Isnin, 5 Jun 2017

SPEKTRUM EMAS









Kecubung Azimat Kekayaan Spektrum emas


Item ini mempunyai energy yang tok sendiri zikirkan sehingga dari warna inclusionnya putih bila di suluh sehingga kekuningan seperti di dalam gambar, dan item ini ada 1 sahaja memandangkan jenis ritual ini hanya boleh di lakukan untuk 1 biji dan tak boleh di buat banyak banyak kepada banyak batu . 


Tok tahu sudah ramai yang mulai mengecapi kejayaan melalui asbab sugih kekayaan yang lepas, bukanlah kaya mendadak tapi peluang itu asyik datang dan datang malah ada setengahnya yang tak mampu menolak rezeki yang datang, duit asyik masuk dan masuk ke dalam akaun akibat dari usaha yang mereka lakukan samada perniagaan, MLM atau perniagaan berskala besar. Alhamdulillah. 

Untuk mengecapinya cukup di pakaikan sebagai cincin ( wajib ) bertawakal kepada Allah ( Wajib ) dan sudi menerima rezeki yang bakal hadir ( Wajib ) 

Insyallah item sebegini akan tok adakan dari masa ke semasa samada melalui yang hadir melalui penarikan atau yang terhasil dari ritual zikir yang tok jalankan insyallah, Semuanya untuk anda, yang berjaya, yang kaya ialah anda.bukan tok.. tidaklah tok kaya dengan Mahar di bawah, drive 100Km jumlah di bawah akan habis dengan minyak, tol, makan minum dan sebagainya. Belum kira minyak hitam dan tayar kereta yang haus. Ia sememangnya untuk kejayaan anda , kami di sini hanya tumpang berbangga dan bersyukur di atas kejayaan anda dan sentiasa mendoakan kejayaan anda setiap minggu ( khamis malam jumaat tok adakan solat hajat dan anda ada di dalam doa itu ) , Semoga sama sama mendapat keberkatan apatah di bulan ramadhan yang mulia ini. Masyallah. 


Kod Produk : GB32617
Bentuk : Spektrum Emas 
MAHAR : RM 600

Promo Ramadhan : RM 250

SOLD OUT
TN JIWA METAFISIKA


Jenis batunya itu tidak mahal, tapi asbabnya itu tidak ternilai

6 ulasan:

  1. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم

    السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَا تُه

    maaf tok,bertanya pengisian ke geliga lain buleh ke tok..bab rezeki yang tok isikan ke geliga kecubung spektrum emas ni

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN