MEMBER TOK MAT

Isnin, 25 Mei 2015

SANITAM GRADE A BEB




































Kursani Hitam

Uihhh, jangan dok kata batu pasaq malam la no, ni kami dapat asli tau.. yang kat pasar malam tu, Fiber + Warna, so jadi la bentuk macam teloq puyuh tu, ada magnet dalam dia huhu.... 

Ni asli Batu permata tok bagitau ke hangpa semua. xda di mana mana juai punya, gerenti waranti punya habaq kat hangpa. 

Ni Barang Hebat Seh... Tok cakap hebat, insyallah Hebat, kalau pakai, Tok cakap org teruja habis, pasti teruja punya, sebab. aduhh mcm mana nak cakap erk... memang xde org lain jual jenis ni... tok saja keluarkan....huhu

Ni khasiatnya ?

Kita usha ulasan lepas na

=================================

Kursani Hitam.... Jangan salah Faham Tuan Tuan, ia bukan PENIPUAN hahahaha...

Ini ialah kursani alam sana , memang lah.. pengujiannya menggunakan Magnet Kuat Jenis Neodymium Magnet Video pengujiannya tok nak masukkan , namun di sebabkan hujan kat sini menganggu aliran streamyx umah tok. Video pembelajaran dari tok pun sukar nak bawak naik huhuh...

Kursani hitam di atas bukanlah jenis besi dan bukan jenis batu , ia adalah keduanya sekali tuan tuan. Di keluarkan oleh kerajaan Betong buat pelanggan GB sahaja kerana setahu tok batu ni tiada di mana mana peniaga lain, Hanya Tok only hehehe....

Alhamdulillah rupa parasnya yang seperti telur puyuh amat menawan ketika ia di jari sang pemakai

Ia berguna sebagai :

Kekebalan di dalam medan perang 

Ianya pakaian orang Bunian di dalam pertempuran mereka oleh kerajaan Betong

Menambahkan sedikit kekuatan pada anggota tubuh manusia


Kod Produk : SANITAM 141214 - 325
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 325



GELIGA NILAM




















Alhamdulillah Permata Nilam Memukau mata yang memandangnya, di selaputi kelebihan kelebihan istimewa sebagai permata asli . 

Insyallah ia mempunyai kelebihan :

Kewibawaan ampuh 

Jika di pakai wanita insyallah mudah mempersonakan bagi yang memandangnya

Menaikkan aura dan kesungguhan melakukan kerja kepada si pemakai, ibarat ada semangat lebih la, habis,,,tgk biru je di jari kan


Kod Produk : GNURNILAM SARI 21515
Bentuk : Permata Nilam
MAHAR : RM 70


PERMATA 7 JENIS KAYU
















































































Insyallah mempunyai Kayu : 

TERAS IBOL
RAJA KAYU MINYAK
TERAS MENANG
KAYU PENUNDUK
PENAWAR HITAM
BUJANG GALAK MERAH
TERAS KILO
BERTAM
KEMUNING EMAS


Khasiatnya insyallah :

Penjauh sihir dan gangguan dengan izin Allah
****

Bagi yang ada masalah gangguan, sila pakai permata ini dengan asbab yang ada padanya , insyallah akan sembuh

Kekuatan tenaga zahir dan batin


Kebal asid dan penawar org kena minyak pengaseh ( kebal dari pengaseh )


Penglimunan tinggi


Kemenangan

Mentawarkan racun jika direndamkan di dalam air dan diminum , boleh juga diusapkan di kawasan berbisa dan sengal @ lenguh lenguh
****

Amacam?..... Tok Tau...tok tauuuu... peniaga lain pun ada juga, takpa tu hak depa.. tapi selagi dalam Pemantauan tok yang pengemas ni hahaha, insyallah susun atur permata tetap cantik, tetap lawa... Kita tak buat susun caca marba macam halai balai, takkk.. kita nak pelanggan puas hati... anda puas hati, tok pun puas hati..insyallah..... 

Ni Ialah Stok baru yang kami perolehi dan tukang kami sendiri buat di sini, Banyak jenis kayu, tak perlu la pakai banyak cincin bagi jenis kayu kan..... dan semuanya bersesuaian dengan Aura setiapnya..... 

Kod Produk : P7JK 21515
Bentuk : Permata 7 Kayu
MAHAR : RM 250

* Labour cost agak mahal tuan tuan, jujur cakap untung sikit ja ni

GELIGA SERI LELA MANJA



















Puteri Lela Manja, Kenai?... Alhamdulillah ini ialah satu satunya item pemberian sang puteri buat masa ini, Tok nak Boh kaw kaw mahar dia tak boleh la pulop sebab dah di tetapkan macam tu oleh sang Puteri, Adoii, lawa niiii ... haaaaaaaaa.. x pa la.. 

Jenis ini berguna di dalam khasiat Perubatan Gangguan dengan cara di rendamkan di dalam air dan di bacakan Bismillah, Fatehah dan Surah Al-Kursy. Di berikan minum , atau boleh di sapukan atau bleh juga dengan hanya di letakkan bersama pesakit di mana sahaja.

Selain itu juga ia di gunakan sebagai medium menundukkan musuh, Pembungkam Mulut ketika bicara.. Insyallah Iktikad sila kepada Allah Swt, Insyallah Allah maha Mengabolkan

Kod Produk : GSLELA MANJA 23515
Bentuk : Geliga Pure
MAHAR : RM 350

RM 150