Khamis, 21 Ogos 2014

BESI KURSANI ASLI



Bumi tidak pernah menghasilkan Besi di dalamnya.... semua besi yang terdapat di bumi kini ialah Besi besi yang turun melalui tahi bintang dan meteor dulu kala, sila semaknya di mana mana pun sumber berkenaan perkara begini

"Dan kami telah menurunkan besi dengan keadaannya mengandungi kekuatan yang handal serta berbagai faedah bagi manusia" (surah al-Hadid,57 : ayat 25)


Besi di atas adalah dari jenis Grade A, jika ianya seberat 1kg Harganya mencapai Usd 4,888.00, anda boleh menyemaknya sendiri, dan besi di atas juga jenis berpeluh bermaksud ianya ialah sejenis besi tertua yang di gunakan German sebagai Spring kereta Roll royce ( x silap tok ejaannya mcm tu la )

Besi ini mepunyai kekuatan yang amat keras dan istimewa sekali , ia di datangkan bersama sijil ketulenan .

Ada yang bertanya adaka Besi jenis ini ialah Kursani?..... Jawapannya ialah YA..... ia bukan besi JCB atau besi Pemegang Tangga Kapal Kargo yang beredar luas di pasaran

Di sini anda mampu melihat sendiri keasliannya dan lekatan magnetnya amat kuat sekali ( kena cari magnet la ) 

Jika anda ingin menempanya sebagai mata keris , maka ia adalah pilihan yang tepat sekali, jika anda ingin memakainya sebagai Pakaian diri, di NASIHATKAN bagi Pesakit Nadi Lemah ( Jantung ) agar TIDAK MEMAKAINYA ketika tidur kerana ia bertindak balas terhadap jantung dengan memperlahankan denyutan. Amat sesuai bagi individu yang panas baran dan ingin mengurangkan debaran akibat lemah semangat.

Besi Kursani alami sebegini amat bagus dan terkenal sebagai medium :

Kekebalan darurat, anda mampu mencubanya di badan sendiri atau jika kurang berkeyakinan sila kan mencuba ke atas ayam atau lembu kemudian menembaknya. Insyallah dengan Izin Allah Swt ianya kebal darurat tanpa kesan luka walaupun sedikit. 

Ingatlah bahawa ia diturunkan dari langit berdasarkan surah Al-Hadid di atas dan ianya mempunyai kelebihan tersendiri dan rahsia yang Allah keruniakan ke atas nya


Kod Produk : LT BSANISTAR 210814-280
Bentuk : Specimen
MAHAR : RM 280


Item penarikan akan di masukkan mulai esok...mata tok pun dah kuyu ni.....

15 ulasan:

  1. Tok, bleh tempa bt cincin terus ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh takda masalah.... kena tgu la tuan sampai semua tempahan cincin sarang ulaq siap semuanya

      Padam
    2. Lupa plak, bleh guna kad diskaun ke tok?

      Padam
    3. ni brg bermodal tuan, jadi dukacita di malkumkan lah...modal dia + shipping ialah rm 162 tuan..kita lepas buat syarat je

      Padam
    4. ok tok mat, no problem, nanti dah bayar, saya update yea. Mintak maap yea...

      Padam
    5. Asslamualaikum tok mat, td saya dah buat online banking dari Public Bank sebanyak RM440 untuk spesimen nih dan tempah buat cincin utk ikat dengan delima cindai ari tuh (RM280 + RM160)

      Padam
  2. Balasan
    1. Upah nbuat cincin pakai besi ini ialah RM 120, ikut design, nak buat design apa, better pakai hand made , hand made upah RM 160 sahaja.

      Padam
    2. Ok Tok, bleh handmade design yg cantek sekali

      Padam
  3. Mintak tlg Tok cadangkan design sesuai nak ikat dgn d5 cindai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh tuan Jimwest.... Nanti kalau x sempat tok amik, tuan megar rimau yang akan tolong amikkan dan poskan ya

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN