Sabtu, 3 Mac 2012

TERIMA KASEH KEPADA SEMUA

Assalamualaikum wbt...

Syukur ke hadrat ilahi..alhamdulillah. Dengan limpahan rezeki yang melimpah ruah melalui penjualan Permata dan geliga Gred Dan kualiti terbaik. Saya mengucapkan terima kaseh pertama nya kepada Guru Perguruan Penarikan menggunakan Zikrullah dan Al-Quran kerana membenar dan memberi izin memaharkan permata dan geliga hasil usaha Guru dan rakan rakan seperjuangan. Terima kaseh juga kepada semua pelanggan saya kerana sudi memberikan kepercayaan yang tidak berbelah bahagi serta tidak teragak agak untuk melakukan urusan pembelian permata geliga dari blog saya.

Alhamdulillah... selama ianya diwujudkan sebulan lebih sikit nie, sebanyak 8000 klik diterima di blog saya, Alhamdulillah juga penjualan permata geliga di blog saya sentiasa ada setiap hari, permintaan yang menggalakkan  dari pelanggan dan pemborong.

Mahar yang saya letak sebenarnya boleh nego lagi. Beruntunglah bagi yang tak segan bertanya dan membaca artikel ini... hehehe... yang tak baca memang tatau la ianya boleh nego heeeeeee........

Jika anda ada mengidam batu permata yang saya tak pernah pamerkan, bolehlah maklumkan saya , jangan risau. Tak semestinya kalau anda mengidam sesuatu permata atau geliga saya akan maharkan dengan mahar yang tinggi........... saya kalau boleh nak bagi dengan mahar rendah saja bagi barang idaman anda semua...saya nak anda gembira, bila anda gembira anda akan suka berurusan dengan saya dan bisnes saya akan lebih maju lagi... betui kan heeeee.....

Insyaallah............


" YANG TERBAIK TETAP UNTUK ANDA SENTIASA, SELALU DAN SEWAJARNYA "

13 ulasan:

  1. Betul.. betul.. betul.. (macam upin ipin cakap) Jika ada yang berkenan jangan segan silu sms / call En. Mat Insyallah saudara tidak akan dikecewakan.

    BalasPadam
  2. ya tuan..sebarang pertanyaan or pembelian akan dilayan...=)

    BalasPadam
  3. DAH 11,523 KLIK....alhamdulillah...bru 2 bulan... kunjungan yang menggalakkan..t.kasih atas sokongan anda

    BalasPadam
  4. salam semuanya...ade masa free kalau trn jb alo2 kwn bang...kwn nk brbual lbh lanjut tntg batu kursani 2bj,1bj dah msk n 1bj blm msk hadiah dr 2org shbt...mgkn ade lg kot...heeeeee...dr sbsr tpk tgn,balik dlm bntk khas utk buat cncn ataupn loket...ade 20bj kesemuanya,ade yg da msk n blm msk tp hnya sbhgian ikhlas dr 2org tersbut yg akn d hadiahkn kpd kwn...kwn nk ucapkn trme ksh utk maharnye besi kursani yg dah mlekat pd jari kwn ni...xtest pn lg...nnt blh la kwn mntk tnjk ajar byk2...heeeee...

    BalasPadam
  5. oww, batu RAW yang kawan awak pegang tu ka.... dah masak ( matang ) belum batunya tu, kalau dah masak ( matang ) bermaksud menambahkan kekerasannya. elok la dibuat cincin , kalau tak mudah peroi nanti

    BalasPadam
  6. Anaz , kawan turun JB esok nak ke kedai unkle tengok perkembangan pembuatan RAJA MANI GAJAH esok. belum siap lagi... lawa..anas tak mau ka.... perak + Suasa... otai otai je boleh buat nie hehe

    BalasPadam
  7. 27,259 klik....alhamdulillah..terima kaseh atas sokongan anda..

    BalasPadam
  8. 52,190 klik....dasyat untuk blog yang baru 5 bulan ditubuhkan heeeee.... alhamdulillah...syukurrrrrr

    BalasPadam
  9. Allahuakbar dipenghujung tahun terklik bahagian ni..Tahniah Tok moga hari-hari mendatang terus maju dan beroleh keberkatan...amin.. 537,891 klik
    Amer den/pokchik kangaq

    BalasPadam
  10. salam tokmat.salam semua......
    walaupun saya ni org baru,terus terang saya katakan tokmat bukan seorang yang sombong.kalau di mesej lambat macammana pun mesti di balasnya
    yang paling saya respect sekali, time tidor ada pelanggan call, bangun sambut panggilan, layan pelanggan. tabik tokmat.kat situ dah nmpk keikhlasan dan kesungguhan....
    ikhlas saya cakap saya senang berurusan dgn tokmat.lagi satu barang yang di pesan di dalam blog.gb.barang itulah yg akan sampai kepada pelanggan dan yang pasti barang tu rare.Doa saya semoga blok gb ini akan terus maju, dimurahkan rezeki, secara tak langsung dapat membantu antara satu sama lain.semoga tokmat tabah mengharungi segala dugaan dugaan yg datangnya dari Allah s.w.t
    semoga saya dapat terus berurusan dgn tokmat
    terima kasih...

    BalasPadam
  11. Assalaamualaikum tok mat yg dihormati. Sesaje menyelusuri perjalanan blog GB ni dr hari pertama. Singgah sat kt posting ni. Ari ni je dh 3472687 klik. Berkat dan rahmat dr Allah SWT hasil usaha yg jujur dan ikhlas. Semoga blog GB terus majujaya. dari Allah/dengan Allah/kerna Allah... Wassalam

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN