Khamis, 4 September 2014

GARNET IS NAMA SAINS

















Alhamdulillah ini di kenali sebagai Delima Bunian di alam sana, namun di alam kita ia di kenali sebagai Batu Garnit.

Jenis ini mempunyai isian dari alam bunian sebagai Pengasehan, penjaga diri, perubatan tradisional, menundukkan musuh dan juga kewibawaan.

Alhamdulillah dengan berkat Allah Swt permata ini di jadikan dan diberikan khasiat unggul . Walau pun nilainya tidak setinggi delima, namun  tetap masih ada para kolektor menjadikannya sebagai salah satu koleksi bernilai

Garnet ada jenis Grade A dan bernilai tinggi juga, jenis itu selalunya sharp shining dan lebih clear.Alhamdulillah


Kod Produk : GARNET M 3914-60
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 60

14 ulasan:

  1. Balasan
    1. tok mat, tadi sy dah buat payment rm360 untuk item nih dan item borong GD5 7 bijik. terima kasih.

      Padam
    2. sini pun sama, terlebih rm20, sepatutnya rm340...rm220 + rm120....hehehehe

      Padam
  2. salam tok,
    stok dapur tak ada lagi ke tok. Klau ada saya hendak satu. Tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis tuan, yg ni saja kita ada buat masa ni tuan

      Padam
    2. A, kum Tok
      Saya nak tanya GKP BERLUMUT 3914-3a ada lag ke Tok? Sebab saya ada tanya tok tapi tok tak jawap. Klau ada lagi saya nak LOCK 3914-3a. Saya tunggu jawapan dari tok baru saya baru saya buat payment. Saya tunggu.

      Padam
    3. dalam simpanan buat masa skrg takdop tuan, tapi tok akan cuba tanya sekutu2 tok okay

      Padam
    4. T.kASIH TOK
      kALAU ADA WASAP KAT NO SAYA 0135942997 ya tok. Terima kasih. Saya selalu terlepas dapat item yang cantik dan rare dari tok.

      Padam
  3. Samalah..terlepas terbaiklah Tok.
    Klau ada rezki hendak jga...

    BalasPadam
  4. Payment untak garnet 4a telah dibuat

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN