Rabu, 20 April 2016

MANI GAJAH KALIGRAFI








Ni baz la bagi nama, kaligrafi ... tok layan aje.. semalam keluar sama kan, tapi tok boh nama mani gajah tulisan alien , haha.... 

Kelebihan Pengasehan

Tapi jenis ini jenis mani gajah biasa sahaja... biasa pun, berbisa juga, jangan wat main.. 

Di pakaikan kena atau x kena kulit, WAJIB buat cincin


Kod Produk : MGKALIGRAFI 17416
Bentuk : Mani Gajah 
MAHAR : RM 120

15 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Terima kasih..puan qistina mahu ke?klau mahu sy lepaskan..

      Padam
    2. Kalau aweks laju jer ko tanya ..murah pulak tu..

      Padam
    3. Kalau aweks laju jer ko tanya ..murah pulak tu..

      Padam
    4. Hahahaha..bukan apa ayah..sy ingat mgtgb tadi..lagipun sy sudah ada gmg dgn mgs..jadi sy bg pluang la kat diorg..😁😁😁

      Padam
    5. Hahahaha...tn Faizul bt payment skali,pastu bru tny nk ke x...?heehehe..apapon..tahniah tuan..

      Padam
    6. Kalau manigajah tapak galak berebut la korang..

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Hehe..tn baz.. Kaligrafi ye.. Ni mesti hebat geografi ni. ;P

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami