Rabu, 23 Mei 2012

GELIGA KEBESARAN PANGLIMA

GELIGA KEBESARAN PANGLIMA KERAJAAN BERLUMUT





Kod Produk : GKKB-Cincin
Bentuk : Siap ikat perak
MAHAR : RM 426

* Terima kaseh Tuan Musa, Sgapore
----------------------------------------------


Kod Produk : GKKB-1
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 306




Permata ini dihadiahkan kepada lantikan Panglima di dalam kerajaan mereka... entah nak cerita takut jadik fairy tales...

Cukup saya bagitau, yang ni saya perolehi dari tasek di bawah kerajaan berlumut.

Ada 2 sahaja buat masa sekarang ( Tidak boleh masuk dalam ansuran mudah )

Alhamdulillah... tak terkata apa apa... kagum dengan kebesaran ilahi... cantik sungguh..... saya belum pernah melihat batu jenis ini...tak tahu la jika anda pernah melihatnya... jika pernah..sila tolong tanyakan harganya, saya nak buat mahar kat sini heheheh  =)

Kelebihannya insyaallah:

- Untuk org tengok kita dan respect
- Wibawa
- Nampak macam besar ( penggerun )
- Disegani masyarakat

Insyaallah semua dengan izin Allah taala, bukan dengan izin khadam tau...haha

9 ulasan:

  1. Sya berminat dgn produk GKKB-1 camno nak buat tempahan?

    BalasPadam
  2. nengok cantik pulak,,,tu ari kat rumah tok mat ,tok mat pelawa ,tanaklah pulak,,,aduss,,,

    ada lagiker tok mat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade 2 lagi baru dapat tadi ( esok malam upload pictnya )

      Padam
  3. ok tok.dalam masa terdekat ni,saya singah ke rumah tok..

    BalasPadam
  4. Salam. Alhamdulillah. GKP sy slmt sampai. Rasa macam org besar2 jer. He he he.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN