MEMBER TOK MAT

Ahad, 13 Januari 2013

KERIS KERIS 2013









Ini adalah gambar Keris Panglima TOK BALI..... Jenis Tok Bali ni... Yang mengancamnya adalah.... jenis Mata, jenis PAMOR dan Jenis besi yang di gunakan... ia sejenis keris yang Super umphhhh.... memang special.... Jika yang dah pernah lihat matanya, pasti tahu akan mutu dan kualitinya..... mata keris biasa ?.... lihat saja dah tahu ia rapuh.... namun Tok Bali.... Bukanlah jenis yang mudah untk anda Nilaikan....

Selepas ini Tok Akan masukkan Gambar Keris RAJA TOK BALI, memang jenis raja yang pernah memilikinya..... adik beradik dengan Taming Sari.... seolah olah nya..

Keris Tok Bali Ini dikenali sebagai Keris Lombok, Keris Bali Atau Keris Madura..... 

Tok memang peminat keris... dan sejak mengenali Keris Tok Bali Ni.... semua keris dilupakan, semua yang lainnya dah naik habuk hehehehe.... asyik dengan matanya saja....

Sila tanya Tuan Aza, Dia pernah memiliki sebilah...dia tahulah betapa lainnya mata keris ini..... 

15 ulasan:

  1. Balasan
    1. Keris di atas ini sudah pindah milik kepada M.Hassan... dah pack pun...

      Insyallah ke depan, ada lagi tuan.

      Tak sama dgn keris lain lain yg pernah kita jumpa termasuk Tok... memang lain... very special...

      Padam
    2. Hak RAJA TOK BALI tok tu... maharnya RM 25k Tuan... muzium nak ambik 50k dulu, tapi masa tu x mau jual... perguruan yang pegang.. x jual kat muzium sebab pikir payment dia lambat..

      Sekarang barang ada kat Tok... hari tu ada org nak beli..sudah deposit, namun takde reeki juga.. dapat keris lain... nanti malam tok uploadkan gambarnya.. skrg nak upload x dapat. Tok demam + sakit badan + kerongkong + pening kepala hari ni..

      Insyallah malam ni...

      Memang cantik.... di hiasi permata dan berklas tinggi

      Padam
    3. Moga cepat sembuh tok...amin

      Padam
  2. Keris raja tok Bali ? Berkenan sgt kat keris...yg ni nak pos ke UK ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya... yang atas nak pos ke UK tuan...

      Keris RAJA BALI ... tak terkata apa apa tok ni tuan... nanti malam lah ..adeh...

      Padam
    2. Hehehe...sabar tok...pi rehat lah dulu...

      Padam
  3. salam Tok Mat. Pamor dan matanya lebih cantik ni Tok Mat.

    BalasPadam
  4. As-salam, tok. Na'tanya tok, berapa banyak/jenis Keris Tok Bali ini. Sya booking blhkah tok? Sya nak mcm Tn Aza tu...



    BalasPadam
    Balasan
    1. KErtis Tok Bali Ni dalam 6-7 bilah lagi ada tuan... stok last untuk zaman era akhir ini .

      Untuk keris Raja BALI, kita hanya ada 1 sahaja....

      Terus terang cakap.. Keris Tok Bali Ni maharnya RM 2200, Jenis RAJA BALI RM 25k Tuan... jangan tercengang melihat maharnya... kerana apabila tuan melihat matanya, tuan akan lebih tercengang...


      Jap TOk masukkan Gambar RAJA BALI

      Padam
  5. Mcm pamor pedang damacus yg terkenal dgn ketajamanya...

    Sekarang nih mna blh tempah bilah seperti ini???

    Nk beat dgn pedang titanium yg israel dok buat la nih...

    BalasPadam
  6. cantik,halus seninya,amat beraura,mistik... amat tertarik... jika ada lagi... hamba ingin memilikinya Tok... mussalman from tluk intan

    BalasPadam
  7. Mkn ubat lah ye tok :-) get well soon

    BalasPadam
  8. Tok...keris Naga Angin xupload ke tok..?

    BalasPadam

Setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem langganan kami beserta Peta GEO. Harap Maklum