Rabu, 14 Jun 2017

CINCIN KECUBONG KPK AIR

























Tolong rejam dalam pikiran anda sekarang... ini bukan apa yang anda nampak :p


Sebenarnya item ni lebih menawan dan Gah lagi jika di luar gambar, airnya jerneh, halus mulus dan menarik.. Tapi dalam gambar tak berapa nak GAH tak tau pasai apa.. mungkin kualiti penataan cahaya tok ketika ini tak berapa bagus, nak kena beli peralatan studio pulak lepas ni 

Cincin nya titinium.. tak macam perak ia murah dan menawan macam perak..cuma anda tau sendiri la perak kan mahall sikitt..biasa la.. Tapi kalau nak pakai memang tok setuju sebab ia tak macam cincin stainless yang dulu org jual.. bila kena peluh..ia akan terhakis dan menghasilkan tajam tajam di keliling cincin, akibatnya bila nak keluarkan dari jari, habis kulit luka... la ni org tak buat dah cincin stainless.. menyakitkan... org pakai titinium..lebih cantik dan tahan lasak.. calar tu rilek aje lah baginya. 

Kecubung Puteri Kamariah ini tok gandingkan siap cincin.. Kalau tak padan. bagitau dan kita cuba tukar saiznya kalau ada yang kena dengan saiz batu ini, kalau nak kerat dua dan jadikan cincin pasangan pakai titinium pun boleh tadak masalah.. suami isteri pakai..baru romantik.. betul tak... di hari raya dua dua cincin sama kalar.. ahh pasangan romantis... bak romeo And Juliet laarr.. 

Penaik aura diri 

WIBAWA

Penunduk musuh


Kalau nak isi benda lain bagitau..atas tu ialah kekuatan alaminya.. 



Kod Produk : CKPKAIR GA
Bentuk : Siap cincin
Saiz : IKUT GAMBAR 
MAHAR : RM 150

Promo Ramadhan : RM 120 sudah la, cincai ja bagi pada anda



2 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami