Rabu, 12 Oktober 2016

GELIGA PUTERI KOLAM



























Alhamdulillah item kali ini kita berbalik kepada Item mistik, kebanyakan bulan lepas asyik hijau saja kan, biru takda, merah pun takda... haha.. 

Geliga Puteri Kolam, Actually Tok blur nak letak nama apa, nak memandai kang aku letak Geliga Paris kang haha.. Nama pun Tuan Puteri tak Bagi. Di bagi saja sambil lalu.. Tapi jika mengikut Nasihat dan pendapat Kiyai Haji Kawah Kerajaan Jerung yang tidak jauh dari kerajaan Kolam Patung ini ia lebih kepada :

Manfaat untuk Minda, macam tok sesuai sangat la sebab tok la ni dah mai nyakit pelupa haha

Meningkatkan daya Imum Dari Penyakit Ikutan Jin ( Terutama Taun )

Hurm, selebihnya ada, tapi tok dah lupa... cuma ingin tok tekankan ia bagus untuk minda.. Bagaimana sebutir permata bagus untuk minda , Tu anda kena juga persoalkan produk lain seperti terapi aura dan sebagainya haha.. maksud tok ia adalah unsur unik melalui tindakan aura.. prestasi mood , penumpuan ke atas sesuatu perkara itu penting..jika mood tak stabil.. kejap pikir tu kejap marha, kejap itu ini memang kita boleh lupa dan pelupa tak kira usia, masalahnya ialah pada Fokus.. jadi jika kita sebut secara modennnya.. ia membantu Minda untuk Fokus. 


Kod Produk : GPKOLAM 101016
Bentuk : G. Minda
MAHAR : RM 50.25


9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN