Selasa, 10 Mac 2015

NOTIS PENUTUPAN BLOG BLOG YANG TIDAK AKTIF

Assalamualaikum wbt dan salam bahagia.

Seperti yang di janjikan di Grup Hyper Rare, Blog blog yang tidak aktif semenjak Nov 2014 Telah di tutup semuanya ( melebihi tempoh 3 bulan x aktif ) termasuk lah blog terminal tok sendiri haha kena delete jugak. 

Diingatkan kembali kepada ahli Grup, Tok tidak lagi membuka tawaran pembukaan Grup di bawah naungan , berperinsipkan " Nak Hidup...jalan... Nak kong pun jalan " mungkin pemilik blog blog ini tiada masa dan mempunyai pekerjaan lain.

Bagi yang ingin meneruskan perniagaan mereka, Tok sarankan memulakan langkah di Lelong.com.my dengan hanya bermodalkan RM 480 Setahun dan unlimited plug-in serta menggunakan kemudahan yang disediakan di lelong. Untuk pengetahuan ,Website lelong mempunyai Pelanggan Sebanyak 7 Juta Orang setiap bulan iaitu menyamai Bilangan suku rakyat Malaysia. Apa saja di sana semua boleh jalan dan paling penting ia selamat dan terjamin. Ni cadangan tok kerana networknya 7 Juta pelanggan sebulan tadi. 

Blog blog lain di nasihatkan aktif paling kurang 10 post dalam masa 1 bulan dan jangan kosong tanpa aktiviti selama 3 bulan atau lebih. 

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. tak termasuk, sebab blog tu ada barang tetap nak masukkan ke sana, cuma skrg kita tengah buah penyesuaian barang , mana lelong, mana ibay, mana ez, mana Blog GB sendiri

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN