MEMBER TOK MAT

Khamis, 29 Mac 2012

CARA MENGGUNAKAN PERMATA MANI GAJAH

CARA MENGGUNAKAN PERMATA MANI GAJAH 

Assalamualaikum wbt

Kali ini saya ingin mengajarkan saudara/ri semua tentang cara penggunaan Permata mani gajah agar anda dapat REVEAL penggunaan auranya 100% tanpa menunggu untuk tempoh yang lama

Cara yang di tunjukkan akan terbatal hanya 

Apabila

Anda Membasuh Muka




Rahasia Cara Penggunaan ini hanya boleh di lakukan bagi Permata Mani Gajah Hasil Keluaran Unkle sahaja , Di canai di hadapan saya, di asah, di gilap dan kemudian ada selawat juga semasa penghasilan Permata permata ini untuk digandingkan bersama Ikatan Cincin Perak, Buatannya halus, berseni. Hasil Kerja Pertukangan yang tiada tandingan sekitar Negeri Johor Darul Takzim.


Seorang Wanita menelefon saya dan bertanya, tidak menjadi kesalahankah menggunakan Permata Mani Gajah ini sebagai Pelaris ... Antara soalan Wanita tersebut ialah :


Tak kotor ke Mani gajah Tu?.
- Mungkin kotor, tapi bagi saya air mani secara umumnya tak kotor, kalau kotor , maka seluruh jasad kita kotorlah, kerana datang kita pun dari mani ( sy jawab bodo bodo saja tadi sebab penat )


- Mani gajah ni dah bertukar sifat, bukan lendir lagi, tapi dah jadi fosil ( batu )


- Lebih baik menggunakan mani gajah dari guna cara SIHIR, M.Dagu ka atau sebarang yang kita semua tau benda tu salah ( tu jawapan bonus untuk dia , so pandai fikir sendirilah ).


- Semua benda ni kita jadikan sebagai usaha dan tawakal, meminta tetap dari Allah, mujur dia letak Hp cepat cepat, kalau tak lama juga la dia akan dengar bebelan saya pasal benda ni.


Apa pun, alhamdulillah dan terima kaseh kepada semua pelanggan batu dan pelanggan repeat yang memberi kepercayaan penuh kepada saya dengan meyakini permata permata saya Mahar ASLI... insyallah..ianya memang asli... jadi macam saya katakan..berikan sepenuh kepercayaan anda kepada saya, insyaallah anda akan dapat imbalan yang setimpal dengan kepercayaan yang diberikan

Semoga bermanfaat bagi semua....

------------------------------------------- 

TIPS BONUS
- Pakai selama 3 hari berturut turut, tanggalkan masa nak mandi atau buang air besar sahaja, lepas tu pakai balik secepatnya

- Pakai bawak tidur

- Selama 3 hari ini auranya insyaallah sebati dengan aura diri anda

- Kemudian pakai terus dan jangan buang, tak kira anda ada cincin lain ka atau apa saja alasan anda, jangan buang dari jari kecuali jika ada masalah masalah tertentu, masuk latihan army ke, masuk hospital ke... cuba fokuskan apa yang bakal dan anda dapat sebelum dan selepas memakainya.. pakai sudahla..kalau orang tanya, cakap je..buat cantik cantik dan manis di jari..habeh cerita... tapi kalau anda cerita kat orang kelebihannya... habislah, sebenarnya anda menceritakan kelemahan diri anda... orang dah tau, kenapa bila berdepan dengan anda dia macam slow, bila berdepan rasa nak mengikut dan ajak berbual bual lebih dari biasa... bila dia dah tau... memang tak jadilah...dia tau

STONE VIBRATION VS HUMAN VIBRATION

- Akan menghasilkan satu daya kekuatan mengikut NIAT masing masing... nak berniaga maka akan dilaksanakan cara meniaga, kalau nak berbini 2 maka akan terlaksana begitu juga, nak ber-pakwe / makwe handsome lawa, soleh atau solehah...insyaallah akan terlaksana dengan izinnya... boleh digunakan untuk mendapatkan Calon suami isteri...ini bukan SIHIR... ini IKHTIAR melalui aura Permata Mani Gajah...

SIHIR dan AURA adalah perkara yang berbeza dan langsung tiada kaitannya antara satu sama lain.

HABIS STOK NIE...BYE BYE KEPADA YANG MASIH BERTANYA.....TAKDA LAGI DAH..... BELI LA KAT BLOG LAIN YANG MUNGKIN ADA JUAL JUGAK... TAPI ..

TIDAK SESEMPURNA 

HASIL PERTUKANGAN 

UNKLE 

YANG TIADA TANDINGAN

DAN TIADA PENGGANTINYA

SAMPAI BILA BILA PUN




20 ulasan:

  1. video rujukan yang berguna semoga ia dapat memberi manfaat kepada semua pengguna permata MG..nampak muka berseri-seri je ehemm..pakai 2 cincin tu...

    BalasPadam
  2. salam,kat Kl ke ni
    bukan 2 je tok nan,
    ada lagi kot kat poket tu ehehehe

    BalasPadam
  3. info berguna....arap permata² yg laen pon dikongc care penggunaannye sperti MG.... : )

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyaallah.... perbatasan saya cuma 1 sahaja " masa ", vid atas pun dibuat dalam keadaan kelam kabut tapi alhamdulillah berjaya dilaksanakan juga

      Padam
  4. kat kl semalam 3h 2m. sekarang dah kat umah di kulai dah hehe... nanti nak g kl lagi, tapi belum tau bila

    BalasPadam
  5. astagfirullah... dalam dok kata tu...nyaris nyaris nak terjual c.mani gajah yg dapat dari unkle dan yang dia pesan jaga elok elok jangan juai... isk... boleh p lupa pulak... nasib baik cincinnya tak muat jari, kalu tak..jenuh nak berjawab esok hehehe.... tergerak hati tuan nak canai yang lain saja bentuk sama lonjong ... selamat den...

    BalasPadam
  6. sy jika dapat pemberian org mmg xkn jual punya,
    ada nilai estetika , harapan & sbgai tanda kasih dari pemberi.

    cik mat jgn ler jual,tunggu nilai riban2 baru jual huhuhuh

    BalasPadam
  7. TU ler pasal.. nasib baik maseh ada di jari... saya memang pelupa...

    BalasPadam
  8. tok mat...GMG penggunaanya pun cara yg sama kan?

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Owh..tu kena beli kat zoo. Ada depa jual, nak tok tolong tanyakan ?

      Padam
  10. siapa yang mau bayar mahar mani gajah..ukuran kecil tapi dijaminInsyaAllah asli 100%..asal sumatera selatan.087878084158.sudah dan bisa di test..bagi yg serius.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya berminat btu mani gajah.. mcm mana nak dpt..trima kasih....

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  11. ane jual MG.
    kalau minat hub/sms 089632921090

    BalasPadam
  12. ane jual MG.
    kalau minat hub/sms 089632921090

    BalasPadam
  13. ane jual MG.
    kalau minat hub/sms 089632921090

    BalasPadam

Setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem langganan kami beserta Peta GEO. Harap Maklum