Jumaat, 9 Mac 2012

G.S.ABD QADIR AL-JELANI

GELIGA SYEIKH ABD QADIR AL-JELANI







Setahun perguruan cuma dapat 2x sahaja..kali ni giliran saya untuk memaharkannya.... kalau takde sapa nak beli pun takpa..dah lama saya berkeinginan nak memiliki Geliga ini hehehe...

Kegunaan Geliga ini amat Global...antara yang bisa dibuktikan ialah "menyuruh " ianya melakukan sesuatu... usap dan niat..pasti diiringi ".....dengan izin Allah "

Untuk Yang lebih nyata. anda boleh menggunakan teknik dowsing yag dulu kala digunakan oleh org kita..tapi mat saleh cetak rompak dan meng-komersialkan teknik ini...depa panggil teknik DOWSING



Taknak cerita lebih lebih lah... nanti ada yang tak tidur malam ataupun air liur meleleh kena keyboard heheh... dah ada tu..saya tau... sebab depa ngaku sendiri heheh... 

Geliga ini didatangi dengan buku nota ringkas tentang penjagaannya, amalannya dan cara menggunakannya...... saya sarankan JANGAN BELI pleaseee..... sebab saya nak hehe.... sy terpaksa tayangkan kat sini jugak lah sebab benda nie semua nak dijual.. sy x dibenarkan salah guna keizinan yang diberikan perguruan.

But Please ok.... 

Hanya yang Tahu menjaga hati dan Iman sahaja dibenarkan memilikinya, saya taktau setahap mana anda..tapi tepuk dada tanya sendiri..anda tahu keupayaan anda sendiri ya.



Kod Produk : GSQAJ
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 350 

Borong sahaja boleh dapat Mahar Istimewa sampai terbeliak biji mata...

GSQAJ + G.Malakai Biru : RM 500 ( pelikkan... aku pun pelik kenapa guru buat mcm ni )

GELIGA MALAKAI BIRU TIDAK DIBENARKAN TAYANG DI SINI... SEBAB BOLEH MENJADI PERGADUHAN MEREBUTNYA. JIKA NAK... TAWAKAL DAN REDHA...INSYAALLAH...SAYA JAMIN SESUNGGUHNYA IANYA MEMANG CANTIK, BERKUALITI A++++++.... TAK PERCAYA PUN TAKPA ..LAGI BAGUS..SAYA NAK HEHE

* Terima kaseh kepada Tuan Shamsul.KL



4 ulasan:

  1. Kedua-dua Geliga cantik berkilat-kilat dan didalamnya ada jalur emas :). terimakasih En Mat.

    BalasPadam
  2. Sama sama.. terbaik sentiasa di sini..insyaallah

    BalasPadam
  3. tok mat, kedua2 geliga nih ada lagi ke???

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN