MEMBER TOK MAT

Khamis, 14 Jun 2012

BADAR BESI

BADAR BESI ASLI



Kod Produk : B.BESI 1-4
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 126

-------------------------------------------




Kod Produk : B.BESI 2-4
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 126

-------------------------------------------




Kod Produk : B.BESI 3-4
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 126

* Tuan A.Zulkifli.Cheras LOCK
-------------------------------------------




Kod Produk : B.BESI 4-4
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 126

* Terima kaseh Tuan A.Halim,Manjung

Insyallah kelebihannya bagi orang orang yang beriman sebagai dinding dari peluru, tikaman senjata tajam. Bagi muslimin dan muslimat insyaallah kekebalan jika berlakunya kemalangan jalanraya.... badar besi sudah banyak tercatit di dalam kalam sejarah pembuktian di mana sudah banyak berlaku ia dapat melindungi pemiliknya dari kecederaan apabila berada dalam keadaan mencemas dan memerlukan...

Saya nak bagi jaminan sat gi ada org cakap saya syirik pulak... tapi kalau saya boleh menjamin, insyaallah memang saya menjamin ianya mampu melindungi kulit apabila diperlukan dengan izin Allah subha nawataala....

---------------------------

AWAS !!!!

Saya mengesan ada beberapa blog mistik bukan dipunyai pemilik islam , namun ianya dimiliki oleh pemilik berugama buddha dan paling ramai hindu, mereka menggunakan ayat ayat suci seperti alhamdulillah, masyallah dsbgnya bagi memancing pembeli membeli barangan mereka, ada juga blog dari Borneo dimiliki oleh orang kristian... bukan kita nak berpuak...tapi depa ni sewenang wenangnya menggunakan ayat ayat suci islam semata mata untuk memancing pembeli membeli barangan mereka. Bagi mereka yang arif, saya rasa depa tau blog mana yang saya maksudkan.... kepada blog berkenaan.... tak perlu anda mempergunakan kalimah suci ..boleh anda jual barangan mistik.... bagi saya... kalau anda mengaku anda orang siam, orang iban ... saya amat yakin org akan berebut membeli item anda sebab nama nama suku bangsa anda memang dikenali semenanjung mempunyai item item yang hebat juga... kenapa anda tidak mencuba?


10 ulasan:

  1. salam tok mat, apa bezanya badar besi asli ngan badar besi yg sebelom ni, tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. badar besi sebelom ni dengan badar besi asli yg baru ialah barang yang sama,.. dah dikodkan saja, dan harga terbarunya.... harga lepas tu bukan harga dia... brg susah dapat jugaa

      Padam
  2. ha...mmg ade tok mat blog tu...salah 1 yg sy tngk page die f1rst2 tnjuk mukadimah brunsur islamik...skali dlm brg bnyk jual patong dewa da... (perot buncit kapla gajah had xbleh tahan tu...)

    BalasPadam
    Balasan
    1. blog mana tu daniel?

      Padam
  3. xbrani la nk ckp tuan...hehe.. brg die sume sami yg jampi... cube try tny uncle google.. isgtifar pnjg sy.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok rasa..tok tau blog tu... tu lah masalahnya.... kalau blog org kita alhamdulillah, semua bagus bagus dengan penerangannya.... barangnya pun diterangkan agar tidak menjadi syirik kepada pelanggan... kalau dah jual patung buddha ..apa la nak jadi... kalau tok..tok tomoikan je org mcm nie hehehe

      Padam
  4. saya lock badar besi 3-4, tokmat

    A.Zulkifli, Cheras

    BalasPadam