Rabu, 9 Ogos 2017

AZIMAT KUAT NAFSU










Melihat benda dalam bekas tu... ini baru betul betul kena tangkap basah ni.. atau ini betul betul mandi bunga ni.. 

Dua org sedang berpelukan.. dah kahwin takpa lah..kalau x kawin lagi tu namanya maksiat .huish.. Tok siam ni bagi lama dah, tok teragak agak nak maharkan, dia suruh cuba.. adoi.. marah org bunian ... tapi kalau guna utk rumahtangga dorang mana tak kisah.. jadikan benda ni alat, syirik tu kalau percaya ia lebih berkuasa atau sama kuasa dengan Sang Esa. Alah macam jugak lah pakai batu bata pun.. percaya lebih dari itu syirik lah.. Pakai tak apa.. buat alat.. mempergunakan medium. xda masalah bagi tok.. 

Di letakkan di kawasan yang anda nak org mudah suka dengan anda. bos suka ke, kerani pejabat suka ke.. simpan saja dalam laci pejabat. kalau nak buat bini la..atau nak mudah kerja boss tak kacau sangat. Kalau ada masalah rumahtangga, simpan dalam rumah, kalau takut di jumpai, letak di tpt tinggi dalam kotak kasut, atau di belakang almari atau di dalam lipatan baju anda sendiri, insyallah niat mohon kepada Allah agar rumahtangga aman bahagia.

Apa pun pasti ada cara nak salah guna, itu sudah semestinya..jadi jika anda mengolahkannya untuk tujuan kemaksiatan.maka itu adalah urusan anda.. kami taukey kedai senjata api.. anda p buat merompak..apa kami sekali kena tangkap?... kami peniaga yang ada lesen dan bayar cukai permit segala .. apa kehal nya kami kena?.. betul dan sama lah item ini, tok memaharkan di sini niat untuk rumahtangga anda, dan kebaikan..jika anda gunakan di jalan keburukan.. jangan sampai terlewat untuk bertaubat

KOD PRODUK: Y-AKN 4817
BENTUK: AZIMAT
MAHAR: RM200

3 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami