Isnin, 16 Mac 2020

URUSAN GELIGABUNIAN 18-31hb

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Alhamdulillah selepas membaca perutusan Khas perdana Menteri tadi , Pihak GBunian bersepakat untuk meneruskan urusan memandangkan Pihak Pos masih aktif .

Pihak Kami melakukan semua urusan perniagaan ini di Premis tertutup dan tidak melibatkan org ramai, hanya ahli keluarga dan 2 staff.

Tok berharap dapat berkongsi dengan anda sebuah item yang sesuai dengan wabak Virus ini dan Item ini ialah Azimat Penolak Wabak  yang pernah dulu di gunakan di dalam melawan H1N1 , Taun dan Malaria. Kini ia akan turun padang bagi melawan Wabak Corvid 19 pula.

Tok sudah memaklumkan di Facebook id tok berkenaan item ini tadi, tok baru dapat pengesahan Untuk memproduksikannya bagi di maharkan kepada semua dan kalau boleh kepada seluruh rakyat Malaysia , Sebelum ini ia tidak di keluarkan kerana kita tiada masalah ini. 

Sejak semalam tok mendapat alamat mengenai azimat ini, namun tok masih tak berani memproduksikannya memandangkan belum dapat izin Guru, Benda ni benda bab NYAWA Saudara Seugama, bagi tok benda ni bukan benda ringan, ini main NYAWA anda sekalian yang berharap untuk selamat dari wabak. 

Tok menunggu sampai petang tadi sampailah guru membalas panggilan dan memberi izin Tok menyebarkan Azimat ini kepada semua dan berharap ia mampu menjadi perisai kepada semua Umat Islam. Cuma ada 1 masalahnya, ia hanya untuk org islam sahaja, jadi tok meminta maaf kepada sahabat sahabat bukan islam lainnya in Sha Allah pasti ada cara lain demi melindungi diri dari Wabak ini. 

Azimat ini akan di Maharkan pada Nilai RM 100 / 1 ( Siap Pos Dan Kos Lain Kecuali Luar Negara )  dan tok tidak berjanji jika kami ada bekalan laminate mencukupi , kalau yang di hantar takda laminate,  kami akan masukkan dalam plastik zip biasa . 

Cara pakainya ialah dengan meletakkan di songkok, di Dalam Poket, di poket seluar, Di dalam Bag duit Tak di galakkan ( dalam benda tebal tak di galakkan ) 

PANTANGANNYA :

1. Tidak boleh bawak masuk ke dalam tandas kerana ia di perbuat dari Ayat Al-Quran demi tidak ada fitnah berlaku, kalau dah terdesak sangat simpan saja dalam poket,  takda masalah. 



Tok akan mencuba memproduksi sebanyaknya melalui tulisan tangan Bonda JJ sendiri .


Permaharan sudah boleh di mulakan mulai sekarang.... Sekiranya ajal kami datang dahulu, maka pengeluarannya akan terhenti, tok selalu tok buat untuk org dulu, yang dalam tangan tok pun tok beri pada org dulu kerana sifat tok mengutamakan org lain. Jadi jika 1 masa nanti ia sudah tiada di produksikan, maka salah 1 dari kami Sudah tiada. 



7 ulasan:

  1. Balasan
    1. w.salam wbt, baik, sedia maklum. tgh buat skrg ni, tok buat ikut permaharan sahaja,

      Padam
  2. Jadi sekarang kita ada 2 jenis ,

    1. Azimat Penolak Wabak ( Ikhtiar Mistik )

    2. Produk NG-1 ( Ikhtiar herba )


    Virus ini tidak boleh berada pada suhu yang panas, NG1 akan menyebabkan badan anda panas, sementara Azimat akan menjadi perisai. Salah 1 pun dah ok, mana 1 yang anda selesa , ada org nak makan ubat punya susah , pelupa dll.


    1 Lagi tok nak pesan. Tok ada order 20 unit Mask ia lebih baik dari Mask N91. semalam dah di beli 2 unit oleh pelanggan di FB.. bukan jenis pakai buang, boleh di bersihkan malah boleh di ganti dengan kapas dan kain filternya. Maharnya Kini ialah RM 90 , semalam tok jual ke jiran bangsa Cina RM 500 , dia beli 4 unit utk keluarga. semalam order lagi, suplier cakap SOLD OUT, maka dapat la 20 unit tu last

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya grab item no 1 (5 unit), tok ayah.
      Butiran maharnya, saya sudah wasap kpd Puan Eka.
      Terima kasih

      Padam
  3. Assalam tok...GRAB 2 TOK

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN