Ahad, 20 November 2016

LAPIS LAZULI UNTUK AYAH DAN IBU ANDA















































































































































Menarik toksin di dalam badan

Kewibawaan yang ampuh dengan izin Allah



Kekadang ada yang tanya macam mana batu ni boleh serap toksin dalam badan?....

Tok cakap dengan depa...... Apa nak heran kalau setakat serap toksin, dah tentu sebab di pakai kena kulit , melalui peluh ia menyerap toksin ni....

Lalu ....depa tanya lagi..... batu boleh ka serap air?.... 

Ni apa punya soklan.... habis tu.. opal?... x serap air..... ???.... dan tok lanjutkan..... apa nak pelik serap toksin.. cuba tengok batu sarang ulaq........ tak pelik ka lagu mana dia boleh simpan cahaya?...... tu lagi pelik..... cahaya kot.... boleh simpan tuuu... tak pelik ka?..... bila tok tanya macam tu kat depa.... dalam hati tok sendiri terlintas kepelikan tu...tok sendiri pelik... lagu mana soalan lagu tu boleh terpacul di mulut tok.?..... lalu tok mengucapkan " Subhanallah " perlahan di bibir.......


Kod Produk : LLAZULI 161116
Bentuk : : Lapis Lazuli
MAHAR : 80 Mlr

Kalau and aberniat nak berikan kepada IBU dan BAPA anda untuk kesihatan mereka maka maharnya lain pula... Jika Tipu insyallah kat Sana tok tuntut semula


MAHAR IBU BAPA : 30 Mlr

14 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami