Ahad, 20 Mei 2012

KOLEKSI CARIAN TOK MAT SECARA MANUAL

TAHI BINTANG





4 Skala MOH

Ini antara hasil carian saya 1 masa dulu... yerp... meteor, taik bintang... ada banyak raw macam ni... dah lama simpan, sampai naik sarang lelabah dah.... dulu..... nampak taik bintang jatuh, kejar...tapi bukan mcm kejar kejar org gila , saya ada peralatan mencari permata , meteor dan emas... yang kenal saya lama tau .... dulu saya buat keje keje cari gali mencari emas dan arang batu.... 

Ada 1 barang yang saya " takut " nak dedahkan , takut menjadi buruan pihak berkuasa.... anda pernah lihat UFO?.... sy ada 1 barang yang nak kata UFO ..bukan kot..sebab macam piring..bula pegang rasa renjatan sampai ke kepala..otak gegar... itu antara pengalaman saya buat benda pelik pelik ni...dan lagi best, kekadang saya masuk hutan sensorang bila takde teman join... saja buat kerja gila....

Kod Produk : Meteor
Bentuk : RAW
MAHAR : RM 200

Bentuk Permata Sebiji : RM 56

Khasiatnya:

Jelas dan Nyata Insyaallah:

- Menghalang sihir
- Hantu takot
- Jin Gerun sebab ianya bersifat panas
- Penawar kerasukan, rendam 5 minit dan bagi minum.... kesan serta merta
- Penawar Isim
- Penawar SAKA..... bagi org ada SAKA pegang, saya yakin, dia akan terkejut dan membuangnya.......


SEBAB APA MURAH TOK MAT?


SEBAB SAYA ADA BANYAK BATU RAW NI.... SEKETOL BESAR NI SAYA BOLEH DAPAT PALING KURANG 20-30 BIJI, KALIKAN JE LA DENGAN MAHAR DI ATAS.. ok la.... buat apa nak pelahap kan


* Terima kasih Tuan A.Izwan Kemaman

12 ulasan:

  1. Assalamualaikum,
    Ini kali pertama saya nak beli dari blog ni..nak bentuk batu permata sebijik..:)
    Permulaan...nanti akan ada yang seterusnya..buat peremulaan...nak yang ni dlu sbijik...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh takda masalah..sila sms saya ke 017-8259540.... untuk tempahan...

      Padam
  2. salam ..batu permata masih ada lagi tak?bagai manakah saya ingin membelinye..?

    BalasPadam
  3. salam tok,
    ade lagi ke batu nie? kalo ade laie,tok..
    sy mau sebutir dan ikat cincin..

    BalasPadam
  4. tok bentuk permata sbijik rm56 skali pos ke?
    perempuan boley simpan x bnda ni?hehehe...

    BalasPadam
  5. tok kalo nk tempah buat gelang boleh x?
    brapa cajnye?

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Seronok jdi mcm tok mat ni. .bnyk pngalaman. .:)

    BalasPadam
  8. Seronok jdi mcm tok mat ni. .bnyk pngalaman. .:)

    BalasPadam
  9. Aslkm..dh lme brape thun lpas dh.. ingin bertaya.. msih ad kah bntuk permta

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN