Ahad, 6 Ogos 2023

LOKET GARUDA KERAJAAN SALSABILLA

 








Apa habaq semua, Alhamdulillah la ni tok ada masa sikit nak buat update di blog ni ha. Kalut dok jaga baby dan mak baby, hola tok la yang dok jaga bini pantang la ni. Dah 15 tahun x jaga bini pantang, last anak ke dua lepas . Ni buang tebiat kot nak jaga pulak hahaha. Masak tok, kemas umah tok, Basuh baju tok, Semua tok la senang kata. Stok barang banyak, cuma tok tak dan nak masukkan dalam blog, sampai nak broadcat / update dalam w.app tok pun x dan . Jenuh.. sapa pernah bela baby dan bini dalam pantang tau la lagu mana rasanya haaa. 

Baik, di atas ni ialah Loket Garuda Hitam Kerajaan Salsabila, Bukan nama kerajaan dia lagu tu, tapi sebab kita pernah masukkan Salsabila dalam List Asam Garam di blog ni, Maka senang lagi tok bagitau garuda ni dari Kerajaan dia yang sudah Musnah. 

Ada pelbagai Haiwan khodam akan di maharkan samada ada bersyarat ( syarat maksudnya ada dalam bentuk fizikal mcm di atas atau isian pil ) 

Garuda hitam ini ialah antara Haiwan di kerajaannya yang memberi jasa melindungi kerajaan Kuning bayu.. Kerajaan kuning bayu ialah nama sebenar tempat asal Salsabila dan Salsanilam. 

Setelah Kekuatannya habis , ia bertukar menjadi energy dan di masukkan ke dalam Loket dan di bawa salsabila , ia akan muncul dirinya bila energynya penuh dan lengkap ( senang kata dia sedang berehat sekarang ) 

Salsabila Berkata kepada tok, In Sha Allah Garuda ini akan membantu pemiliknya ketika di dalam keadaan kecemasan, Walau ia masih dalam bentuk energy, Barang kali jika musuh mencari pemiliknya, seluruh tubuh pemilik akan di halimunankan dan tidak kelihatan , Dan jika apabila energynya sudah penuh, dan ia kembali menjelma menjadi garuda Hitam, ia akan melindungi pemiliknya dari Gangguan manusia nyata dan Makhluk Ghaib sedaya upayanya. 

Selagi kalung ini tidak hilang, maka khodam ini akan sentiasa ada dengan Pemiliknya walaupun Ketika itu dia kalah dalam peperangan, ia akan melindungi melalui energynya sahaja yakni dengan menghalimunankan pemiliknya. 

Ni ha tok nak cerita. Baru baru ini ada dengan tentang 1 tokoh Perniagaan yang kaya gila dan masih muda. Yang di katakan sebagai 9 dragon. Tpok ingin bercakap bagi pihaknya ya. Beliau sebenarnya bukanlah salah 1 dari 9 Dragon , beliau bermula sebagai org kepercayaan org org tertentu yang berkeutamaan dan kerana sikap jujur dan amanahnya menjalankan pekerjaannya , maka tidak hairan jika melalui wang wang imbuhan dia dapat tu dia dapat menubuhkan syarikat syarikat yang besar di dalam Malaysia. 

Banyak Video Tik tok sedang menyatakan mengenai halnya sekarang dan lucunya yang menyebarkan mengenainya ialah wanita, HAHAHAHHA..mau cari apa dari spekulasi kamu ?.. mau perhatian dari Jejaka  Kaya ini kah?.. BAIK DI LUPAKAN SAHAJA HASRATMU, kerana Hidup manusia tidak sama, walau kita di alam yang sama tapi kita di dalam level berlainan, contohnya tok muda di sini.. sebagai guru dan pertapa. Kehidupan Tok Muda bukan seperti org lain, Lingkungan kawan kawan juga adalah dari kalangan pertapa. Tok muda juga mempunyai pelbagai Jenis Level gaya hidup tak perlulah di ceritakan di sini . Tapi setiap gaya itu umpama alam.. contohnya kamu engineer, maka lingkungan kamu juga tidak sama seperti org yang bekerja sebagai guru. 

Jika kamu mahukan perhatian seorang Ahli perniagaan yang kaya raya dan muda. bukan itu caranya. Spekulasi hanya akan membuatnya rimas dan semakin menjauhi marhein. Cara yang tepat ialah kamu cuba bersaing dengannya sehinggalah berjumpa kamu berdua di dalam 1 seminar/meeting atau perjumpaan ahli perniagaan , di situlah akan ada perhatiannya kepada kamu. 

Tak perlu menuduhnya bukan bukan hanya kerana ingin bikin content. Di dalam negara Malaysia ini, masih banyak benda yang kamu tidak tahu apa yang ada dan apa yang tidak ada. Jika mahu melawan, Umpama kamu sedang bergelut di dalam air tanpa ilmu berenang dan oksigen, menepuk air yang tidak di tepuk dan akhirnya hanya tenggelam dan mati kelemasan. 

Bagi wakilnya ..tok nasihatkan ... jalankan kehidupan kamu seperti biasa... buat kerja yang berfaedah dari memberi keuntungan kepada diri sendiri kamu. Itu nasihat yang baik..bukan nasihat yang jahat. Jangan di tanya kenapa tok muda bercakap bagi pihaknya. Letak Jari telujuk di mulut....Shhhhhhh... 

Itu nasihat tok muda ya... 

Baiklah..mahar bagi Garuda Di atas ialah : 

RM 255


SS gambar produk ni dan berikan kepada bonda JJ ya. 


MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET






MAE



Maybank 551016691626 My Gemstone

ATAU

Paypal : lgpap@yahoo.com


BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231 


========================


Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya


"Id  Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN