Rabu, 6 September 2023

GELIGA PERMAISURI URDUJA (BEKAL ASKAR)

  

 






Alhamdulillah, ni kesinambungan dari geliga Puteri Urduja yang terbaru tu. So tok letak semula deskripsi yg sama la no..


Alhamdulillah semalam menerawang ke alam astral berjumpa Puteri Urduja Di kerajaan Chendor, agak terlewat sebenarnya tok sampai tu ke Chendor terengganu sana sebab sebelumnya memang sudah lambat masuk ke alam astral lepas tu berbolak balik pulak nak terbang ke nak naik kapal, kata penasihat ikut protokol kena naik kapal terbang dan landing di sana kemudian di sambut, tok cakap " kamu gila kah?.. nak ke Kerajaan Jeli sahaja berhari hari , ini kan nak ke Chendor sana?. " terbang lagi laju 2 saat dah sampai, itu pun dah kira lambat memandangkan di kawasan hutan grik ada banyak halangan dan rintangan. 

Sesampainya di sana tok terus landing di balkoni menara dan melihat dalaman istana Chendor yang berdesign macam ala ala arab india, tah nak cakap macam mana, dia punya ukiran , tiang tiang besar sepemeluk dan tok terus mendapatkan Urduja dan bagitau kenapa lambat . Kemudian dia membawa tok ke Kamar dan menyatakan itu kamar kami berdua, amat besar dah macam rumah kamar pun, kamar tok di Kota Kayangan pun cuma macam bilik chalet sahaja, ni pemimpin menketedarah rakyat ke memperjuangkan rakyat kan haha, tapi terawangan ke sana tu ada gangguan ke atas diri tok, iaitu diri tok seolah olah macam jadi pening , macam gerakan kita jadi advanced ke depan seolah olah masa tidak dapat di kawal, ini kerana terawangan itu di jalankan ketika kepala tok tengah memikirkan masalah lain ( kehilangan sepupu dan tanggungjawab amanah ayahanda kami 1 masa dulu, Kami ada bertiga dan dalam kemampuan tok , tok ada menempah 3 bilah pedang utk kegunaan kami bertiga.. itu yang tok kata di fb tok kena tunggu 15 tahun pula nak sampaikan kepada warisnya ), tok serabut kerana perjanjian tok juga hampir sampai dan perjanjian tu pun tok tak tahulah dah jadi macam mana kerana sepanjang hayat tok , tok cuba pelbagai cara untuk membatalkannya. Selebihnya terserah kepada Kuasa Allah SWT, tok akur sahaja. 

Kadang kadang ada murid mai umah dan berasa sedih akan pemergian tok nanti, tok cuma senyum, mereka pelik kenapa tok tersenyum. Tok cakap , semua org akan mati, tapi mati kamu itu bagaimana, apa kebaikan kamu lakukan di atas dunia ini kepada org lain?.... sebanyak mana pun ibadah kita tapi jika kita tidak menyenangkan org lain, maka tetap ke neraka juga, paling penting di dalam Ugama Allah ini ialah berbuat kebaikan sesama makhluk. bukan mengeji, menghina dan berasa kita ni tuhan. sedangkan kita ni makhluk yang tidak nampak di mana pahala dan di mana dosa. Tok dah habis kuota 3x ( bagi murid yang tahu , maka tahu ) jadi rasanya tok tidak layak utk meminta kali ke 4. Waima Guru tok di Gowa sendiri pun hanya meminta 1x. 

Selepas melihat lihat kamar tersebut kami berjalan menuju ke Balkoni rakyat, sepanjang berjalan di dalam istana, Allah hu akbar, amat besar sekali bangunannya, bumbungnya , kiri dan kanannya ada kolam kolam kecil dan di dalamnya ada sejenis tumbuhan seperti teratai dan kiambang. 

Proses mengumumkan ikatan jalinan dua buah negara berjalan dengan lancar dan kemudian kesemuanya berjalan seperti biasa. 

Tok ingin mengucapkan terima kasih kepada pelanggan dan murid murid yang ada kemampuan terawangan di atas kehadiran mereka di majlis , In Sha Allah setiap dari mereka di berikan sesuatu sebelum mereka berangkat pulang.


Di atas ini ialah bekal askar dari kayangan sebanyak 15,000 . Bagaimana anda ingin membayangkan tentera ini?, mereka memakai Jubah serban dan mempunyai kain layang putih di belakang.kain layang tu macam superman pakai tu la. Maksudnya semua serba putih, dan mereka terdiri dari kalangan hafazan Al Quran, jika anda miliki dan satu satu masa dengar org membaca Al Quran jangan takut, Ambillah Al Quran dan sama sama membacanya. In Sha Allah. 

Bekal askar ini adalah terdiri daripada Panglima panglima berstatus tinggi dari pelbagai kerajaan yang ingin berkhidmat di atas perlantikan Urduja di Jerai dan kekuatan mereka serta skill pertempuran mereka bukan calang2, nama pun panglima. bukan askar. mungkin nama ini tok perlu tukar kepada Geliga Bekal Panglima Urduja

Silakan 


Kod Produk : GPURDUJA 270323
Bentuk : Bekal Askar Kayangan
MAHAR : RM 225.25

MERDEKA SALE

RM 100.25 saja!!!


MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================



CARA PAYMENT BARU

MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




MAE





Maybank 551016691626 My Gemstone

BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet



PAYPAL
lgpap@yahoo.com 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN