Isnin, 5 Jun 2017

G. DEWA DEWI





































































&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



Assalamualaikum semua...

Permata ini ialah jenis yang pertama kali Tok dapat sepanjang hidup Tok, Namanya Geliga Dewa Dewi ( Tok Bagi nama ) Kerana Apabila Ianya terkena simbahan Matahari ( jemuran ) ia akan menjadi Hijau, dan apabila terkena air seperti mandi, ambil wudhuk ianya akan bertukar warna menjadi Keputihan Hijau.

Kegunaannya:

- Penaik aura
- Kewibawaan
- Perubatan
- Pengasehan umum
- Daya Penarik


Kod Produk : GB2 2617
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 256

Promo Ramadhan : RM 100

18 ulasan:

  1. Hanya mampu melihat 1a..
    Xde rezeki lagi..
    ��

    BalasPadam
  2. Slm tok sy ade whatsapp tok berkenaan pil

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Tok, blh tak jika ianya diikat terus dgn cincin perak saiz 20? Saya tambah bayarannya tok

      Padam
    2. Dan berapa bayarannya jika terus ikat cincin perak saiz 20 tu?

      Padam
    3. Dalam rm 180 ke 220. Tapi cnn urusan mr baz tuan

      Padam
  4. Oh begitu, kalau mcm tu, takpe too, saya ambil geliga tu saja ya. Payment nnt saya bgtau ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya tuan. Kalau yg tok sensiri ada ialah cincin titanium aloi tuan. Rm 60. Kualiti mcm perak. Lebih shining dan tak kusam mcm perak

      Padam
    2. Cincin titanium pun ok jugak Tok, kalau begitu Rm100 + Rm60 = Rm160 saya bank-in ye tok?

      Padam
    3. Tok, blh ye ikat pakai cincin titanium je, so total semuanya Rm100 + Rm60 ye tok?

      Padam
    4. boleh tuan, saiz 20 ya? nanti maklumkan smula pd mr Baz setelah payment ya

      Padam
  5. Payment done tok, dgn cincin titanium saiz 20 sekali

    BalasPadam
  6. Saya ada sent to whatsapp tok

    BalasPadam
  7. Saya dh sent juga ke evernote tok. Nama saya Harris Hj Suhailee

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami