Rabu, 10 Disember 2014

GELIGA BULUH











Kod Produk : G.BULUH 091214-250
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 250

RM 200

Misteri akan warnanya......Jenis Special

Yang pasti kegunaan geliga ini untuk menyembuhkan/penyembuhan penyakit kegatalan..bukan gatal tang tu tau, tu gatai lain hahaha... laki takpa boleh gatal, jangan bini orang dok menggatal... laki boleh gatal sebab tu hak dia boleh kawen 4.. so jangan keji lelaki gatal ok, salah tu.... kalau dia buat benda dosa baru dia yang salah. kita wajib menegah sebagai hamba layaknya sesama hamba okay. 

Selain itu juga ia mampu menyembuhkan pesakit terkena santau, rendamkan dan bagi minum, rendam 10 saat.... ada pulak.. kita rendamkan dalam air tu sebab nak bagi baha organik dalam batu ni keluar, rendam dalam 10 saat nak buat apa, lagi lama lagi bagus rendam..ok ..paham kan.... sebab tu ia direndam, kerana bahan organik/ kimia dalam batu tu mampu menjadi ubat bagi pesakit .

Geliga buluh ni takda dah, 2 ni saja tinggal. kalau habis , jangan GATAI mulut tanya lagi hahaha

NEXT : 12.00PM

5 ulasan:

  1. Salam Tok. Yg ni yg dk dlm buluh tu kn Tok? Apa kelebihan dia ngan tabasheer Tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tabasheer bukan di pokok buluh, batu tabasheer / serpentinite / taat wali / tok wali ni di perolehi di bawah rumpunan pokok buluh, di dalam jarak sedepa dari rumpunannya.. dalam bentuk raw, sementara geliga buluh di temui dari dalam buluh .

      Bezanya ialah batu tok wali mempunyai lapisan kapor di dalam nya, dan kekadang ada kursani keemasan di dalamnya.Sumbernya dan kekerasannya

      Padam
  2. Tq Tok. Oooo...ptt pn kekadang benda ni ada yg x di makan api selain utk berubat. Blh jd kekebalan darurat kt tuan dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya mungkin juga, kekadang ia bertindak balas berbeza mengikut aura tuan sendiri

      Padam
  3. Grab free item 091214-250-2a. Maaf la ye Tok,Baru update,x de line n letrik-banjir.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN