Khamis, 14 Jun 2012

SET GELIGA

SET GELIGA DANG ANUM

SET 1 

SET 2

SET 1

KOD PRODUK : GDANUM 1
BENTUK : PERMATA CINCIN
MAHAR : RM 206



SET 2


KOD PRODUK : GDANUM 2
BENTUK : PERMATA CINCIN
MAHAR : RM 206

Pembeli akan mendapat 1 set ( 2 biji ) seperti yang sudah dipersyaratkan kepada saya jika saya memaharkannya...yang warna gelap dipakai di tangan kanan dan berbelang puteh hitam di tangan kiri..insyaallah :

- Sebagai penguat pemagar dari sihir ( gabung dgn pemagar la )
- Menguatkan penumbuk dan pembisa
- Penawar sakit misteri dan gangguan

Ada 2 ni saja, nasib la sapa cepat dia dapat......  

2 ulasan:

  1. Saya ingin memaharkan kembali geliga dang anum (sepasang - set 1 dan set 2) yg saya perolehi dari tok mat seperti yang diatas, sama geliganya dan maharnya. Sila hubungi saya di 019-2809694 untuk cara bayaran.

    BalasPadam
  2. Salam tok set 1 ade lg x?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN