Isnin, 20 April 2015

G.GUNTUR SARI














Ni sebenarnya Update lepas yang sengaja Tok Holdkan... risau kalau esok tak de barang.. dan tok cek tadi Pengurus Operasi Baru Tok Iaitu Mr Baz tak masukkan lagi draft ke dalam Blog, adessss...... Mujur ada 2 update ni, sempat la selamatkan 2 masa. 

Batu banyak tok tglkan di sana , cuma tgu dorang canai dan polishkan sahaja, kemudian Baz akan masukkan dalam blog sebab dia dah naik  pangkat sekarang. Sementara Tok dan wife dok kalut nak amik kain sana sini nak masukkan dalam kedai wakaf tapai dan Sri Pulai Johor. Sewa jalan , x masuk dan pusing barang, rugi la... so skunk nak tanak, tok kena ada 3 tempat dalam 1 masa, caner tu....So resultnya tok kena lah naikkan pangkat Mr Baz ni jadi Ops Manager haaaaaa.. mudah mudahan dia selesa dan dapat handle sepenuhnya Kompeni tok.

Item di atas alhamdulillah bagus sebagai ikhtiar :

Penunduk Makhluk

Pembungkam musuh 

Penumbal balik Sihir dengan izin Allah swt

Item ini mai asalnya alami dan khasiat alami hanya sebagai pengering luka jika di habukkan kerana bahan organiknya di dalam lebih kepada Kapur dan molekul kecil di mana kekerasannya tidak sampai 2 Skala MOH. So Tok isikan dengan zikir khusus agar ia mempunyai khasiat lain selain khasiat fizikalnya dengan izin Allah swt


Kod Produk : GGSARI 11415
Bentuk : Permata Merah
MAHAR : RM 60

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN