Rabu, 20 Jun 2012

RAW MG

RAW MANI GAJAH MILIK TOK MAT




RAW KECIL 

RM 305 SHJ

-----------------------------------------




RAW BESAR

RM 800 SHJ



Gambar di atas ialah RAW belum canai mani gajah Gred Raja simpanan saya, apa yang anda lihat...maka banyak ni lah yang memang saya ada, kalau unkle, dia takkan jual sebab MG Raja amat sukar dijumpai. 

Saya pamerkan disebabkan ada seorang pelanggan yang bersungguh meminta saya menyediakan gambar

Kalau ikutkan saya memang tak mahu jual. Tapi kalau dah ada orang nak apakan daya, kalau RAW ini dilepaskan... penghasilan Mani Gajah akan dihentikan serta merta kerana stok 0. Kena tunggu stok lain, itu pun jika ada.

Tawaran ini dibuka juga kepada semua orang , pelanggan serta pemborong blog saya

Tutup Tawaran ialah :

Esok : 21.6.2012 Jam 12.pm

Nego Tidak dibenarkan... Anda pun tahu nilainya kan.....

5 ulasan:

  1. tok mat saya dah bankin duit dlm akaun untuk raw kecil jer...thank you

    rafizi selayang

    BalasPadam
    Balasan
    1. baik tuan.... barang dah masuk sampul pack kelabu asap... tunggu nak p pos lepas makan ngahari saja insyallah, esok sampai....

      Padam
  2. terima kasih tok mat jikalau item sampai di tangan saya hubungi tok mat


    rafizi selayang

    BalasPadam
  3. item sudah sampai... pos laju terbaik

    rafizi selayang

    BalasPadam
  4. Salam tokmoh..ada lagi item diatas...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN