Khamis, 4 Julai 2013

P.PUTERI KAMARIAH


Semua sudah tahukan apakah khasiatnya Permata Puteri kamariah ini, antara yag legend dalam blog GB ini dan x pernah tinggal bersisa, semua dibeli orang dan ramai yang menyukainya juga...


RM 56






RM 56






RM 46






RM 66





RM 46






RM 66






RM 36






RM 46






RM 66






RM 56


Maharnya mengikut air dan kualiti Penggredan , namun semua lawa sahaja


Kod Produk : PPKAMARIAH
Bentuk : Permata Potongan diamond
MAHAR : " Ikut Pict "

15 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Mintak maaf Tok, since belum ada siapa2 lock 9A, saya ingin unlock 7A dan lock semula 9A sebab baru perasan potongan batu tersebut. Maaf ya...
    Jadi lock PPKAMARIAH 9A sahaja.

    BalasPadam
  4. Payment done. Ref. No: 013201306000389.
    1) Batu Petir Naga 1A, 8A and 10A - RM390.
    2) Batu Aked Mekah 5A - RM56.
    3) Batu Puteri Suri 1A - RM46.
    4) Batu Puteri Kamariah 9A - RM66.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Lock PPKAMARIAH 8A.
    Berminat utk jadikan loket. Saya budak baru belajar. Hrp dpt tunjuk ajar. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf Tok, atas sebab sebab tertentu yang saya pun tak jangka saya terpaksa Unlock PPKAMARIAH 8A.

      Mungkin bukan rezeki saya. Minta maaf banyak banyak ye.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN