Isnin, 4 Mei 2015

COMBO AKIK BULAN




Combo akik Bulan

Amacam?. ni mai kita perabeh stok siap siap, tinggal 1 unit dan 1 unit ada 3 biji sahaja

Setiap satunya mempunyai kelebihan dan energi yang berlainan, paling special sekali yang mempunyai warna Kuning tuh.

Insyallah boleh di katakan energinya membantu di dalam :

Meningkatkan level kesabaran ( bagus buat panas baran )

Perubatan alternatif dengan  direndamkan ia akan mengeluarkan bahan organik permata itu sendiri

Penstabil aura, menstabilkan aura seseorang yang mempunyai perasaan mudah gemuruh, tiba tiba gemuruh atau perasaan tidak menentu 

Kod Produk : COMBO A BULAN 4515-200
Bentuk : 3 Akik organik
MAHAR : RM 200

Habiskan Stok ini pada : RM 60

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tn. Nusantara boleh lepaskan dgn saya?

      Padam
    2. Boleh bahhh..hehe..kalau Tn. Mazlan nak sila pilih salah satu dari yang atas atau yang kiri tu..yang ada warna kuning tu untuk saya yer..hehe..nanti tn bank in ke akaun tok RM20+RM6(kos pos jika tiada mahar lain2 item)..saya akan maklumkan pada Baz nanti...lagi satu tu saya buka untuk sahabat2 dari utara atau selatan sahaja...saper cepat dia dapat..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Boleh ke tuan nusantara. Kalau cam tu saya lock yg colour merah pekat tu. Boleh yee.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada masalah tn. Citra..tn nak yang atas atau yang kiri tu??..tapi sebelum tu kita bagi peluang sampai pukul 12 malam ni pada tn mazlan untuk pilih dulu jika beliau benar berhajat ..jika tiada, saya buka peluang untuk seorang lagi atau saya akan maharkan kedua-duanya esok pagi jika tiada yang berhajat..

      Padam
    2. Tuan Nusantara jadi ke nak lepaskan satu kat saya. Kalau jadi saya nak yang merah pekat tu. Sebelah kanan.

      Padam
    3. Baiklah...saya unlock warna merah pekat tu untuk tn citra..maaf lambat reply..kena bertugas..huhu..maka dengan ini secara rasminya tawaran ditutup..tn citra sila bank in RM20 ke akaun tok yer...nanti baz bleh hantar sekali dengan geliga dewi kamala yang tuan dah lock tu..terima kasih..

      Padam
    4. Terima kasih banyak Tuan Nusantara. Nnt saya bgtau Tuan Bazz.

      Padam
  3. Ok tuan. Terima kasih yee. Saya tunggu tn Mazlan.

    BalasPadam
  4. Tahniah tn2, berkongsi2.. 1x like.. Hehehe

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN