Khamis, 25 Mei 2017

GELIGA PANGLIMA JIN ISLAM ( JENIS 3 )








Item ini di berikan Raja Lumu sebagai medium :

Penunduk dan penggerun 

Pembisa 

Dan 1001 macam guna jika pandai mengolahkannya mengikut tahap ilmu anda sendiri

Mempunyai Khodam Berupa Jin Islam Yang bernama Abdul Mustaqiim dan boleh di perintahkan bagi mengubati penyakit... Ingat " MEMERINTAH" bukan " MEMBELA" kerana membela ni kena bagi makan, memerintah dengan syarat kita seorang yang beramal dan bertawakal kepada Allah sebagai Seorang Khalifah dan bukan seorang yang syirik.

Dosa syirik ialah menyekutukan Allah... Ada orang kata makan ubat tak syirik kerana ia di buktikan dengan sains... Ini kata kata bekas pengetua sekolah Ugama di jelebu.. Tapi dia juga lupa batu permata juga di kaji melalui sains dan sains metafizik , kandungan, organiknya, ketumpatannya dan sebagainya termasuklah bab bab aura di dalam sains metafizik. 

Bab syirik bukan masalah di buktikan oleh sains maka ia tidak syirik.. Jika tok kata , " Anda percaya kenderaan anda mampu membawa anda ke pejabat dan amat berkuasa sehingga anda memuja kenderaan anda sampai lupa bahawa Allah lebih berkuasa maka anda juga di dalam orang orang yang syirik "

Jika anda memakai Kasut dan percaya ia mampu melindungi tapak kaki dari terkena bala bencana seperti paku dan kaca, sehinggakan anda lupa yang memberi kesakitan kepada anda ialah Allah, maka anda juga ialah syirik

Syirik terbahagi kepada 2. Maad cikgu Arab tok dah tidur dengan babynya.,. So tok terjemahkan dalam bahasa tok sendiri.. 

Syirik kecil 

Syirik besar.

Syirik kecil ni boleh kata kita lakukan setiap hari...ya setiap hari.... lihat... contohnya anda terpijak paku tajam, dan kasut anda tu memang hebat lah ada besi di bawahnya, lalu anda berkata " Mujur aku pakai kasut ni ".... Syirik tak.?.... ya syirik...... Tapi jika anda berkata begini.. " Alhamdulillah mujur lah aku pakai kasut ni... Dan di tambah pula dengan Terima kasih Allah "...syirik tak?... tidak syirik.. tak caya , p tanya mufti ulama, tok bukan mufti ulama... 


Kod Produk : GB2 6517
Bentuk : Geliga Panglima Jin Islam
MAHAR : RM 700.25

Promo RAMADHAN : RM 200.25


2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN