MEMBER TOK MAT

Selasa, 28 April 2015

BATU TAAT WALI



































































Ini barang memang macam Celoreng army punya. Sapa minat celoreng sure suka neh... alhamdulillah batu Taat wali/Tabasheer/Tok wali ini Bewarna Hijau, berseloreng hitam dan paling penting jenis ini melekat magnet.

Masyur dalam :

Kekebalan Pertempuran

Boleh di hancurkan dan habuknya di masukkan di bawah kulit untuk mendapatkan kebal Boleh demo. Ni bukan tok kata, tapi org lain yang kata.. 

Lupa nak cakap tu hari, Khasiat organik batu ini mampu mentawarkan Kencing manis, kesan sihir dalam badan, x kiralah sebesar mana pun , insyallah mujarab. Tok pernah menggunakan Batu ni dulu mengubati seorang Lect IKM  Kuching, Sarawak , Dia ni org pahang, tapi kalau balik ke Malaya je, sampai ke tanah malaya kita, badannya terus collapse, lembik dan kena pakai kerusi roda, alhamdulillah.. Masa tu Tok Jual batu ni RM 4500. Org beli beb...kalau dah sakit, ada duit berjuta pun x guna. Masa tu tok kena jual rege tu sebab share 3 orang daaa..


Kod Produk : BTWALI 24415
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 86

Isnin, 27 April 2015

SUN WOOD






SWOOD 26415-2A

















SWOOD 26415-4A



Menawan

Menikam Kalbu dan jiwa

Perghhhhh!!!!!!!

Itu lah ungkapan yang boleh di gambarkan bagi permata kayuan ini.... Macam ulat mulong pun ada, mcm nak goreng je masuk kuali hehehehe.

TMT menyatakan bahawa khasiat kayu ini ialah mentawarkan racun di dalam minuman. Alhamdulillah... cuba lah

Kod Produk : SWOOD 26415
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 70


PERMATA SEKUNTUM MELOR













































































Insyallah ia adalah khusus di dalam perkara dan hal ehwal kerezekian sahaja semata mata. dan ia di berikan untuk yang memerlu dan tergerak untuk memilikinya sahaja. Insyallah dengan Nama Allah yang maha berkuasa 

Penarik kerezekian 
( Memudahkan urusan ) 

Jika selama ini asyik buat perkara semua serba x kena, insyallah cubalah.... 


Kod Produk : GSMELOR 24415
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 60.25