MEMBER TOK MAT

Khamis, 30 Oktober 2014

KEM MISTIK SIRI 1 AMBILAN 1 TAHUN 2014


KEM MISTIK TOK MAT GB SIRI 1 AMBILAN 1 TAHUN 2014








Alhamdulillah setelah hampir 1 tahun Tok x aktif di dalam mengadakan kem Mistik .. maka insyallah untuk pertama kalinya dalam tahun ini ia akan di jalankan di Negeri Terengganu


Akan di jalankan di Taman Rekreasi sekayu, Kuala Berang , terengganu.

Bagi peserta yang repeat kem adalah di alu alukan untuk menyertainya.


YURAN :

Peserta Pertama kali : RM 300
Peserta Repeat : Rm 150

KEMUDAHAN
Penginapan chalet untuk peserta, makan minum

Sijil di sediakan

TARIKH : 21-23 November 2014
Lokasi : Taman Rekreasi Sekayu, Kuala Berang

Peserta yang datang menggunakan bas atau kapal terbang akan disediakan kemudahan pengangkutan dari terminal ke Kawasan kem di jalankan.

Tarikh akhir pendaftaran : 21 November 2014 ( 9.00 malam )

Sila Bawa: Lampu suluh, ubat nyamuk, pisau dan lain lain kemudahan di dalam hutan jika anda fikir perlu.

PENDAFTARAN DI BUKA MULAI ESOK

25.10.2014


Di kendalikan oleh Tok Mat GB dan Crew Syarikat Limbungan Maya Sdn Bhd Sendiri



Sila whatsup atau sms

01117775251

0178259540

01121709939

AKIK PANGLIMA CHAMAH





Akik ni mempunyai kelebihan isian ( isian ok ) sebagai penunduk , penggerun musuh...insyallah bagus di gunakan untuk boss, bini, suami, anak anak... 

Selain itu jika di tumbuk halus habuknya mampu menyembuhkan luka kerana bahan kapur di dalamnya yang berkhasiat di dalam penyembuhan... unik ..permata yang di jadikan penyembuh secara alami..memang unik



Kod Produk : APC 281014-100
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 100














Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

URAT NAGA







Permata ini alaminya mempunyai khasiat sebagai :

Kekuatan tenaga badan

Kekuatan tangan / pemukul

Kekuatan tubuh menahan pukulan

Insyallah... stok dah x banyak. ia akan habis buat selamanya



Kod Produk : GUNAGA 281014-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120


NEXT : 9.00PM 










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

YUTU










Kayu jadi batu.... sapa sapa beli kombo 3 tu hari dapat la pada nilai murah, namun uratnya tak la selawa yang atas ni mihahaha.

Ya.. nilai batu adalah dari urat, kualiti, permukaan yang sharp... lagi sharp lagi mahai, lagi cantik uratnya lagi mahai..

Namun di sini tok jual lunsum pada 1 harga...

Sebagai contoh delima.... bagi peniaga , anda jangan marah tok, tok bukan nak bersaing dengan anda pun sebab tok dah meniaga di Blog 3 tahun dan di luar sana dulu naik bas turun bas dah 7 tahun dari partime sampai full time , sampai drebar bas naik nyampah tgk muka tok hahahaa.....

Jika anda ( peniaga ) bijak... maka Tok jangan anda marahkan... tapi amik peluang ni, pilih sungguh sungguh mana batu elok, mana urat lawa, beli kat sini dan jual balik di tempat anda dengan nilai pasaran... ada tok marah?... tok x marah,...yang tok marah kalau anda nak kondem tok , nak marah tok... tu yang tok marah.... jika anda nampak tok ni sebenarnya lebih kepada nak berjasa kepada anda, maka anda akan amik peluang ni.. x kira la penarikan ke, landing time , bermodal ke.... KEUTAMAAN DAN KELEBIHAN G.BUNIAN ialah MURAH dan BERKUALITI. 

Kami ada kuantiti yang banyak... nak jual mahal mahal..bila nak habis, stok hari hari masuk... x kan nak jadikan sebagai LAMBAKAN STOK..... takde pilihan ...kami terpaksa memilih jalan sebagai PEMBEKAL. 

Jangan sampai 1 masa tok mula jual ikut PENGKELASAN, ikut urat , ikut kualiti..... masa tu nak kutuk apa pula.....MAHAI?....... apa ni woiii... nega murah salah, nege mahai salah.... p duk lam hutan la kawan ngan kera dan beruk mak yeh hehehe ..... ( sebenarnya takda sapa marah pun, saja nak panjangkan citer..tok kan suka berstory mihahahaha )


========================

Kelebihan YUTU adalah sebagai medium perubatan tradisional... nak beli, beli, tak nak beli terpulang, duit anda ..bukan duit baitulmal pun..

Cuma ingat 1 perkara 


“Katakanlah: “Siapakah yang mengharamkan perhiasan dari Allah yang telah dikeluarkan-Nya untuk hamba-hamba-Nya dan (siapa pulakah yang mengharamkan) rezeki yang baik?” Katakanlah: “Semuanya itu (disediakan) bagi orang-orang yang beriman dalam kehidupan dunia, khusus (untuk mereka saja) di hari kiamat.” Demikianlah Kami menjelaskan ayat-ayat itu bagi orang-orang yang mengetahui.

Katakanlah: “Tuhanku hanya mengharamkan perbuatan yang keji, baik yang nampak ataupun yang tersembunyi, dan perbuatan dosa, melanggar hak manusia tanpa alasan yang benar, (mengharamkan) mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang Allah tidak menurunkan hujjah untuk itu dan (mengharamkan) mengada-adakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui.”” Surah Al A’raaf : Ayat 32 – 33

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: “Tidak akan masuk syurga seseorang yang ada di dalam hatinya sifat sombong sekalipun hanya seberat debu. Lalu seorang sahabat bertanya: “Sesungguhnya ada orang yang suka pakaian dan kasutnya cantik. Rasulullah SAW menjawab dengan sabda yang bermaksud: “Sesungguhnya Allah itu indah dan suka kepada keindahan. Sombong itu adalah menolak yang hak dan menghina orang lain.” – (Hadis riwayat Muslim)

“Laksanakan urusan-urusanmu dengan dirahsiakan. Sesungguhnya banyak orang menaruh dengki kepada orang yang memperolehi kenikmatan.” Hadith riwayat Ath-Thabrani dan Al-Baihaqi

( http://hikmatun.wordpress.com/2008/09/17/subhanallah-indah-sungguh-ciptaan-ciptaan-mu/ 


Kod Produk : CYUTU 281014-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120











Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

Rabu, 29 Oktober 2014

KECUBUNG JERAI









Ni kecubung jerai.... dari kristal sana la... jangan dok cari bawah tanah pulok.... mana ni tok, cari tak jumpa pun.. ada gak kena sekeh kang bhahahahaha


Adoiiii la... sabaq ja no.... tu kedai Shah kat bawah ada, ajak dia p sekali cari kristal, jangan dok p cari sendiri tak tahwan hala.... adoi laaa... 

Kalau cari tetiba jumpa P.Bunian ok dak kan hahahaha.....x jadi nak marah tok kat sini , aluyaiiiiii


KHASIATNYA

Penyejuk tinggi 

Penurun tahap baran 

Menjadikan anda istimewa dengan izin Allah

Ia Alami tanpa isian, malaih aih nak buat isian hari hari... Pak pak Haji Kat belakang tok pun ponek dah nak mengisi batu, alami ada dan hebat dah nak isi apa lagi aihhhh ( kata dia )



Kod Produk : KAJERAI 281014-100
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 100


NEXT : 9.00AM ( ESOK )

Ni dah Sampai Rumah dah sebenarnya , G Kl kejap je 









Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

P.PERAK ISTANA CHAMAH





























Di perbuat dari serpihan dinding istana Kerajaan Lama Di kawasan Gunung Chamah. Yang ni bukan penarikan melainkan kami ke sana dan jadi perosak pusaka warisan purba kala dengan mengetuk serpihan dinding istana yang dah berlumut.. ia di perbuat dari jenis batu permata akik kuno zaman ratusan tahun dulu. Sesiapa pernah pergi ke Gunung chamah, sila perhatikan betul betul di sebalik semak ada lagi dinding lama seakan akan batu usang gah berdiri 3 penjuru dinding. 

Warisan Mayan dulu dulu kut hahaha... tak habis habis dengan Mayan.... ni pengaruh citer mat salleh la ni... bab ni, sila semak kalendar peristiwa islam.. bukan kalendar biasa tu... ia lengkap dengan ceritanya kisah kisah yang terjadi dari zaman Nabi Sulaiman hingga ke Wafatnya Rasullullah. Tok pernah melihatnya ketika di indonesia dulu, nak amik xda salinan, nak snap gambar.. zaman tu pakai nokia 3310 je

Jenis permata ini berguna di dalam perubatan

Juga di dalam penyembuhan sakit mata, letakkan air sikit saja, jangan banyak..agak agak mampu menitiskan setitik air, dan terus titik di mata.. pedih sikit je ala ala nak tercabut biji mata tu... 

Nama akik ni minta maap. silakan tanya kepada yang lebih pakar



Kod Produk : PPIC 281014-130
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 130










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder


SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014

LAPIS LAZULI





















Nak letak nama lain memang tak dapat sebab nama asal pun dah unik dah... berlapis berlazuli.... bahasa apa tu.... cuba kaji!!!

Lapis Lazuli... p mana mana ceruk dunia pun...khasiatnya tetap sama yakni:

Menyedut toksin dalam badan...


Apa jadi kalau kita buat dalam kuantiti yang bersaiz besar..... boleh letak atas perut jika senak senak, boleh letak atas kepala jika datangnya migrain, boleh letak di kawasan urat yang sakit jika sengal dan bisa.....


Mau kita buat dalam bentuk yang besar untuk kegunaan di atas?....

Kalau mau.... bagitau kat bawah ni , tok akan kira berapa orang dan buat cukup cukup je sebesar tapak tangan bentuk macam papan tu... mau mau ?.... hehehe

Insyallah kalau besar macam tu Tok akan jual buat anda x sampai 300 pun



Kod Produk : LL 281014-86
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 86


NEXT : 9.00PM










Daftar Sekarang Untuk mendapatkan Diskaun Anda Sehingga 1 Bulan Pembelian tanpa Kad G.Bunian
Name:
Email:


No Kupon : 6282
10% Diskaun Pembelian anda


ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

SETIAP PAYMENT ANDA SILA MASUKKAN NO KUPON DI ATAS ( 6282 )

" Disertakan di dalam sms / Whatsup Anda "

Yang Berdaftar Sahaja

Akan memperolehi Diskaun 10% Dari Nilai Barang TANPA kira nilai Minima

Bermaksud Walau Item Bernilai RM 20..anda masih mampu memperolehi diskaun 10% lagi untuknya


Ia Akan Masuk ke sistem Terbaru kami , jika nama anda tiada . Maka Kupon anda tidak sah

Tarikh Luput Kupon 

26.11.2014