MEMBER TOK MAT

Isnin, 6 Julai 2015

KRISTAL BUNIAN






















Aku tatau la dah berapa kali ia keluar di blog neh, samada org tak jumpa pagenya atau memang x nampak teruih. ni kali tak nampak tatau la...

Ni namanya Kristal Bunian, kalau alam kita, wallahualam... mungkin leklai perak, sebab keluarganya memang dalam leklai.

Kelebihannya sama dengan leklai iaitu Kebal darurat dan pemagar dari sihir, Cuma jenis ini mempunyai kelebihan khusus sebagai penarik Kerezekian secara alami, Isian Dari tok sudah di batalkan bagi memberi laluan khasiat khusus ini. 

Caranya di letakkan di Kedai niaga, atas meja atau tempat yang orang nampak.. kalau nak buat permata cincin macam merugikan pula, bentuknya macam ni pun dah menarik

Kod Produk : KMAH 30615
Bentuk : Specimen
MAHAR : RM 250

Promo Idulfitri : RM 120

RE PUBLISH-LEKLAI SIAM






























































































Alhamdulillah ini lah batu leklai Siam.. Nop.. tok bukan dapat dari siam.. sebab kali ni tok balik tok tak dan p siam.. nak p siam lagu mana cek oii, bini dok pantang, kalau p juga tu namanya bodo piang hahaha.....tok la bodo, bukan hangpa hahaa.... bini dok terbaring laki p siam wahahahaha.. lawak sungguh... okok... ni sebenarnya stok lama la tok ada... raw raw dok ada tu tok suh bebudak tok canaikan buat buat menampung item item tok yang semakin habis ( yang tok tinggalkan di sana ) 

Leklai di gunakan dan turut di percayai sebagai : 

Pemagar dari sihir

Kekebalan darurat 
( Yang ni bukan takat melayu, orang siam, cina memang percaya , kalo x pernah berlaku mana la nak datang kepercayaan kan.. wallahualam )

Mempunyai 7 warna , jika anda nak keluarkan warna dia pelan pelan k, bukan boh sekali boleh jadi warna warni.. hehe.. kena la letak madu setiap bulan penuh dan menjemurkannya pada bulan penuh sampai ke subuh, esoknya basuh dan pakai, buat ia berkali kali dan warnanya akan naik, cara ini di praktikkan oleh orang siam juga.

Ni stoknya pada tok tak banyak, bukan kira tak banyak dah, ni dah kira stok nazak.. bhahaa.... kalau nak kata simpan, memang dah lama tok simpan , semenjak dok Johor dulu lagi.. 

Ok , dia nak sama ngan Leleh kan?.. tapi ia bukan leleh la... jenis permukaan macam ni banyak.... mani gajah pun sama.. yang pasti mani gajah tu bukan leleh kan kan?


Kod Produk : LEKLAI 2715
Bentuk : Permata Leklai
MAHAR : RM 120

Promo Idulfitri : RM 60



CENDERAWASEH BUKIT






Just 1 spot colour only... 

Alhamdulillah juga ada 1 sahaja.

Digunakan di dalam ikhtiar :

Pengasehan Umum

Pelarisan niaga dan diri

Menaikkan aura si pemakai

Mampu di jadikan penawar rawatan yang tok pun dah lupa apa dia

Barang ada 1 sahaja, dan hari ni kepala otak tok senget sikit akibat demam....

Oleh itu item pun masuk tak banyak, tok cuba la ok.. cuba takat mana boleh masukkan di blog ini....

Buat masa sekarang tok dengan kepala senget demam ni hanya mampu masukkan 1 barang sahaja, jika ada lagi tok akan tambah ya

Kalau Demam tok x kebah hari ini. Blogger Bot tok akan ambik alih buat sementara waktu..insyallah


Kod Produk : GB02 2715
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 150

Promo Idulfitri : RM 90