Ahad, 19 Januari 2020

MEDIUM PERANG

Untuk medium persiapan perang, tok bukan saja saja sebut, namun tok bukan sebut utk lariskan jualan atau menyebut utk menjadikan negara ini huru hara. 

Namun ini untuk persiapan anda, mengikut perincian KKM, dari 4 org rakyat Malaysia akan ada yang 1 darinya mempunyai masalah psikiatrik, psikiatrik bukan sahaja masalah Gila, malah gangguan emosi, mudah terikut perasaan, tekanan. dan Ini bermaksud kadar jenayah akan semakin meningkat. 

Tok mencadangkan anda memiliki Langgalam, memang sejak dari dulu tok menekankan item ini kerana ia memang benar hebat , malah lebih efisien, hanya diikat di pusat, masukkan dalam pusat dan lilit pinggang dengan kain, atau masukkan dalam kulit bawah siku, atau di telan terus utk mendapatkan kelebihannya di badan, ia akan keluar melalui najis besar namun kelebihannya akan tertahan di aura , bercampur dengan aura badan kita dan menjadi kekal, In Sha Allah tidak salah berusaha dan berikhtiar. KIta Bukan superman, tapi sepaling tidak boleh menyelamatkan diri atas berkat barang ini. 

Langgalam Maharnya sebiji RM 450 namun jika anda membeli untuk keluarga dan dalam kuantiti yang banyak in Sha Allah tok boleh beri anda mahar khusus.

Item ini sekarang tak lah banyak mana , cukup utk 1 pasukan bola sepak sahaja 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN