Isnin, 10 Julai 2017

DATA DI EVERNOTE DAN SEMUA PELANGGAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejehtera

Tok Muda di sini. 

Terima kasih tok muda ucapkan atas sokongan anda ke atas kami dan menjayakan permaharan Item Tok Siam dengan sempurna, insyallah berita terbaru item item terbaik dari sana akan terus memasuki blog GBunian memandangkan kami sudah berbincang sekiranya blog baharu di lancarkan, khuatir pengurusan kami di sini jadi kalut dan lintang pukang ( 2 blog nak handle dalam 1 malam ) dan kemungkinan akan ada pelanggan yang tidak tahu di mana permaharan baharu tersebut.

Maka permaharan item Tok Siam akan terus di jalankan di sini. 

EVERNOTE

Bagi yang menghantar ke sistem evernote, terjadi kepincangan untuk menguruskan kerana ada yang menghantar :

1. Slip sahaja tanpa maklumat lain

2. Menghantar maklumat detail lain tapi tiada slip


Untuk pengetahuan anda, sistem ini tiada perkhidmatan membalas mesej anda seperti email ( walau anda hantar melalui email ) ...ia selamat , namun ia akan jadi tidak selamat dan lewat sampai jika salah satu maklumat yang di perlukan tiada di dalamnya. 

Jika anda menggunakan EVERNOTE. 

Sila Hantar ke sana :

Slip bayaran
Nama
Alamat 
Kod Penuh Produk
No HP


SEMUA PELANGGAN


Bagi semua pelanggan, semasa anda menghantarkan pesanan tu.. sila berikan kod penuh kepada Mr Baz dan Ustazah. Kegagalan anda memberikan kod penuh akan menyebabkan item anda KIV kerana mereka akan cuba menghubungi anda pula dan menunggu ia di balas pula bagi mendapatkan kod penuh.

Contohnya : 

Nama : Tok Muda
Alamat : PT 9880 Taman D Razak, Wakaf Tapai, 21040 Marang, Ganu Kite
Kod Produk : AK3B-S 907 ??? ( 1A ke 2A ke? )
No HP : 0133012715


Lihat Kod itu... AK3B-S 907..... SEDANGKAN ITEM ITU ADA 10 bilangannya.... sampai 10A..... Jadi..yang mana 1?....

Anda sepatutnya hantar penuh .... AK3B-S 907 1A...Jika anda grab 1A..

Ok. jadi tok harap anda semua faham ( bagi yang x paham la ) 

Jika tiada jawapan ..maka kami akan hantarkan stok dapor kepada anda..yang mungkin bukan pilihan anda sendiri. 


Jadi untuk memudahkan semua urusan kita di sini sistem yang pakai di sini adalah sistem yang sudah di kaji berdasarkan trial and error, dan ia di perbetulkan dari masa ke semasa, sila ikuti sistem yang kami jalankan sekiranya tidak ingin tempahan anda KIV ya. 


Buat masa sekarang sekitar 2:10 yakni 2 dari 10 org yang melakukan kesilapan ini. 


Sekian..salam kasih dan sayang dari Tok Muda kepada anda semua




2 ulasan:

  1. saya suka deal dengan GB. mula2 dulu dgn Mr.Baz, dia la ajar mintak kod bagai.
    lepas dah tau cara kerja, kita mudahkan je.step by yg sgt mudah.

    1)transfer duit (better online banking). d ruang reference tu ltk kod produk, dan ruang 1 lg tu ltk la 1A ka 3A ka

    2)hantar wassap (kalau korang guna wassap la) ltkkn gambar screenshot bukti pembayaran.

    3) tulis mesej tu. bg la salam/greeting. sebutkn nama korang, produk apa n kod (rujuk la pd screenshot bukti pembayaran td) DAN taip la alamat mana korang nk terima barang tu.

    4) send wassap tu. sambil hantar doakan semua yg terlibat (dari terima/baca wassap, pembungkusan produk, pegawai d pos ofis, posmen) semuanya la Allah permudahkan.

    5) dah nampak 2 tanda rait kt wassap tu, padam terus mesej tu.

    kalau x de reply pun x kisah. barang tetap sampai. bila? cepat atau lewat tetap akan sampai. GB ni well-know tuan2. dah established lama dah..

    x pyh la marah2, maki2, paling2 kalau x de barang, Tok Mat usahakan jugak.

    sekian

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN