Rabu, 29 Ogos 2012

KAYU PENUNDUK



Insyallah... sekali lagi ianya keluar di pasaran... rasanya lepas tok pernah keluarkan untuk di maharkan namun dalam bilangan yang sedikit.... masa tu pelanggan tok tak ramai sangat.

Ini ialah ASLI kayu penunduk, bukan campuran kayu mahupun apa apa pun benda lainnya.... Jenis ini amat amat diburu bagi yang mengetahui akan khasiatnya.

Kawasan sebelah utara, ianya amat dikenali di kalangan ayah ayah kita dan dihargai sepenuhnya dengan penjagaan yang baik ( jaga jangan sampai hilang la ).

Sebelum ni, semasa keluaran pertama. Tak ramai yang beli...entah..samada was was, tak kenal kayu atau tidak memerlukannya.... 

Bagi Tok... Nah... kebanyakan anda nak penunduk bukan?.... Kayu penunduk lah jawapannya...

Kayu ini hanya boleh didapati di kawasan sebelah Perak, Kelantan Dan Pahang sahaja.... Lain Lain..memang xda la rasanya berdasarkan Hutan dan bukit yang ada di kawasan kawasan ini.

Ingin Dimaharkan pada nilai Hebat :

Kod Produk : KPenunduk
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 86

26 ulasan:

  1. Pasak dlm hulu parang bagus nih..

    BalasPadam
  2. saya satu tok.
    nnti sms

    BalasPadam
  3. salam,sy nak beli satu,tok.email.celikpelik@gmail.com.(dr Din)

    BalasPadam
  4. salam tok saya nak satu yang ini bole 1hb saya bankin kan..

    BalasPadam
  5. tok mat..ada kayu penunduk jadi batu tak? kalau ada, saya nak satu dan khasiat dia same ke dgn kayu penunduk yg original mcm kat sini?

    BalasPadam
  6. SALAM TOK APA KELEBIHANNYA....

    BalasPadam
  7. semua makhluk leh tunduk pada kita ke tok....maksudnya...bila tgk kita jadi slow ye....

    BalasPadam
  8. kayu penunduk ni dah sold out ke tok mat

    BalasPadam
  9. klu ada lagi nak ambik sekali ngan g. brunei cukup bulan nie.. tlg lock 1..

    BalasPadam
  10. Ada lagi Tok Mat? Saya nak satu.....!

    BalasPadam
  11. salam, tok .sya hendak sebiji.email saya di yanli8661@yahoo.com


    BalasPadam
  12. s'kum tok, saya hasnan ada lagi ke kayu penunduk, saya nak satu. email saya di hasnanrahim@gmail.com. terimakasih

    BalasPadam
  13. as salam tok sy nk lock 1 ble bleh dpt isnin ni sy gaji up jadi cume nk taw cmner nk berurusan..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN