Khamis, 16 Mei 2013

C.KIYAI HAJI LEBAR






Nama sains : Yellow Saphire ( Jenis Mahai beb )


Ini diberikan oleh Kiyai Haji Lebar.... memang sempena hari Guru Sedunia Nyata Dan Ghoib, insyallah Bagus sebagai :

Wibawa
Kerezekian
Kemasyuran
Penunduk 
Memudahkan Urusan
Pengasehan dan takhluk makhluk


Kod Produk : C.KIYAI HJ LEBAR
Bentuk : Cincin Saiz 19
MAHAR : RM 500 ( Fix )


Semua sudah diskaun , jangan risau.... kalau rega betui dia mau mau RM 1400 batu sahaja


* Aiseh, terlepas pulak dia, ingat nak upload esok aje

17 ulasan:

  1. Surprise lagi Tok....amat canteekk

    BalasPadam
    Balasan
    1. slm rajaputra..leh lepas kt sy x ? :)

      Padam
    2. Status: Successful
      Reference number: 1807779950
      Transaction date: 16 May 2013
      Transaction time: 22:58:19
      From Account: 152022961825 WSA
      To Favourite 3rd Party Account: 551016691626 mygemstone
      Account Holder Name:MY GEMSTONE
      Recipient email:geligabunian@yahoo.com
      Effective date: Today
      Description of transaction:Jinta,RMG Pure 6a,Barrel 2a,9a dan 10a, Raja Shah Iskandar Putra 1a,Geliga Rezeki 3a serta Cincin Kiyai Haji Lebar

      Padam
  2. Haha tok ni terbaik lah....suka wat surprise...
    Cantik...tp blom berkemampuan n xkena saiz... ^_^

    BalasPadam
  3. Tn rajaputra berapa byk dah sebat! -_-' hehehehhehe

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Salam Tok Mat... Dah balik JB ka... Ari sabtu ni ngat nak pi Kulai Jaya mah Tok Mat.... boleh ka.... Tepon tok mat tp x berjawab.... boleh ka tuan...

    BalasPadam
  6. Salam buat Tok, saya menumpang lalu mohon izin..
    kepada tuan-tuan budiman...Allah telah menguji diri saya dengan ujian berat pagi ini...ibu saya telah disahkan mengalami penyakit jantung...Allah....saya berhajat ingin melepaskan beberapa item yang saya ada untuk menanggung kos perubatan yang amat mendadak ini...saya mohon jika saudara berminat dengan item dibawah boleh menghubungi saya di talian 0196548189..semuanya adalah item dari tok mat yg kita sayangi..sangat sedih nak lepaskan, tetapi saya amat memerlukan wang sekarang:
    1. Loket kebesaran kota kayangan(asam Garam)
    ada 3 batu kecubung ungu(1A)-belum lagi diproses asam garamnya
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/loket-lambang-kerajaan-kota-kayangan.html
    2. Cincin batu barel hijau(boleh rujuk post cincin d'royal 2)http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/cincin-droyal-kali-ke-2.html
    3. Cincin akik Yaman asli(bid mingguan)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/bid-mingguan.html
    4. Batu Cenuai Api yang special(rujuk video atas,bukan video bawah..itu video geliga nyawa)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/2-geliga-terbaik-not-for-sale.html
    5. Besi Kuningan Linggiu sebiji
    6. Batu GUCMANI sebiji(2A)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/03/gucmani_29.html
    7. Batu Cenderawasih kayangan berbentuk segiempat,ia sangat indah-jika berminat saya mmskan gambar, kerana saya beli di rumah tok dahulu.
    8. Leklai Specimen terbaik(RM560 bahagian bawah)
    http://geligabunian.blogspot.com/2013/04/leklai-specimen.html

    BalasPadam
  7. Aiyo... tertinggal bas...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN