Ahad, 19 Januari 2020

KITAB ILMU LENGKAP TARIK DUIT DAN KHAZANAH

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semuanya

Alhamdulillah tak lama lagi tok akan menerbitkan Ebook Kitab Ilmu Tarik Duit dan Khazanah lengkap iaitu segala ilmu yang tok pelajari dan pernah praktekkan selama hayat ini membantu mereka yang memerlukan melalui medium Barang Barang Berkhodam dan Berhikmah. 

Penarikan wang yang tok belajar punyai 2 cara dan penarikan khazanah melalui 2 cara juga. 

In Sha Allah ia di dalam perangkaan sekarang dan tok tak tahu bila ia di jangka keluar memandangkan January ini tok amat sibuk sekali dengan ritual dan Tuntutan2 Alam Ghoib kerajaan Bunian samada mungkin tak lama lagi tok akan pulang ke sana atau Dunia akan huru hara , mana yang sampai dahulu itu yang di dahulukan , jika contohnya datang dunia huru hara maka perjanjian tok ke sana akan terbatal dengan sendirinya ( punyalah tok dah cuba buat macam macam cara sebelum ni nak membatalkan perjanjian , dah berbelas tahun dah cuba, tapi akhirnya lebih di pentingkan ialah di mana peranan yang sampai dahulu. 


Permaharan Kitab ini adalah pada nilai RM 500  , sepanjang tok mengajar ini dari hampir 10,000 murid seluruh dunia, yang mampu melakukan penarikan barang sekitar kurang lebih 60 org dan apabila kebanyakan mereka sudah pandai sikit kebanyakannya menjadi khianat ( Allah menduga hati mereka dan di hujung mereka gagal ) dan yang mampu melakukan penarikan kini  samada dengan di mohon atau datang sendiri ialah seramai ( melaka 1 ) , ( N9 3 ) , ( Kelantan 2 ), ini ialah apa yang tok tahu , yang tok tak tahu samada mereka menyepikan diri setelah mengenali bidang sufi lebih mendalam itu belum tok kira . 


12 ulasan:

  1. Maksudnya tok akan ditarik ke alam bunian dari segi zahir..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bunian hanya ambil manusia melalui 1 cara, nampak seperti mati , bila di kuburkan mayat ghoib. kita sebenarnya di suntik dengan ubat utk menampakkan seolah mati, sebagaimana yang sering berlaku di zaman dahulu ( zaman la ni kubur tak boleh korek semula sebelum dapat keizinan Pihak berkuasa.

      Tidak seperti alam jin yg ambil manusia dengan cara menyusahkan org lain, hilang dalam hutan dan menimbulkan keresahan ahli keluarga.

      Padam
    2. Kalau tok pulang ke sana, dpt jumpa lagi tak tok di alam nyata

      Padam
    3. In sha Allah hanya murid yang ada ayat semangat besi tok sahaja mampu memanggil, sebagaimana tok boleh memanggil guru tok Mbah Perawan

      Padam
  2. "melalui medium berkhodam Dan berhikmah" - Mandatori ke tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Bila anda belajar ilmu penarikan ini. Adalah yg bernama guru tarik. Dan org perlu mencari brg Di bawa kepada anda. Guru... Hanya perlu tgu

      Padam
  3. Assalamualaikum Tok Ayah.. Maaf kalau Leo tumpang tanya.. Kitab ni merangkumi pembelajaran di kem2 yg terdahulu ke? Atau ada penambahan @ bonus yg dulunya Leo x sempat nk belajar masa di kem?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt. masa kem tu tok tak ajar ilmu ni rasanya. kem GM baru ada

      Padam
    2. Ooooo.. Baik Tok Ayah.. Kalau mcmtu, Leo kena standby utk grab 1 kitab ni Tok Ayah.. Nk topup pembelajaran dr Tok Ayah.. Insyaallah, Tok Ayah.. Apa2 hal nnti Leo akan PM Tok Ayah atau Bonda ye? =^•^=

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN