Selasa, 24 Julai 2012

MINYAK BERTAP EMAS

MINYAK BERTAP EMAS
( Mahar Pengenalan RM 77.77 ( 2ml ) dan RM 115.77 ( 3ml ) Sehingga 25.ogos 2012 Sebelum Mahar Asal RM 250 ( 2 ml ) dan RM 450 ( 3 ml ) Bagi mengelakkan salah guna bawah umur )

Ramuan :

1. Minyak zaitun
2. Akar Pokok sengalak ( alam bunian )
3. Bertap emas
4. Akar cenuai
5. Buluh perindu
6. Bunga senduduk Putih
7. Bertap Merah ( 3ml & Ibu Minyak )
8. Bertap Cindai ( 3ml & Ibu Minyak )
9. Buluh serumpun 2 batang ( 3ml & Ibu Minyak )
10. Doa

Akar Pokok Sengalak

Bertap emas

2 ML : RM 77.77
( Ada 19 Botol sahaja )

3ML : RM 115.77
( Ada 5 sahaja )


Alhamdulillah, setelah berbulan lamanya menjejaki ramuan ramuan terpilih ini, dapat juga tok menghasilkan Minyak Bertap emas 9 Dalam 1. Minyak ini bewarna keemasan, haruman lembut dari akar Pokok sengalak Alam bunian Yang diberikan keizinan oleh seorang pemerintah Alam bunian Kepada tok atas dasar persahabatan lama. Kawan lama la ni... 

Ramuan ini bukanlah the final recipe dari tok sebagai minyak pelbagai guna, insyallah tok cuba mencari bahan bahan lain lagi untuk dimasukkan ke dalam ibu minyak yang tok simpan 2 botol bagi di " hidupkan" agar ia menjadi minyak yang istimewa mengalahkan orang asli se-Malaya hehe insyallah.

Minyak bertap emas ini mempunyai banyak sekali kelebihan, kerana ia adalah campuran herba herba " Love potion " dan herba dari alam Ghoib.

KHASIAT SERTA KEISTIMEWAANNYA 
Penyimpan minyak ini insyallah akan diberikan rezeki yang banyak melalui niaga dan pekerjaannya ( pelaris )

Pelindung dari jin, Syaitan serta makhluk jahat ( jika dalam keadaan terdesak samada kita sedar atau tidak, harumannya akan menjadi kuat menandakan ada sesuatu cuba menghampiri dan ia cuba melindungi pemilik dengan izin Allah swt.

Kewibawaan yang cukup besar, mengalahkan batu batu yang tok sedia maharkan, insyallah jika dipakai ketika berjumpa orang zalim, bos bos, pengarah pengarah, insyallah akan lembut hati, akur dan baik terhadap kita.

Penunduk takhluk makhluk nyata dan ghoib, baik, manusia, jin, bunian dan binatang tunduk kaseh kepada pemiliknya bagai menunduk kasih akan suaranya Nabi Daud , melihat mukanya seakan Nabi Yusof. Segala nya tunduk hormat dan sayang akannya.

Diberikan kemudahan dalam mengerjakan urusan seharian

Boleh digunakan sebagai medium perubatan SAKA, Gangguan JIN dengan palitkan minyak ini ke Ibu jari kaki keduanya, kening dan belakang telinga si sakit.Insyallah.

Mengeratkan semula kasih sayang antara pasangan suami isteri, kekasih hati dengan memalitkan sedikit minyak ini ke kepala zakar dan bersama, bagi pasangan kekasih, cukup diletakkan di telapak tangan dan diwapkan dengan wap mulut dan kemudian mengusapkannya ke muka sendiri dengan niat.

Jika dihidukan kepada orang pengsan, insyallah bangun dan sadar.

Jika anak anak lembab dan degil, masukkan sedikit minyak ini ke dalam makanannya dan berikan makan diiringi niat ( menjinakkan anak anak )

Diletakkan di pagar kebun, rumah pejabat sendiri, insyallah perompak tidak boleh masuk, jika melangkah masuk dan ia rasa tak sedap hati dia melangkah keluar, ia tetap akan di hinggapi batuk kering sehingga batuk berdarah (sama macam minyak sunti mayat Sarawak, tapi bukan jenis hitam la minyak tok ni ). Jika dia masuk juga, insyallah tidak boleh keluar dengan selamat

Di palit pada binatang atau diberi makan sedikit untuk menjinakkan diiringi niat.

Jika ingin berkahwin ramai dan takut mudharat, pakaikan minyak ini di zakar dan bersama dengan isteri 1, kemudian ambil plastik dan usapkan zakar, pergi kerumah isteri ke-2, letakkan sedikit minyak lagi di zakar dan usapkan plastik tadi dan bersama dengan isteri ke-2. Kemudian diulangi bersama dengan isteri 1 semula..bermaksud 1 malam 2x bersama isteri pertama dan 1x bersama isteri no-2. Insyallah rukun dan damai boleh duduk serumah.

Dipalit pada pintu kedai , insyallah akan makmur dalam masa 40 hari dengan syarat setiap hari sebelum masuk dan keluar kedai ( tutup ) di beri salam 

" ASSALA MU ALAIKA"

Dipakai di kening kanan dan kiri, serta dipalit dari tengah antara kening naik keatas sehingga ke anak rambut dahi. Pejam mata dan bayangkan muka orang yang kita ingini di opis, di kantor, di sekolah atau di mana mana, pastikan berjumpa dengan si dia dan ukirkan senyuman kepadanya ( jarak jauh juga boleh, tapi mesti dia nampak anda ), jangan ditegur... Dilakukan selama 3 hari dalam masa yang sama ...aturan masa :

Pagi ( 11-12pm )

Petang ( 5-6.30pm )

Sahaja. 

Insyallah orang yang dimaksudkan akan memberikan respon baik selepas 3 hari ini..insyallah...

Boleh membuatkan pasangan menjadi galak, gatal gelenya kepada kita, isteri yang dingin lah ( awas jika tidak di layan, musibah kehadiran orang ke-3 )

CARA MENTAWARKAN KESAN MINYAK

Ambil Akar Pokok Kilo @ Gamunggal, potong halus, dan rebus bersama air, bagi mandi, insyallah luntur


PANTANG LARANG

Tidak boleh dilangkah

Tidak boleh ditunjuk orang 

Tidak Boleh hidu direct dari botol, ambil sikit letak atas tangan baru hidu, ingat..nafas kita lebih kuat dari minyak ini, habis kena sedut nanti

Tidak boleh lalu bawah pokok kilo @ gamunggal (lepas dihidupkan)

Tidak boleh gunakan sembarangan, guna jika benar benar berhajat kerana minyak ini makin lama simpan, makin wangi dan harum. Khasiat juga bertambah kuat

Tidak boleh di bawa melawat orang meninggal, lalu di kawasan kemalangan, jika terpaksa lalu, kepalkan dengan tanah liat ( plastersin yg budak budak main pun boleh )

Tidak boleh riak ketika memegang minyak ini

Tidak boleh di bawa ke tempat maksiat

Jika ada pantangan ini dilanggar, insyallah khasiat hilang @ botolnya pecah @ botolnya hilang @ minyaknya hilang.

PENJAGAAN DAN CARA MENGHIDUPKAN 

Sila email Tok Untuk penjagaannya Selepas Anda MEMILIKINYA sahaja di :

Geligabunian@yahoo.com


Ibu Minyak ini ada di dalam bekas Minyak Zaitun, ada 2 botol ibu dalam 2 ramuan utama berbeza:

1 Botol Ramuan utama Akar Sengalak 

1 Botol Ramuan Utama Akar cenuai 

Nanti Tok Masukkan gambarnya 



" Tak perlu Balut kain kuning dan kapas, semua tu gimik penjual sahaja... menampakkan awalannya tidak jujur, amalan membalut dengan kain kuning ini sebenarnya bermula dengan tertib keris, warna nya pula melambangkan tahap kasta seseorang di zaman Kemelayuan dulu dulu, Orang dulu balut keris agar sarung dan hulunya terjaga dari calar, Orang sekarang balut sebab tok moh suruh balut kerana mengaitkan dengan amalan Ke-Jinan.... "

" Zaman perang 13 mei kiyai Salleh, Bukan parang terbang, tapi musuh tidak dapat melihat pejuang Melayu, kalau nampak pun mereka nampak perjuang semua macam gergasi besarnya, mereka tembak ke atas sementara parang parang ini memenggal kepala mereka di bawah... pejuangnya tidak kelihatan kerana amalan zikir mereka bawa, zaman sekarang Kalau boleh nak Parang tu yang terbang, maksudnya melibatkan jin... Macam mana pula jika Jin itu di sentak, dan kelebihan parang terbang hilang ?... Ilmu Ke Jinan banyak kelemahan, carilah Ilmu diri, di mana bila kita meninggal baru ilmunya lenyap dan tidak dapat di sentap musuh sewenang wenangnya... "

" Zaman sekarang semua nak senang, kalau boleh semua benda nak terbang, nak makan , makanan datang melayang masuk mulut. Itulah yang selalu di reka reka oleh mereka mereka dan yang dilalaikan ialah kita yang kosong ilmu di dada. Mudah mempercaya adalah Kelemahan Besar Kita di dalam tipu daya syaitan "

" Mahukan amalan Haq , amalan Kebatinan ampuh dan kental, namun dipersoalkan tempoh masa, tempoh zikir, bilangan zikir yang perlu diamalkan...nak ilmu mudah senang saja, bawak pulut kuning dan telor ayam kampung ke bawah pokok besar dan mintak kat Jin pokok tu...ha..senang lah... tapi NERAKA jawabnya.... " 

" Orang sekarang suka mengada ngadakan sesuatu DEMI WANG, dan KEPENTINGAN DIRI "

" Meh Tok nak Luku Sorang sorang "

" Nak jadi guru zaman dulu dulu panjat bukit sana sini, tapa sana sini sampai berpuluh tahun, sekarang nak jadi guru, bayar 2000-3000 dah dapat jadi guru bertauliah "

" Guru sebenar benar guru ialah yang Matang, Usianya dewasa bukan remaja agar dapat memimpin, sudah bernikah agar nafsu guru kepada murid terjaga ( tak ngorat murid )"

" Guru zaman sekarang dipilih kerana pandai bercakap, bukan pandai melaksana "











127 ulasan:

  1. salam tok,seheli dumbuk atau ini lebih kuat auranya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang ini insyallah lebih kuat... ia tiada kelemahan boleh kurang atau keluar sendiri...

      Malah banyak khasiatnya..seheli dumbuk pula hanya sebagai pendinding sihir dan gangguan jin sahaja..insyallah...

      cuma nak buat minyak ni, terketaq2 sikit, ramuannya cukup2 sukar nak dapat.... cukup sukar..berbulan cari....

      Padam
    2. Tapi bukan ini yang kuat auranya..ada lagi.. tok ada 8 jenis resipi minyak sarawak, dan 12 jenis resipi minyak pengaseh dari pelbagai sumber, tumbuhan, doa, zikir, binatang dll. Minyak urut , minyak sakal, minyak sihir, minyak santau... cuma malas nak buat @ takda bahan @ memang tak mau buat naya orang lagi dengan minyak unsur kiri macam minyak santau dan minyak sihir tu... saja dulu syok belajar..suka belajar ilmu macam macam...

      Yang paling ampuh sekali ialah ramuan Minyak air Adam... itu kena belajar dengan tok dan buat sendiri.. tak boleh tok buat....

      Dulu Tok pernah buat minyak belacak dan jualkan dari sarawak... ramai orang tagged beli... alhamdulillah ampuh juga... kat sini saja susah nak cari belacak sirip biru...adoii...

      Minyak lintah pun buat juga,,, orang selalu cakap buat minyak lintah kena rebus lintah..salah... boleh tu boleh tapi kurang... ada caranya dengan tidak memasakkan lintah tu... beberapa titik saja.. insyallah panjang dan besar keh keh keh.... nak cari lintah gunung tu susah.... ada sumber?...

      Padam
  2. Salam Tok Mat. Sy nak 3 ml. Tkasih.

    BalasPadam
  3. a,kum tok mat saya bminat dgn minyak pengasih..ada tak minyak pengasih yang bila dicalit pada sesiapa akan teringatkan sipencalit...tolonglah tok berapa maharnya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooo..tu kena minyak dagu atau minyak pugai sarawak tu tuan..minyak lidah sarawak pun boleh... tapi eii..serem tok... tok x buat minyak minyak ni...minyak jenis ni lah yg mampu tukar hati dan perasaan org sekelip mata..

      Minyak puteh tak boleh sekelip mata lah.... bahaya.. la tuan ni

      Padam
  4. tok mat sy satu tau..simpan yg 77.77..-anak mama,jelebu

    BalasPadam
  5. saya nak yg 3ml - Tuan Jamil.

    BalasPadam
  6. Aslkm tok mat saya nak cop satu... yang 2ml,

    BalasPadam
  7. tok...saya cop yg 2ml 1....hr nie saya bank in...lps bank in saya sms tok..

    BalasPadam
  8. tokmat saya lock yg 3ml 1 ok..

    rafizi selayang

    BalasPadam
  9. Banyak nak yang 3ml ni... nasib baik ibunya masih ada 2 botol minyak zaitun tu... insyallah malam ni tok tambahkan lagi yang 3 ml ni bagi jadi 20 botol ke... 30 botol ke... setakat yang ada... sampai habis ibu, habis ibu... habis terus... xde lagi lah... nak tunggu kumpul semula ramuannya tu...berbulan jugak...

    Kalau nak dan hati dah berkenan...cepat cepat sambar.sebelum habis terus... tok tak jamin bila habis... banyak org nak ni, banyak betui... alhamdulillah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan habiskan Ibu dia Tok....Nanti macam mana nak buat minyak yang istimewa mengalahkan orang asli se-Malaya tu......

      Padam
    2. dah sebotol dah habis.. tgl sebotol lagi..tp dah tglkan ramuan campuran dua ni dalam 1 bekas 50ml... separuh je untuk tok... tak jual tu..sayang... makin digoncang..makin harum... semerbak...bau cenuai

      Padam
  10. Salam Tok Mat, sy nk 2 3ml...
    esok sy bankin....
    Azhar Tapah

    BalasPadam
  11. 1 malam 2x bersama isteri pertama dan 1x bersama isteri no-2... Ini tidak adil......no-2 nak 2x jugak......ha ha ha ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. peh..boleh pulak 1 nite 4 shoot... larat ke tuan..?... makan jantan 6 biji apa huhu

      Padam
    2. Kalo no2 nak 2x,kena kawin lagi satu.jadinya, no1 3x,no2 2x,no3 1x..kalo no3 nak 2x, kawin satu lg. Jadinya, no1 4x,no2 3x,no3 2x,no4 1x.. huhuhu....baru aman damai rumah tangga...cukup bulan naik tangga pon xlarat...

      Petuanya senang,beli dari tokmat 5 cola boya,rendam dalam tempayan air.setiap pg dan ptg minum airnya dgn 6biji jamu jantan..hehhe...ops merapu terlebih sudah

      Padam
  12. tok mat..kalau dh terlalu kt kawasan kemalangan tu mcmne?jadi ape??manela tau,lupe lak...

    BalasPadam
  13. tok...satok 2ml..nati2 ada masa saya ke tok...oraittt

    BalasPadam
  14. Besar nampak bertap emas tok.. ada sebesar telur ayam?

    BalasPadam
  15. tok, boleh percaya ke semua benda-benda nih?. Atau sekadar bercerita. setahu saya yang penting sentiasa sembahyang dan berdoa. macam mistik polak. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Percaya boleh , yakin jangan...macam tok bilang..percaya boleh akan khasiatnya, yakin kepada allah swt sahaja..jika kita percaya dan yakin pada minyak ni, syirik lah... kerana mustajabnya minyak ni atau tidak bergantung juga kepada Keizinan Allah swt.

      Semua ini usaha... jika sekadar doa dan solat..tidak mencukupi.. jika tuan ingin mendapatkan calon isteri, adakah cukup dengan 2 itu?... atau tuan perlu keluar mencarinya.... sama juga dengan lapar, jika lapar adakah cukup dengan solat dan doa?... tentulah kena usaha cari makan bukan?...

      Insyallah minyak ini tidak berkhodam unsur unsur tidak elok, Minyak ini adalah unsur Puteh, bukan hitam macam Minyak dagu atau minyak lainnya.

      Padam
  16. Lupa nak pesan..minyak ni tak menjadi pada orang makan daging bab......ia bersifat puteh...

    Jangan salah guna.... tok tak menanggung apa apa atas salah guna yang berlaku.... ingat jangan buat sembarangan... hari ni kita buat orang, esok lusa orang buat bini kita...anak anak kita.... lakukan di jalan baik baik saja... tok bukan selalu buat minyak ni... bulan posa pulak tu... minyak hitam mana boleh bikin bulan posa...kan kan... ini puteh mari

    BalasPadam
  17. siap semalam 3ml 25 botol... 10ml sebotol dan 6ml 1 botol....

    50ml tok punya... baik punya goyang....

    Stok yang tinggal ada lah sikit lagi.. semua sedang di pack tu. bini tok kat bawah tu.. nak buat lagi... errr..pikir 2-3 kali dulu... rehat jap 2-4 bulan...

    Yang dah lock tu..insyallah tok ada simpan ..yang tok ingat lah... ( semua ingat insyallah )

    BalasPadam
  18. Tertip untuk penerimaan kali pertama sama dengan bertap emas yg lepas ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama saja tuan... dia yg penting akad jual beli tu tuan... dipersetujui oleh ke dua pihak

      Padam
  19. salam, Tok sy lock 1 btl.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dari 25 botol dah tinggal 11 botol lagi... dari 25... yang 2ml tinggal 5 botol... ibu minyak ada 1 botol besar minyak zaitun lagi yang boleh buat sekitar 20 botol macam semalam....

      Ni tok tak gempaq na... betui punya

      Padam
  20. paymeny done for 2ml punya.. Tq tokmat..

    BalasPadam
  21. Pantang yang Tok Lupa...:

    1) Jangan Campurkan dengan gamunggal / kilo atau lalukan kayu ni atas botol minyak, nanti tawar kesannya

    2) Tak boleh dipakai orang lain kecuali pemilik sendiri, kalau terpakai akan batal

    3) Cara hidupkan ialah, cara nak bagi dia hidup dan boleh naik sendiri @ refill sendiri bila bulan penuh, naik pun tak banyak sebenarnya.... sikit je..

    Bukan semua orang jadi sebab amalan menghidupkan minyak ni bukan sesuatu yg mudah.

    Kalau minyak tuan tua habis, hantar balik kat tok... Upah masuk balik rm 5 je....

    BalasPadam
  22. Nanntikan minyak Kacip Hawa ( nama sebenar ).... pakai di zakar semasa bersama, sekali sahaja..insyallah jika isteri curang, akan melekat dan tak boleh dipisahkan .dalam 2 minggu meninggal. Insyallah.. pembeli tidak akan diletakkan nama di sini.

    Tok nak buat minyak lintah pulak lepas nie..insyallah..minyak lintah gunung super... minyak lintah ori aslinya tak boleh kena bhgn atas zakar yg pink tu..nanti mandul... yang tok lihat sekarang, boleh pulak tu urut sampai atas.. tak mandul ke... hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooo..minyak lintah gunung saya nak... pernah tgk ada pakcik tunjuk,sapu skit kat urat tangan. Dan dan tu jugak urat tu kembang timbul dan membesar...huhuhu.. dia kaler putih kan tok.....

      Padam
    2. dah lama cari supplier lintah gunung...tok nak 200-500 ekoq... serius buyer ni..( tok la )... memang lama dah nak buat minyak lintah..sure letop se-Malaya..insyallah

      Padam
    3. Tak dak kaler pink dah Tok..dah jadi hitam legam..siap kematu lagi....jenuh pakai kertas pasiaq nak polish balik...

      Kena urat tangan dah boleh kembang...kalu kena 2 bijik bola tu....mampuih.!!!!

      Kalu suami yg curang..boleh tumbuh kat dahi kot...

      Padam
  23. Tracking kod pos laju tok bagi dalam blog... sila semak ya

    BalasPadam
  24. Minyak bertap emas ni dengan seheli dumbuk tak boleh bawak masuk tandas jugak kan....

    BalasPadam
  25. salam tok, ada lagi tak? sy ada tanya melalui emel ari tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru habis..............malam ni buat lagi stok minyak ibu ada sebotol lagi last... last ibu minyak ni... dah takde lagi.tok buat setahun sekali sahaja jenis ni

      Padam
  26. Tok..jgn lupa sy punya 3ML tok..sat gi sy buat payment yer tokkkkkkkk..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah ..malam ni penghasilan hampir 40ml.. last stok... habis sebotol ibu ni..habis lah... tgu ramadhan tahun depan pulak... lepas ni kita buat minyak lain pulak

      Padam
  27. Balasan
    1. ada...owh...jangan lupa baca edisi cerpen Tokmatlive.blogspot.com ya... saja syok cerita dongeng...

      Padam
  28. saya nak lock cepat takut habis nanti tak ada rezeki la pulok ..... lock 2ml cuba dulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dah nak habis..tinggal kurang dari 8 botol , kebanyakannya dah di tempah orang..kalo nak sila cepat ya cubungi tok..ini bukan gurauan..

      017-825 9540

      Padam
  29. sorry lupa nak tanya hargenya 77.77 ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan harga tapi maharnya tuan hehe... ya maharnya sekarang ialah Rm 77.77... lagi beberapa hari harganya akan kembali kepada Harga sebenar

      Padam
  30. ok tq esok sebelum subuh saya bankingkan.....

    BalasPadam
  31. tok mat...ada berapa lagi yg tinggal dan saiz botolnya??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada 1 tu 25 ml, ada 8 botol lagi..pastu habis dah... takdop dah..insyallah keluar minyak lain pulak

      Padam
    2. Amboi 25ml tu nk buat mandi ka apa!

      Padam
  32. salam tok mat..sy dah email kt tok ptg td ms brg smpi...

    BalasPadam
  33. Salam, Tok mcm mn cara nk guna minyak ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok akan buat video..belum sempat lagi haaaa..hadu..takpa..lagipun kan tuan tuan nak aktifkan dengan spend masa 7 jumaat... insyallah tok akan buat demo sesegera mungkin ya....

      Padam
  34. 7 kali ari jumaat ke tok? atau 7 kali ari khamis mlm jumaat? mintak maaf tok sy kurang jelas..

    BalasPadam
  35. Stok Minyak bertap emas 9+1 ni dah habis dah.tinggal beberapa botol untuk tempahan orang ya... selepas tarikh hari ini... stok ini sudah tamat....

    BalasPadam
  36. Alhamdullilah..Bertap emas dah habis...penat lelah Tok kumpoi ramuannya dan kena bergoyang-goyang pulak tu berbalas jugak...Kami tunggu minyak lintah gunung pulak.....

    BalasPadam
  37. salam tok..minyak 2ml ada lagi tak..kalau ada simpan satu..mlm ni transfer maharnya..

    BalasPadam
  38. salm
    minyk bertapa emas ni tok untuk suami istri yg bermasalh,suami curang,degil,kuat berjalan,boleh calitkn saja ker?.dan seperti ipar duai,mak mertua yg sentiasa iri hati mcm mn gunanya..balas tok/.ada lg tak minyk 2ml rm 77.77 tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Uish...bukan calit saja.... untuk isteri kan kita kena letak kat kepala zakar... kegunaan minyak ini terbatas setakat yang tok jelaskan di atas sahaja ya... untuk kegunaan lain ..ada minyak lain ya... insyallah

      Padam
    2. Tok Mat nak buat minyak utk suami yg curang/degil/kuat berjalan ka ...jeng..jeng...jeng...

      Padam
  39. tok bls yer atau email sy sofea_alesya@yahoo.com

    BalasPadam
  40. salam tok sya dah tunggu cara gunanya ...dah 3 hari ni tak sabar nak lihat kesannya untuk anak saya yang malas ni

    BalasPadam
  41. Sekarang tok dah available yahoo massenger...untuk sebarang pertanyaan boleh kita berbual online,,, boleh ajar cara cara pakai minyak ni.. tok pikir, nak buat video susah jugak takut tuan tuan x faham... xda makna jugak kan

    BalasPadam
  42. Alhamdulillah..
    Sesi webcam ngan tok selesai..dpt la belajar sapuan 3 jenis sapuan disamping beberapa tips lain..tq tok..apa2 sy akan hubungi tok..

    p/s : tok..pelakon tambahan tu tak perlu tok..terkejut sy tgk tetiba ada tgn mengusap tok..hehehehe

    BalasPadam
  43. bila tok nak buat klip video cara nak pakai minyak ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. la depa pakat dook belajar dah dalam YM... tok buat live lagi haa dalam webcam..tuan bila lagi.... takpa kalo tuan takda wc... tengok tok sudah la..

      Padam
  44. salam tok,,ada lg x y 3ml,,sy nk sebotol..mcm mane nak hbgi tok ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tak da.... berganti dengan minyak sisik Ular goib cinta mani pula...sama , namun boleh dijadikan sebagai perubatan kayap ulaq juga

      Padam
  45. kalau cmtu blh sy nk dptkan minyak sisik ular ni satu.

    BalasPadam
  46. tok....buat lagi la minyak bertap emas tu..

    BalasPadam
  47. woi empunya blog nie,maner kwan bunian ko 2,aku nk tangkap msuk botol..bunian dalam golongan jin.fungsi jin hanya nk memutuskn siratulrahim,amalan yg ko buat semua amalan jin,ilmu ko beralas kn jin,''ilmu diri'' lg direct to Allah,xde perantaraan.dn ko masih mengamalkn ayat2,ayat2 lg power ke?..Allah lg power?.kesian aku tngok ko ni,dh kene tipu dgn jin,pas 2 ko menipu orang lak..bila dh duduk jalan Allah xde saper boleh kacau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha..ni msti slh sorang guru yg jual ilmu gak ni..sbb tu melatah..awat trasa ka..??bgtau tok hadis mna yg menyatakn bunian tu jin..Allah tu maha besar dan kaya nk cipta apa pun makhluk yg Dia suka..pnh tgk yakjuj dan makjuj..??kalau xpnh xpyhla nk ckp apa kt sini..

      Padam
    2. Dipetik daripada buku ‘Menjawab Persoalan Makhluk Halus Kaitannya Dengan Penyakit Dan Pengubatan’ oleh Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din.

      klu ada sape2 nk thu dan tnya ttg bunian blh ke blog tu sbb blog tok ni utk cri mkn..bkn utk berdebat..hrp mklum..

      link ke blog trsbut..http://ustaznaim.blogspot.com/2010/12/benarkah-orang-bunian-itu-wujud.html

      Padam
  48. apehal tu?? sawan le tu... bio die tok mat.. die rase dah perfect le tu...

    BalasPadam
  49. xpa.. nanti tok bg penawarnya... bg free je... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. di Hari raya ..eloklah kita bermaaf maafan , bukan bermusuhan insyallah.

      Yang mana main terjah tu bukan salah depa sebenarnya... tapi salah laptop /pc/hp depa sebab tak buka dan baca dan baca dulu semua post tok kat blog hehehe


      =)

      Padam
  50. Balasan
    1. salam juga.... minhyak bertap emas buat masa skrg dah habis stok untuk di maharkan, tok tgl pun ibu setengah botol lagi... nanti tok pikir dulu nak cedok ke tak nak hehe

      Padam
    2. ok tok tp saya berharap bole lah tok maharkan nya cikit tuk sya,,insyallah sya akan kol tok tuk lebih lanjut.

      Padam
    3. baik... nanti kol bagitau nama id dalam ni ya

      Padam
    4. insyaallah tok mlm nie saya kol tok mat ok..assalamualaikum

      Padam
  51. assalam tok...ada lagi ke minyak nie...klu ada lagi sy nk order satu...2ml jer...terima kasih...

    BalasPadam
  52. salam.sapa2 berhajat nak minyak bertap emas ni, saya sudi melepaskan yg saya punya.. 3ml.. sila hubungi saya di 012 9678 299 kyirul... tapi hatga ada sikit naik na... tq..

    tok,kalo ada sapa2 yg hubungi tok nak minyak ni, inform saya..hehhhe

    BalasPadam
  53. salam tok..nak tanya pasal minyak bertap emas..ada lagi kah tok??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam juga tuan, minyak ini ada ibunya tok simpan, namun bukan untuk dimaharkan, jika tuan mahu kita buat minyak ini setahun sekali di bulan ramadhan sahaja , setiap tahun cuma 300ml sahaja ya

      Padam
  54. wslm tok...oh kna tunggu thn dpan ke tok...hehe ok lah...terlepas ari tu...lama xon9 ni.. :)

    BalasPadam
  55. assalamualaikum..tok mat..mnyak bertap emas ade lgi x tok? sy nk oder tok 2ml ..mmg btoi2 nk tok..tlong la tok ye..

    BalasPadam
  56. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  57. salam tok, ada stock lg kah 2ml tue? rumah sy pd tahun 2009 arwah nenek sy meninggal blh kah sy guna minyak nie tok?

    BalasPadam
  58. salam tok, ada stock lg kah 2ml tue? rumah sy pd tahun 2009 arwah nenek sy meninggal blh kah sy guna minyak nie tok?

    BalasPadam
  59. salam tok, ada stock lg kah 2ml tue? rumah sy pd tahun 2009 arwah nenek sy meninggal blh kah sy guna minyak nie tok?

    BalasPadam
  60. Assalamualaikum tok mat ada lagi ke minyak ni?

    BalasPadam
  61. Assalam tok ad lg ke minyak ni dgn harga di atas tu tok? Kalau masih sama sy nak yg 3ml tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt ada, tapi belum di buat, yang ada ialah Minyak Bertap emas tuan , silakan

      0178259540

      Padam
  62. Assalamua'laikum tok. Minyak bertap emas ni ada lagi tak?. Kalau ada berapa harganya la ni n bagaimanakah caranya untuk saya mendapatkan minyak ni saja la no tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, silakan, ada lagi, ibunya kita pegang tuan semestinya kita boleh buat lagi minyaknya, silakan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN