Jumaat, 1 Mac 2013

UPDATE TERGENDALA 1/3/2013

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...


Dukacita dimaklumkan bahawa update untuk malam ini ditangguhkan sehingga tengah malam ini berikutan kedatangan :

=> Sida Buana
=> Beberapa Murid 

Datang ke rumah Tok Mat G.B , Sida Buana adalah Salah seorang murid Tok yang baru ditabalkan hari ini Sebagai Pewaris Kunci Kerajaan Berlumut, Panti Dan Gunung Pulai serta sekitar kawasan kawasan Kerajaan Alam Bunian Sekitar Negeri Johor.

Beliau Berusia 28 Tahun berasal dari Kluang,Johor . Sebelum ini beliau hanyalah seorang Dropship item Penarikan Tok Mat G.B di dalam Facebook dan jualan langsung, Namun kini dan selepas ini beliau akan berada di bawah Payung Naungan Group GeligaBunian Di dalam permaharan Barangan Hasil Penarikan Beliau Sendiri, Melalui sumber, cara dan aliran yang sama , beliau akan sama sama memperjuangkan warisan ilmu penarikan ini dari Tok Mat G.B dan diharapkan Perjuangan Ini berterusan tanpa halangan dan dugaan seperti yang pernah di Alami oleh murid terdahulu.

Insyallah, selepas ini anda semua akan dapat melihat item penarikan beliau dan ia akan di blogkan di bawah Blog Geligabunian.blogspot.com. Diharapkan beliau mampu memperolehi Item item Rare , menarik untuk anda semua.

Konsep dan persembahan beliau di dalam blog yang bakal di cipta iaitu:

www.sidabuana.blogspot.com

( Beliau akan mulai Upload item perolehannya mulai esok Malam )

Adalah sama dengan Konsep Blog G.B ini, Segala permaharan dan Pembelian Boleh di masukkan terus ke Akaun My Gemstone & sms akan di sambut oleh Tok Mat G.B sendiri bagi mengelakkan kekeliruan.... ( jika kat dia org sms dan kat Tok pun org sms @ kat dia org Tranf dan kat Tok org tranf, nanti akan berlaku DOUBLE PAYMENT ), insyallah setelah Beliau Mewujudkan Nama Syarikat dan Akaun Syarikat beliau sendiri, maka barulah keseluruhan urusan akan diserahkan kepada Sida Buana.

Insyallah , semoga Group dan kerjasama ini akan memberikan kebaikan kepada semua Pihak.



Terima Kaseh 

20 ulasan:

  1. alhamdulillah...
    berterusan warisan...
    semoga di jalankan dan di caturkan dengan sebaiknya...
    tahniah tn...

    BalasPadam
  2. Konsep dan kenipisan maharnya sama jugak tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah....ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi kan tok...? :o)

      Padam
  3. As-salam, tahniah sdra Sida Buana. Bertuah dgn t/jawab...

    BalasPadam
  4. Maknanya payment boleh disms kepada tok dan puan alisha? Ke pada tok saja?

    BalasPadam
  5. Salam Tok & Pn Alisya.. Waaaah.. Terbaik Tok.. Tahniah Tn Sida Buana.. Maafkn Leo sbb x dpt turut serta hadir ke sana.. Leo sibuk bertugas.. Tapi, apa2 pn Leo sentiasa doakn semoga bertambah2 rezeki Tok & Pn Alisya serta semoga maju sentiasa dan diberkati, dirahmati oleh NYA baik dr segi perniagaan serta perguruan Tok.. InsyaAllah.. Mudah2an.. Amin.. Meeeooooow... :-)

    BalasPadam
  6. Tahniah Sidabuana....

    Tuan IF bila lagi nak take over pintu Ulu Bendul... hehehhehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. X lama dah tu juga...dah ada dah nama batu permata sempena leo tu...

      Padam
    2. nnti tarik yg special wat den yo...

      Padam
    3. Insyaallah Tn Dato, Tn Zack & Tn kr33ps.. Leo x berani nk ckp pape.. Biar laa Tn Guru (Tok Mat) yg tentukan & apa2 pn semuanya dgn izin Allah SWT jua.. Klu ada rezeki ada laaa.. Klu x ada rezeki, Leo pn x leh nk buat apa2 sbb DIA jua YG MAHA ESA penentu segalanya.. Apa2 pn leo tetap bersyukur pd NYA kerana DIA yg temukan Leo dgn Tok dan Leo berterima ksh pd Tok atas ilmu yg diajarkn pd Leo.. Alhamdulillah.. Trima ksh Tuan2 semua.. Meeeooow.. :-)

      Padam
    4. alhamdulillah...sama2 kita bersyukur akan nikmat yg d kurniakan Nya...
      walau pn xprnh bersua tp rasa mcm rapat je...
      anak saper la ni...baik betul..,

      Padam
    5. Anak Singa.. Huhuhu... Baik ke Tn Kr33ps? :o) Roaaarrrr.. (ek? Silap!) meeooowww.. Huhuhu :-p

      Padam
  7. MAAF JUGA MENCELAH...

    # KEM MISTIK TOK MAT GB NEGERI DI BAWAH BAYU-TAHAP 1

    SETELAH DIPERKENANKAN OLEH TOK.. SAYA MENGISYTIHARKAN KEM MISTIK TOK MAT GB NEGERI DI BAWAH BAYU - TAHAP 1 - AKAN DIADAKAN PADA KETETAPAN YANG BERIKUT :

    TARIKH : 24,25 & 26 MEI 2013
    TEMPAT : PUSAT LATIHAN RELA NEGERI SABAH.

    *UNTUK PENDAFTARAN, SILA SMS BUTIRAN SEPERTI.....

    NAMA PENUH :
    NOMBOR KAD PENGENALAN :
    ALAMAT :
    NO. TELEFON :

    .......KEPADA SAYA DI NOMBOR : 014 - 869 0002

    *TARIKH TUTUP PENDAFTARAN ADALAH PADA 15 APRIL 2013.

    *TEMPAT ADALAH TERHAD.

    -----------------SEKIAN TERIMA KASIH-------------

    *MOHON PERHATIAN KEPADA YANG TELAH MENDAFTARKAN DIRI KEPADA TUAN NIZAM, SILA DAFTAR SEMULA KEPADA SAYA.. KERANA TUAN NIZAM SEKARANG BERADA DI LAHAD DATU, SABAH.. TERLIBAT DENGAN OPERASI DI SANA.. MOHON DOAKAN KESELAMATAN ANGGOTA KESELAMATAN KITA.. AMIN..

    BalasPadam
  8. Tahniah tn Sida Buana, semoga warisan di kekalkan

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.
    *****=====*****=====*****=====*****====*****=====*****=====*****=====
    —————————————————————————————–

    Assalamualaikum wr.wb saya andy ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang pengamen jalanan yang pendapatannya tidak seberapa,buat makan saja nda cukup apalagi untuk beli obat buat ibu saya karna belakangan ini ibu saya lagi sakit sakitan jadi saya harus membantin tulang buat ibu saya dan adik saya karna bapak kami pergi meninggalkan kami entah kemana,,saya dapat nomor MBAH KABOIRENG dari teman saya..awalnya sih saya ragu tapi nda ada salahnya juga saya coba karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi tapi tidak ada yang berhasil malahan cuma uang saya aja yang terkuras habis dan akhirnya saya menghubungi MBAH KABOIRENG dan mengikuti 4D nya yaitu {8001} dan alhamdulillah berhasil..!!! Kini kehidupan kami sudah tidak seperti dulu lagi dan akhirnya saya juga sdh punya usaha sendiri dan bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HBG 0823=2221=2111 MBAH KABOIRENG nomor ritual MBAH KABOIRENG meman benar2 100% tembus.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN