Ahad, 31 Mac 2024

SEPASANG BERTAP EMAS




Ini ialah sepasang anak Bertap Emas untuk di maharkan, mulanya nak buat Bida Tapi sebab barang ni dah makin takda, Kenalan Tok yang mewariskan Bertap Ini pun sudah meninggal dunia semasa PKP lepas akibat KObid. 

Jadi ianya tok nak maharkan murah murah sahaja.

Kalau 1 RM 300 Kalau 2 RM 500 Sahaja. 

Boleh di rendam dalam minyak selamanya untuk di jadikan minyak itu sebagai pengasihan, Maksudnya anda masukkan dalam Minyak dan minyak itu di peramkan selama 41 hari sebelum minyaknya dapat di maharkan sebagai Minyak Pengasih. 

Kita ada 2 set. di atas ialah 1 set...1 set ada 2 bertap, jadi 2 pemahar boleh Grab set 1 dan set 2. 

KELEBIHANNYA:

Bertap emas mempunyai maksud kekayaan dan pembawa tuah, Jika kaum Pak wahabi tidak percaya ya terserah , Ulama dunia pun dah istiharkan Wahabi bukanlah salah 1 dari jalan Islam. Agama lain yang menyerupai islam. Jadi tidak perlu kita mendengar Pandangan mereka. 

Pernah masuk dalam metro bahawa ia mempunyai kelebihan kebal apabila ada 1 makcik kena rompak dan perompak menikam nya namun tidak lut dengan izin Allah SWT. Alhamdulillah. 

Selain kelebihan pengasihan, ia juga dapat merukunkan rumahtangga dengan izin Allah SWT.

Lucu apabila ciptaan Allah di atas dunia ini di geruni manusia, Membunuh manusia dan menganiaya haiwan mereka tak gerun pula, bukankah itu lucu?. hahaha


Kita teruskan permaharan ya. 


NAMA PRODUK 
1 Set Bertap

MAHAR
RM 300 ( bagi 1 biji )
RM 500 ( Bagi 1 set )


Kos Pos Berasingan cuma RM 7 sahaja.








 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN