Isnin, 8 Oktober 2018

MINYAK CAHAYA HIJAU







Alhamdulillah, Tok Pinjam Sekejap 1 Botol.. Minyak ini berbau Bunga , x kuat sangat baunya. Tok siap buat gaya kapal terbang nak landing lagi dalam bilik gelap huhu.. 

Yang ini sebentar sahaja tok pinjamkan. Dan di pulangkan selepas ambil gambarnya.

Tok di maklumkan bahawa nama Minyak Ini ialah

MINYAK CAHAYA HIJAU

Dan Ia berasal dari atas, atas mana tok tak mau nak sebut.

Bagi Sesiapa yang nak minyak ni... yang tak perlu di pakai, cuma perlu di bawa sahaja ke mana mana pun kena bagi Nama Anak anak...kalau belum menikah kena bagi nama Ibu.. 

Contohnya 

Nama anak 1 : Nurshuhada Binti Fatimah

Nama Anak 2 : Nursuhaila Binti Fatimah

Nama Anak 3 : Shamsul Idham Bin Fatimah

Dll


Kalau nama Ibu Bagi yang belum berkahwin
Nama Ibu : Fatimah Binti Aminah



Minyak Ini bertindak dengan cara SUGIH REZEKI, iaitu rezeki anak anak anda , rezeki ibu anda.. Mungkin rezeki anda pada waktu itu belum datang, belum ada, belum time nak mai.. maka di pinjamkan rezeki anak anak atau ibu ...TAPI AWAS... AWAS sungguh sungguh ni tok Mintak.... Biar la hangpa nak pandang minyak ni lekeh ka, rendah ka, nak persoalkan ia ka apa ka... tapi AWAS..kalau beli dan miliki, kemudian jadi... kesenangan itu datang dengan terburu buru, kesenangan tu datang kita sampai tak boleh nak elak, nak tolak pun tak sempat.... JAGA LAH kesenangan tu elok elok...jangan dok wat MEMBAZIR cari bini lain, buat enjoy, buat maksiat.... Perkara pertama ialah...kalau nama IBU, hantar lah Ibu tu pergi Buat Haji atau UMRAH..... 

Kalau Rezeki anak anak, Ambil duit tu simpan dalam akaun Amanah Saham Wawasan ASW atau saving untuk masa depan anak anak..kalau dah rasa cukup maka berbelanja lah..

Berbuat baiklah kepada Ibumu, anak anak mu, In Sha Allah Allah akan berbuat baik kepadamu. 


Ingat Pesan Tok ni.. Kalau sesiapa nak ... Tok sediakan dalam 2 jenis botol.. 1 kecil dan 1 besar... apa beza kecil dan besar?... bezanya ialah pada daya tarikan aura kerezekiannya..tu saja.. 

Kalau berniaga besar cukup pakai hak Kecil

Kalau berniaga Kecil maka kena pakai besar


Sebab nak tarik tu kuat.. kalau berniaga dah besar, tarik sikit, cuit sikit saja org kata benda dah boleh gerak... 


Minyak ni kena di simpan dalam simpanan ( bukan bagi org lain simpankan )... kalau berjalan, WAJIB bawak, kalau p kerja WAJIB bawak.. tiada pantangan apa pun, nak menayang kat org ka, nak menunjuk ka..boleh.. sebab tu Haji kata, ada ramai yang riak, ujub, sombong... bila ada perkataan ni maksudnya depa sebelum ni dok menayang la.. dan boleh menayang.. jaga hati tu in Sha Allah. 

Bagi masa 3-4 hari untuk permohonan nama nama... lagi banyak anak anak, lagi kaya gila gila... Ini sugih tau..bukan biasa biasa punya..tiada tumbal nyawa anak, tapi tumbal MASA DEPAN anak anak... so kalau rasa diri tu jadi mabuk duit... jadi meroyan duit bila kaya... baik tak payah ambil.... rezeki anak anak dah kena sedut ayah ayah buat enjoy , buat syiok syiok.. JANGANN... tu tok pesan awai awai..


*Bagi yang sudah memesan dan berjaya dan tidak ada keinginan untuk menebus, tok ingin memberi amaran.. apa apa jadi sekalipun selepas ini jangan cari tok, kembali kepada Allah dan kembali kepada Janji.... manusia hidup atas janji. kambing hidup untuk di jadikan makanan manusia, pokok hidup untuk menjadi teduhan manusia. Kambing dan pokok tidak pernah mungkir.. jadi kalau manusia mungkir, agak agak bagaimana?


Kod Produk : MYKNURAMAL
Bentuk : Minyak Cahaya Hijau
Kuantiti : 70 Botol Sahaja
MAHAR : 

BESAR : RM 2000
HIJAU : RM 1000

7 ulasan:

  1. tok...sebelum2 ni yang ada mahar minyak cahaya hijau ni macamana feedback nya? ada testimoni ke apa ke...
    rasa macam teringin tapi nak tahu jugak keberkesanannya...dan bergantung jugak pada fulus jugak....hehehe

    BalasPadam
  2. Bagus tuan cam sy guna nama ibu dan blm bkahwin terasa aura baik bila ada bersama item tersebut, terasa lebih tenang. -Helmi, Melaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, terima kasih tuan atas testimoni yang diberikan

      Padam
    2. ooo ye ker...terima kasih tuan

      Padam
    3. Sama² Tok.. nk tanya blh Tok? utk pil khadom alami ada yg selain harimau, garuda dan naga x Tok.. utk org awam boleh ambil, spt khadom alami musang ke?

      Padam
  3. Salam tok.. minyak ni boleh di bawa bersama ke dalam toilet ke tok? Ada pantang larang tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, minyak dari kg pelangi atau apa barang dari kg itu tiada pantangan khusus kerana ia alami. lagipula larangan membawa item yang di baca ayat suci Al-Quran tidak boleh di bawa ke tandas kerana larangan menghina ayat suci

      Item ini alami bukan isian

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN