Balasan
    1. Lock menunggu..

      Padam
    2. Sy terpaksa unlock 2A dan 4A krn ada mslh yg tak dpt d elakkan. Maafkan sy tok, blm ada rezeki sy lg. Sy unlock 4A utk tuan jethro

      Padam
    3. Dengan lafaz bismillah, saya lock 4A...

      Padam
  6. Balasan
    1. Salam Tok Mat, Diatas masaalah yang tidak dapat dielakkan, saya terpaksa UNLOCK 8A. Maat Tok Mat.

      Padam
  7. Balasan
    1. nak tanya apa maksud 5% kat title?

      Padam
    2. atas masalah persendirian saya terpaksa unlock barang ini. bukan rezeki saya kali ini. sesiapa yang lain kalau nak boleh quick grab je. maaf ye tok...

      Padam
    3. Sy lock 7A dan sy dah bincang dgn TMGB

      Padam
    4. Pengiriman mahar telah di buat lalui cendana remittance. Bukti resit dan detail akan menyusul di system evernote dn whatsapp

      Padam
  8. kalau ada sesiapa un lock sy menunggu ye

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Payment done via rhb cash. Detail da sent dekat evernote.

      Padam
  10. Kalau sapa y sudi lepaskan unlock saya nak lock menunggu megidam sgt3

    BalasPadam
  11. kalau ada yang nak unlock batu ni, saya sentiasa bersedia untuk lock

    BalasPadam
  12. Tok mat ... perlu ditapakan di dalam madu je ke? Kalau dalam minyak zaffron boleh ke

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. Salam Tok. Sy lock 2A, yang Tuan mohd khairi unlock. Hrp2 rezeki saya

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN