Selasa, 28 Jun 2016

TRACKING KOD 28/6/16

EH 071990498 MY  SYAFIQ. N9

EH 153389815 MY  HARITHAH. SARAWAK

EH 153389789 MY  FAUZI. SELANGOR

EH 153389832 MY  AMIN. SABAH

EH 153389996 MY  ZAKIRUDDIN. SELANGOR

EH 153389792 MY  NAI IBRAHIM. SELANGOR

EH 153389917 MY  AMEIRFIKRI. SELANGOR

EH 153389934 MY  AIRIE. SELANGOR

EH 153389948 MY  IQUAN. SABAH

EH 153389687 MY  ADAM. KELANTAN

EH 153389863 MY  ANIS. N9

EH 153390005 MY  ADHA. KELANTAN

EH 153389894 MY  RAHMAT. PAHANG

EH 153389801 MY  JIVOH. SABAH

EH 153389925 MY  SAMSUDIN. SELANGOR

EH 153389660 MY  JAMIL. PERLIS

EH 153389727 MY  ADIB. N9

EH 153389965 MY  NORDIN. SELANGOR

EH 153389758 MY  NASRUDIN. PAHANG

EH 153389700 MY  SAIFUL. JOHOR

EH 153389735 MY  ZIEZAM. PAHANG

EH 153389979 MY  AIDIL. PERAK

EH 153389761 MY  HAKIMEE. KELANTAN

EH 153389656 MY  RUZANA. KL

EH 153389982 MY  ZAMZUL. KL

EH 153389951 MY  RIEZUAN. SARAWAK

EH 153389744 MY  ZAINAL. PERAK

EH 153389510 MY  AZRIN. KL

EH 153389545 MY  AZLAM. TRG

EH 153389571 MY  MAZRI. TRG

EH 153389608 MY  SAHAR. SARAWAK

EH 153389585 MY  ISA. KEDAH

EH 153389639 MY  RAMLEE. SABAH

EH 153389466 MY  UDA. PENANG

EH 153389497 MY  SYAFIQ. N9

EH 153389421 MY  HAMZANI. PENANG

EH 153389333 MY  SURWADY. PENANG

EH 153389395 MY  FIRDAUS. TRG

EH 153389302 MY  FAUZANUDDIN. KELANTAN

EH 153389364 MY  NASHRUL.PERAK

EH 153389276 MY  KHAIRUL ANAM. KELANTAN

EH 153389625 MY  ZULKHAIRI. SELANGOR

EH 153389599 MY  JUANI. SELANGOR

EH 153389554 MY  FARIQ. SELANGOR

EH 153389523 MY  HAKAM. N9

EH 153389378 MY  AIDIL. KEDAH

EH 153389642 MY  SHAIFUL. N9

EH 153389449 MY  AZAIRI. KEDAH

EH 153389568 MY  ZAIDI. KEDAH

EH 153389347 MY  AZHARIZAN. PERLIS

EH 153389316 MY  DANIAL. PERAK

EH 153389280 MY  REDZUAN. SELANGOR

EH 153389537 MY  KARIM. KELANTAN

EH 153389381 MY  SAIFUL. MELAKA

EH 153389903 MY  ALI. JOHOR

EH 153389829 MY  MUSADDIZ. PERLIS

EH 153389877 MY  RAHMAN. TRG

EH 153389850 MY  AFIFUDDIN. KELANTAN

EH 153389695 MY  AMIRUDDIN. PAHANG

EH 153389452 MY  KHAIRUL. SELANGOR

EH 153389404 MY  AMIN. SELANGOR

EH 153389713 MY  HELMI. MELAKA

EH 153389435 MY  NASIRUDDIN. JOHOR

EH 153389611 MY  HARITH. SELANGOR

EH 153389506 MY  EKHSAN. JOHOR

EH 153389846 MY  NAQIUDDIN. KELANTAN

EH 153389483 MY  SARIFUZAN. SELANGOR

EH 153389775 MY  CALVIN. SABAH

Tracking kod harini bagi Geliga Permohonan dan item yg diorder. Besok selepas pos akan diupdate tracking yg masih berbaki. Harap sampai la item tuan sblom raya.

GELIGA TOK DAENG

























Alhamdulillah , kerja kerja tok tidak pernah putus dan dengan izin Allah dan kekuasannya , alhamdulillah di berikan kesihatan yang masih baik , walau pun penat di badan masih menguasai, namun tok masih gagah untuk mengambil item di jalan Jerung ini bagi di maharkan, bukan apa, masa buat GP banyak dapat untuk GP, untuk di maharkan kurang sangat, kalau tok balik terus rehat, alamatnya nanti blog tiada barang lah. Dah .. memang itu lah kerja kita. Kedai butik tok dah ada pekerja biarlah ia diuruskan oleh pekerja. 

Geliga Tok Daeng Jerung ini berguna di dalam Seni mempertahankan diri.

Di pakai kena kulit dan jika menyentuh musuh dengan pukulan , tenaga musuh akan tersedut.. tak percaya?... cuba bergaduh dengan orang kosong.. insyallah rebah terus,. kalau orang pesilat ni tenaganya kuat lagi untuk bertahan, kena pukulan kedua, dan ketiga, rebah lah. 

Kehebatan misterius yang tidak dapat di ungkapkan dengan sains dan teori rekaan manusia , namun itulah yang di beritakan kepada tok. 

Kod Produk : GTD 26616
Bentuk : Geliga Tok Daeng
MAHAR : RM 120.25

GELIGA RAJA MAKHBAR ALI







Malangnya jenis ni asli bukan suntik warna dan di perolehi melalui penarikan Pulau Kerengga

Bila di suluh ia akan mengeluarkan warna berbeza... jenis boleh berubah warna seperti Chamelion

Alhamdulillah, lama x mendengar Berita dari Sahabat Sang Raja Ini.. Antara Item terbaik awal tahun... dan mampu merubah warna mengikut kadar cahaya, lihat cahaya yang di suluh, ia bukan kaler pink melainkan lampu suluh cahaya putih biasa .

Geliga Makhbar Ali Ini mempunyai kelebihan mengikut 

NIAT SI PEMILIKNYA

Sebelum terlupa , sebelum item ini sampai ke rumah, banyakkan membaca Al-Fatehah dan menyedekahkan kepada beliau, insyallah mudah mudahan di permudahkan oleh Allah SWT 

Di pakaikan sebagai cincin dan khasiatnya akan berlaku dengan sendiri, maaf ia bukan untuk ambil barang orang, tarik emas atau duit tapi jika sekadar nak melariskan jualan, diri untuk jodoh, pelepas hajat kepada orang, menundukkan orang, menghadang dari sihir dan sebagainya, insyallah..semuanya atas kekuasaan Allah dan keizinanNya, Raja Makhbar Ali ialah seorang yang Alim dan amat anti kepada manusia yang munafik kepada Allah, namun jika digunakan sebagai ikhtiar dan sebuah jalan, insyallah beliau akan membantu sedaya upanya

Maaf, item ni ada 1 sahaja untuk perolehan kali ini




Kod Produk : GRMA 26616
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 2000

Promo Aidilfitri : RM 500




GELIGA TANDUK NAGA








































Rasanya semua dah tahu apakah kegunaan batu simple ini namun bernilai tinggi di dalam rumah tangga ... hurm.....

Geliga Tanduk Naga... Berkebolehan di dalam kekuatan Tenaga Batin Rumahtangga, ramai yang pakai menjadi dan sebilangan tak jadi, tok tatau kenapa tak jadi.. Kalau guru tok dia akan begini, " Tanya Allah jangan tanya Saya ", keras bahasa tu walau dengar macam tak keras, haaaaa.. 

Di Pakaikan di pinggang, 

Jika di jadikan asbab kekuatan tangan, pemberat pukulan , angkat item berat, di pakaikan sebagai cincin.... 

Kelebihan Lain

Menambah kekuatan 

 Kelebihan sebagai penawar santau dan juga Penggerun tahap ampuh 

Rendamkan dan di buat minuman seharian 


Basicnya semua permata dan geliga di GB hanya di jaga dengan di simpan di dalam beras sahaja, Jika anda nak simpan dalam / cara lain silakan, sama saja. 

Kod Produk : GTN 26616
Bentuk : Gtn
MAHAR : RM 100


GELIGA ULAR







Di perolehi dari mulut lubang ular.. wallahualam ular apa, tok ambil sekali lalu sahaja. 

Kegunaan ?.. masih belum di ketahui

Maka, Tok sedekahkan.. maaf stok dapor takda dah ya

GELIGA PUTERI ACHEH






Ada sebuah kitab menerangkan bahawa zabarjat turun dari syurga, wallahualam. Samada kitab itu di cetak masa kini untuk kepentingannya atau memang kitab itu sudah semenjak zaman dahulu kala lagi. 

Kelebihannya lebih kepada Kebal darurat dan juga mampu di buat sebagai benteng dari peluru dan senjata tajam di medan peperangan. 

Kalau tak kerana uratnya tak berapa cun, sah sah maharnya dalam rm 2000. 

Selain itu ia di gunakan di dalam perubatan SAKA dan gangguan JIN

Ayah Tok sendiri di Perlis memilikinya sebiji di atas pemberian tok 4 tahun lepas dan seringkali dia gunakan di dalam mengubati kes kes gangguan dan SAKA. Alhamdulillah sembuh dengan izin Allah SWT

Item ini pemberian Puteri Acheh yang belum tok ketahui namanya dan ia di temui tok di banjaran Nakawan Perlis semasa kerja kerja geliga permohonan di jalankan tok di sana beberapa hari lepas..ni pun penat masih terasa.

Insyallah pada kadar terbaik 



Kod Produk : GPA 26616
Bentuk : Zabarjat
MAHAR : RM 500

Promo Idulfitri : RM 200

GELIGA PANGLIMA PUTERI








Ni baru mistik.. batu mistik... apa yang pelik kat situ.. anda nilaikan sendiri.. 

Batu Panglima Puteri ini ialah Milikan Puteri Ratna Dulah Dari kawasan Kolam Ikan Patung dan mempunyai kekuatan paling istimewa di dalam semua batu permata dan geliga yang pernah di maharkan di Blog GB dalam tahun 2016.. sungguh.,. tengok masa ia di suluh.,. apa yang anda nampak?.. anda nampak tak seperti energi dan tenaga bima sakti seolah di dalamnya?

Sebelum di suluh, batu ini kelihatan biasa , tiada kepelikan kepadanya.. selepas di suluh.. baru nampak keunikannya batu ini, Alhamdulillah


Apa kelebihannya.. Sirr Allah, Sirr Muhammad... ia di dalam rahsia terdalam, tok hanya mampu menyebur Wallahualam Bissawab.

Minta maaf, hanya dapat 1 sahaja dan nak dapat lagi tu bila tak tahu.. jadi stok dapor belum ada untuk di maharkan 


Kod Produk : GPP 26616
Bentuk : Geliga Panglima Puteri
MAHAR : RM 4000

Promo Ramadhan : RM 1500