Isnin, 13 April 2015

KURSANI MARIH














Kami mencanaikan 2 sahaja, ini barang landing time, nak dapat atau tunggu penarikan punya mungkin agak berjanggut siap beruban , Selepas Item 3 biji kursani ( iron meteorite ) lepas sampai, ramai pulak yang order, maaf agak lambat memasukkan ke dalam blog, ermm tapi x silap yang lepas tu tok masukkan semua ke dalam Lelong kan?... dan ia habis sold out dalam masa kurang 1 mgu , alhamdulillah. Yang ini kami canaikan. Besi kalau canai pepaham saja la, mata potong kami pakai 2x tukar, mata polish kena pakai 3, dan sebiji ni nak siapkan amik masa 4-5 hari, ingat lagi masa unkle Bidi Canaikan di JB, merungut dia sebab Mata Potong banyak habis semata mata untuk dapatkan 1 biji permata kursani. Jenis ini berpeluh sendiri, so kalau dapat.. mintak jagainya dengan minyak, sapukan minyak untuk menggelakkan ia berkarat.

Jenis besi berkarat ni ialah jenis besi Germany dan besi tertua dalam dunia, bagus di amik dan di tempa bersama senjata seperti pedang atau lain lain. 

Masih lagi pada nilai asal 3 tahun lepas di Blog Kita x berubah kurang atau lebih. 

Kegunaan macam dah malas nak bagitau, Boleh rujuk Lagu M. Nasir la kot kan.

Ni kalau Kita cajkan GST mau mau  Rm 530 kan?... x silap la.. tapi insyallah seperti mana peniaga lain juga , kita tanggung GST anda, mana taknya , mata potong, bil api, bil air dan mata polish harganya juga sudah naik. x apalah... tapi kalau ke depan GST naik jadi 11% so terpaksalah kami naikkan juga kot huhuhu


Kod Produk : KURSANIMARIH 11415
Bentuk : Permata Kursani asli
MAHAR : RM 500

Rasanya still anda boleh kurang sebab kita ada diskaun kupon 10% kan?.. untungnya

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN