Rabu, 23 November 2016

TEKTITE







Ini tektite ketika belom di canai

Image result for tektite



Tektite ni memang agak popular di kalangan masyarakat cina sebagai penghadang sihir. 

Kalau bagi kajian Mistik tok pula.. memang ia berguna di dalam penjauh sihir dan penjauh gangguan, semua dengan izin Allah belaka dan pastinya ada penerangan menyeluruh tentangnya secara ilmiah... tahi bintang jatuh ke bumi sejuk ke panas?... medium medium panas ( energinya / auranya ) tidak sesuai bagi makhluk bernama Jin. Ia bersamaan dengan ayat ayat suci yang di baca, jika kita baca, tak jadi panas pun... tapi makhluk yang mendengar itu jadi panas... mengikut kajian Getaran, Gelombang dan Tenaga, setiap ayat ayat suci mempunyai getaran dan frekuensi yang berbeza, ada halus, ada kasar, ada tajam, ada lembut , ada sejuk dan ada panas. Seronok belajar ilmu sains metafizik ni.. kalau anda ada peluang mempelajarinya, belajarlah, anda tidak akan rugi. 

Gelombang panas dan sejuk bukan saja ada di ayat ayat suci malah ada di ciptaan Allah lainNya sebagai contoh batu tektite ini. 


Kod Produk : TEKTITE 221116
Bentuk : tektite asli pure takdak dah
MAHAR : 60 Mlr

Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank 551016691626 My Gemstone 

RHB 20129160006603 My Gemstone

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN