Jumaat, 27 September 2024

ASSAM GARAM PUTERI JELITA

 


Pernah kah anda pergi ke lata hujan atau tempat tempat air terjun dan ditegur oleh orang bunian ? Selalunya puteri puteri cantik yang sedang mandi.. 

Lata Hujan ni kalau mai senja, org kampung sekeliling pun tak pi lepak dah...senakal mana pun pasangan zina, takkan berani berzina di kawasan itu. 

Kawasan ini menyimpan 1001 misteri yang belum terungkai dengan jelas. Tok sendiri pun baru kenal kerajaan Yang ada di atas air terjunnya..ko giler nak masuk jauh ke dalam tau tak baru baru ni ada beruang mengamuk makan kambing dan makan manusia ?... hantu setan kita tak risau, nih....kena baham dek rimau ke, beruang ke... ada rimau ke?... aah ade... pergilah kawasan sana kalau nak tengok. Kawasan ni berada di sebelah pantai timur . Kenapa tok selalu mention pantai timur ? adakah sebab tok mempunyai isteri yang berasal dari sana ? sebenarnya bukan sebab itu .. tetapi tok rasa anda sendiri tahu yang belah belah pantai timur ni banyak sangat orang yang berilmu dan mempunyai pelbagai jenis ilmu . Boleh dikatakan hampir setiap rumah lah ada yang mempunyai ilmu terutama belah kg Puan Kai . Kg Puan kai ni dia sedikit pedalaman tapi takdelah jauh sangat dari pekan . dalam 20 km ja dari bandar tanah merah tu . 

Kalau di kg puan kai ni , apa yang tok suka , ia senang . nak bomoh apa semua ada . bomoh untuk penawar penyakit seperti kayat ada, bomoh untuk penawar baby ada, patah ada, boleh dikatakan hampir setiap rumah boleh berubat bahkan ibu dia sendiri pun boleh berubat orang . 

oke baiklah, tok teruskan dengan apa yang tok nak ceritakan ... 


sebelum pulang haritu , sempatlah tok ke lata tersebut untuk bersiar siar tapi tujuan utama tok sebenarnya untuk berjumpa dengan seorang puteri yang tinggal di kerajaan tersebut . 








wajah 





pakaian 


hampa combine lah sendiri noh . biasalah tok google ja . cari iras2 . kalau rtealiti berganda lagi cantik sang puteri ... 


puteri tersebut bernama Puteri Rasitah Cempaka Sari . Puteri ni sangat jelita . dia merupakan salah seorang yang mempunyai hak untuk memegang beberapa senjata khazanah . Puteri Rasitah atau dikenali sebagai puteri kapas ini merupakan anak kepada salah seorang daripada bekas pemangku alam ghaib di kerajaan timur dan merupakjan satu satunya puteri yang bijaksana dan mempunyai hati yang mulia . 


tujuan tok untuk berjumpa dengannya adalah untuk menyampaikan utusan daripada kerajaan jin yang tinggal di sana . kerajaan jin menyatakan bahawa mereka sedang mencari seorang puteri untuk dijadikan permaisuri di istana jin Lata Hujan . 

akan tetapi... 

permintaan itu telahpun ditolak sekeras kerasnya oleh puteri kapas ini kerana sang puteri telahpun berjanji kepada bondanya , iaitu permaisuri Raswati Amanda Kasih . dalam perjanjian tersebut , puteri ini mrengatakan bahawasanya beliau akan menikahi seorang putera dari alam nyata dan berjanji untuk mematuhi segala yang diperkatakan oleh sang bakal suaminya nanti . 


ISI PERJANJIAN 

1. Berkahwin dan mendampingi suami serta mengikuti segala arahan 

2. Menjadikan bakal suami sebagai pemerintah kerajaan 

3. menghadiahkan sebuah kebahagiaan kepada bakal suami melalui pelbagai cara 

3. kekayaan yang tiada batasan 

4. menghadiahkan sebatalion askar tentera untuk mengiribngi bakal suami dan jika mempunyai ahli keluarga, maka ahli keluarga nya sekaligus 

5. jika sudah meninggal, maka akan dibawa ke kehidupan di alam ghaib ( jika ada persetujuan )



Segala upacara perkahwinan akan dilangsungkan oleh tok muda sendiri dan anda hanya perlu bersedia dengan cara tidur sahaja .

kalau takmau berkahwin , sekadar melamar sebagai dampingan sahaja pun boleh .. 




MAS KAHWIN : RM2200


MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET






MAE



Maybank 551016691626 My Gemstone

ATAU

Paypal : lgpap@yahoo.com

Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Puan Kai ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





PUAN KAI : 0178259540 / 01111701048






CIK DIELA : 0127845231 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN