Rabu, 29 Ogos 2018

GELIGA LABAH



































Alhamdulillah geliga Labah labah 

Ini tok dapat semasa di Puncak Brinchang lepas , dah lama jugak la tak p sana.. bukan apa, sejuk.. la ni lagi sejuk dari dulu.. gagahkan juga diri ke sana memandangkan mam no 2 tak pernah berjalan ke Cameron, tak pernah keluar dari utara tu,\so tok bawakkan bersama mam no 1 dan mam no 2 jalan jalan ke Cameron.

Dah alang alang kat sana, tok bukan jenis dok diam juga la. biarpun sakit tapi tok dah cakap..///sampai hujung nyawa pun tok akan memainkan peranan tok yang di amanahkan Allah SWT... apakah amanah itu?... amanah itu ialah membawa umat islam terutama bangsa melayu Khususnya Malaysia ini di jalan yang betul, bukan serong dan jadi mengarut, obses dengan guru , sanjung guru bagaikan Nabi, silap jalan, obses dengan peniaga, contohnya apa yang berlaku kepada ayah Pin, Mona fendy, Al-Maunah ..mereka ini semuanya ada pengikut sendiri... tidakkah anda perasan.. dan tidakkah kita terfikir di zaman ini ada org yang masih nak ikut org macam tu sedangkan kita tahu ianya salah?...

Kalau tok nak kaya.. tok boleh buat anda semua takjub dan taksub dengan tok, tok ada pelbagai ilmu hikmah dan hikmat yang mampu tok pertunjukkan depan video. Tok mampu nak kaya sekejap... tu semalam kalau tok demokan batu Jantung Gunung.. tok rasa kalau tok letak RM 6000 pun org dah GRAB dah , betul?..... Mana iman anda?... mana keyakinan anda kepada ugama ?..... Allah itu ada,, di mana DIA?... jika barang sekecil ini nak di demokan baru percaya... apatah Allah SWT?.. anda yakin Allah itu ada?...

Allah jadikan ini semua untuk menguji, melatih dan membuatkan anda merenung akan SIAPA DIA... siapa Allah ini?... di mana DIA...?... sekiranya barang sekecil mistik ini kita nak kan demo... nak kan bukti?.... lalu apa buktinya keyakinan kita bahawa Allah itu ada?... atau hanya sekadar di bibir sahaja?..

Kerana itu lah tok berkata bahawa item sekecil ini semuanya hanya untuk kita renung, ujian sahaja... item ini semuanya berkaromah.. ada hikmatnya sendiri.. pakai dan rasa sendiri kehebatannya.. kitu juga Allah ingin kamu berfikir..nah item sekecil ini ada hikmatnya yang kamu boleh "rasa".... tidakkah kamu boleh "merasai" akan adanya AKU?... kalau tak sedar juga lagi, tok tak tahu lah. 

Blog GBUNIAN ini tok wujudkan selepas 45 blog yang pernah tok wujudkan semenjak tahun 2009 dulu uji demi uji, kaji demi kaji... maka wujudlah blog ini, THE FINAL... is G.B.... bukan senang, sedangkan yang dok mencemuh sekarang pun dulu tahun 2009 masih duk main pasir depan rumah, masih dok main polis sentri..kita di sini dah jalankan research dah. 

Tok wujudkan blog ini... ada di sini yang obses dengan tok?... kalau ada mari sini jumpa tok nak kasi penerajang... tok bukan sesiapa, tok ni orang bodoh sahaja, kalau pun ada ilmu, cuma sekecil zarah.. celup di air itu, yang setitik itulah ilmu tok ada, sedangkan ilmu Allah itu masih luas, seluas 7 lautan bumi. Amat luas dan banyak sekali.

Blog GBUNIAN ini kita wujudkan untuk GUIDE, BIMBING, TUNJUK ARAH melalui ilmu yang tok warisi dari Arwah Wan, Ayah , paksu dan guru guru tok yang masih hidup dan sudah meninggal dunia. Tok nak guide anda agar tak sesat dalam permainan mistik.

Permainan mistik ini ibarat telor di hujung tanduk, jika iman tiada, jika akidah tiada. habis pelingkup buang sekelip mata sahaja. Kalau tak ada org guide dan bimbing memang rosak binasa. Sebab itu lah ulama di Malaysia tak galakkan..bukan MELARANG, tapi TIDAK DI GALAKKAN. kena faham beza 2 ayat tu. 

Kalau di tanya pun... contohnya ada ustaz cakap gebang itu ini pasal jin..cuba tanya dia.. Ustaz..apa hukunya berkawna dengan Jin?...kalau dia jawab buat apa nak berkawan bla bla bla... tanya lagi macam ni, saya bertanya atas dasar HUKUM..bukan atas dasar pendapat.. dan saya bukan bertanyakan atas peribadi, tapi saya bertanyakan atas sifat umum.. ACI KERAT LEHER la bhai... ustaz tu akan kata macam ni :

" hukum berkawan dengan jin adalah HARUS jika tahu akan sifat sifatnya, Namun ia HARAM bagi yang tidak tahu akan sifat2 Jin itu "


Kemudian tanyakan kepada dia, apa sifat JIN ustaz?


Kalau dia jawab... " sikap dia putar belit, menipu dll "

Kalau dia jawab macam tu tanyakan lagi ...." kalau dia suka menipu kenapa hukumnya HARUS kalau sudah tahu, kenapa tak HARAM terus?"

HANG TENGOK USTAZ TU KA ATAU JIN KA YANG NAK JADI KAKI PUTAQ ALAM.


Sedangkan Allah sudah berfirman 


وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ

“Tidaklah Aku menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepada-Ku.” (QS. Adz-Dzariyaat [51]: 56)


Allah ka, Ustaz ka atau Jin ka yang putaq Alam?

Allah kata, dalam 1 AYAT bahawa DIA CIPTAKAN jin dan manusia tu untuk beribadat kepada ALLAH.... maksudnya kat sini kalau kita pakai akai yang sehat dan bijak... akan ada manusia ke neraka dan akan ada Jin ke Syurga... So jangan salah Faham... bukan semua manusia itu ISLAM dan bukan semua JIN itu KAFIR.....

So kalau boleh faham konsep ni.. simple..hidup pun jadi senang. 

Cuma ingat , pakai barang2 macam ni HATI kena jaga, sama macam makan PANADOL... hati kena jaga, kalau ingat natang Panadol tu yang menyembuhkan, maka SYIRIK juga... betul?

Kalau tak betul di mana betulnya?




======================================


Geliga Labah labah ini di gunakan untuk 


Mentawarkan bisa Sengatan labah berbisa

Keracunan

Perangkap Jin, Jin Kafir yang leka akan jadi suka duduk tang tu , lupa nak makan, lupa apa sahaja suruhan ketuanya yang juga kafir.

Kasyaf bagi pemiliknya dengan izin Allah SWT

Halimunan dari musuh

Jika di letakkan dalam rumah, bilik. pencuri atau mereka yang berniat serong tidak akan jumpa jalan keluar.




Barang amat terhad.. dan jenis ini antara jenis yang perlu di pohon pakai nama..ia permaharan khusus... yang di atas itu ialah bebas, kalau beli boleh jual kembali..

Jika yang atas dah habis, anda nak juga atau pembeli anda nak juga,sila berikan nama pemohon dan ritual akan di jalankan, jenis ini tiada tumbal kerana ia item yang sudah di peruntukkan sedia ada, cuma syaratnya mestilah pakai nama macam geliga permohonan.. cuma GP kita tatau apa batu dapat.. yang ini kita dah tau batu apa, cuma nama sapa tu kita tatau.




Kod Produk : GLABAH 26818
Bentuk : Sepasang geliga labah
MAHAR : RM 110


Kos ini ialah sama dengan Kos GP , kerana ia di dalam Geliga Permohonan khusus bagi 1 jenis ( geliga Labah labah ) 



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Zack Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231




Image result for kartun prince

Mr. Zack : 0178259540


10 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Aikk xd sesapa lain nk grab kaa..syg lah..ni 1st time masuk rsenya geliga labah dlm blog gb

    Lagipun jgn takut lah pasal khasiat kasyaf tu..mereka pun makhluk ciptaan Allah juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhu kasyaf tu utk mereka yg belajar tapi belum buka.ramai yg belajar tapi belum terbuka kasyaf

      Padam
    2. Baik tok..tok..nk tnya..apa khasiatnya buluh dlm buluh?..kwn sy jumpa mse msuk hutan td..siap bwk pulang bertap warna coklat

      Padam
  4. Balasan
    1. Payment done tok.detail send to bonda.pesan kat bonda tok,klu dpt pos semua item sy hari ni.lama ni pos cuti tok.

      Padam
  5. Payment done ya Tok utk 3A

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN