Ahad, 12 Januari 2020

GELIGA ULAR CHINTA MANI JAYAPURA



















































Alhamdulillah berjumpa kita di Jam 9pm ini , terima kasih kepada semua sahabat kerana masih mengunjungi blog yang bukan sekadar melakukan permaharan ini.

Di atas ialah GUCHMANI Dan ia di berikan Dewi Srengenge sebagai medium penarikan kekayaan dan medium ini adalah atas permintaan tok sendiri namun bukan atas meminta dan merayu, Tok mengeluarkan semua sekali di dalam penerbitan dan Minta Maaf semua bukan bererti banyak. cuma ada 4 sahaja dan mahar ini fix tanpa promosi memandangkan GUCHMANI amat sukar tok perolehi kecuali dengan perjalanan yang memakan lebih dari RM 12,000 kosnya yang lepas. 

Baiklah bersambung Kepada kisah kenapa RUGI kita menikahi mereka walaupun mereka menggoda anda dengan Betis mereka yang gebu itu, Ya.. Dewi laut amat seksi sekali dengan gaunnya terbelah sampai ke Paras Pinggang dan langsung menampakkan keindahan betis mereka itu. Dada mereka hanya berlapiskan sebuah selendang tipis yang menampakkan lurah asmara dan tentunya bagi lelaki yang tidak kental imannya mudah terjebak dengan godaan mereka ini. Usah risau, mereka still manusia, cuma mereka itu:

Bukan Islam

Tidak Tinggal di alam Manusia

Mereka ketagihan sayang dan kasih Lelaki manusia yang kebanyakan lari melihat mereka di pantai. 


Bukan Islam Bukan Isu yang besar... Kita Islamkan lah. Tidak Tinggal di Alam Manusia itu lah ISU BESAR sekali dan tok katakan rugi JIKA.... Ya ...Hanya Adanya JIKA ini........ JIKA mereka meminta anda menduduki alam mereka. 

Usia di sana 300 tahun - 500 tahun cumalah jaraknya 10-15 tahun di alam manusia. Tok tidak pandai mengira Matematik. Tapi ini cuma congakan sahaja ... Jika katakan Kiamat Itu lagian 10 Tahun... Maka kita di alam ini mampu melakukan amal selama 10 tahun secara penuh. Tapi di alam sana?... Berapa tahun?... Besar Pahala atau kecilnya pahala kita dapatkan bukan kita tahu ia di terima Allah dan belum tentu anda tahu nak ke syurga atau ke mana Nauzubillah , tapi keikhlasan dan kekusyukan yang 1 sudah mencukupi kita memasuki Syurga. Namun..... Kalau kita ke alam sana dengan mengenepikan peluang yang ada selama 10 tahun itu hanya untuk Kenikmatan 5-10 Minit?.... Tidakkkah Itu Namanya RUGI.... mungkin hati ikhlas beramal dalam 10 minit itu namun ya Udah kalau mau beribadah asyik di goda isteri yang cantik , habis 10 Minit lalu dunia pun Kiamat.... Jangan di katakan Mereka tahu kiamat Bila . Tidak, mereka juga tidak tahu...apatah jika baru 9 minit tadi baru memeluk islam?.... belum kamu mampu ajarkan dia cara bersolat, seusai Isteri mu sang dewi ini mengucap masuk islam lalu terus kamu Menyetubuhinya?.... Gila?... 10 minit bang... mau apa?... Makanya Kita RUGI. 

Mau di suruh dia masuk ke alam Kita, Sudah tentu dia tidak mahu kerana sudah termanja dengan Kekuasaan dan pengaruh di kerajaan Jin yang mana Jin Kafir ini pura pura mentaati mereka. Katakan Menikah 2 Minit, Mengucapkan Syahadah 5 Minit, Kemudian mengislamkan Rakyatnya 1 jam.. Bukankah sudah lewat dari 10 minit itu... tidak sempat tuan tuan.. makanya tok berkata... Hanya kerana betisnya yang gebu anda mahu RUGI?. 

Jadi bagaimana?.... Ya... teruskan di alam Kita, dia di alam dia, Berkahwin ya Boleh teruskan, Namun semasa dia ke sini ajarkan pelan pelan tentang islam dan kemudian menggaulinya di mana mana resort di tepian pantai, Ya kan lebih mudah?. 

Ada yang berkata Manusia tidak boleh berkahwin dengan Jin?... mungkin sekarang, kalau dulu bisa aja... tapi ingat, Dewi itu bukan Jin. Cuma dia Memimpin kerajaan Jin sahaja.


KEBIJAKAN IBLIS

Wah, nampaknya tok meneruskan di halaman ini juga ya tanpa menunggu halaman seterusnya..Iblis memerintah laut dan kenapa penguasa laut di berikan kepada wanita manusia?... tahukah kamu sepanjang zaman ini Nyai Ratu Kidul sendiri sudah menikah 9 orang dan semuanya manusia manusia yang bukan biasa, kebanyakan adalah Ulama dan di dunia kita di sangka Para Waliyullah.. kita tidak tahu kan siapa itu wali? , tapi selalu kita berani menggelarkan seseorang ITULAH WALI?... hebat..

Jadi bila anda sudah tahu kenapa Iblis menggunakan Wanita sebagai penguasa laut dan boleh hidup lama merentasi Zaman dan generasi dan mereka hanya memilih menikahi lelaki Yang bukan calang calang...... kisah ini bukan dari mulut tok , tapi dari mulut Kiyai Soleh sendiri, anda kenal Sukarno?..pemimpin Indonesia yang di panggil Bapa Kemajuan RI?.... 1 yang selalu di sebutkan ialah dia berbini ramai dan mereka dari pelbagai ugama dan semasa mengahwini semua wanita ini mereka tidak perlu menukar ugama mereka ke islam?.. sudah tentu anda juga pernah mendengar kisah ini. Wallahualam, tapi anda nampak selepas itu apa yang berlaku?,. Sehingga kini masih ramai Rakyat RI yang berkahwin dia islam dan isteri/suami ugama lain duduk 1 rumah, malah ada yang islam berkahwin di Gereja atau kuil atas cara ugama lain itu........ Sukarno sudah berapa lama tidak ada?, namun Gaya hidup ini masih di amalkan sehingga ke hari ini di dalam diam....Wallahualam. 

Untuk menundukkan satu satu Para dewi ini bukan tidak boleh, tapi mampukah anda menolak tawaran mereka dengan mereka berkata jangan ganggu ugamaku lihatlah Bung Sukarno dan kamu akan beroleh kekuasaan dan kekayaan?... Jika anda mampu melupakan kekuasaan yang di janjikan dan menjawab, sy hanya membutuhkan kamu sahaja, dan ga mahu kekayaan itu, cukuplah kamu berbalik kepada Islam... Mungkin dia mahu... tapi adakah kekuatan itu di Kerongkongmu untuk berkata demikian ?.. Berdiri di hadapan perempuan manusia cantik aja kamu sudah berdiri kaku...ini kan Dewi Laut kok?


Lalu mungkin ada yang bertanya kepada Tok ...lalu bagaimana dengan Tok, tidak tergoda kah?... Alhamdulillah terima kasih kepada Mbah perawan yang selalu mengingati diri tok akan hal ini.....dan anehnya yang tok sendiri sentiasa selamat apabila tok ingin tergoda dengan mereka, sosok Mbah Ini akan menjelma dan memotong percakapan dan kemudian meminta tok kembali ke tujuan asal berjumpa mereka. Sekecil perkara tok tidak mahu berjawab soal di hadapan Allah ini kan mahu menjadi Kufur?


Nah.... Mungkin akan ada persoalan , lalu boleh ga pakai item dari Dewi Ini?... Mengapa tidak boleh kerana :

Ia Barang alami bukan pemujaan dewi, dia cuma tinggal di laut dan memberikan item di dalam laut yang tok tidak mungkin bisa menyelam untuk ambilnya untuk anda.

Sedangkan Barangan siam yang di puja sami siam kita pakai untuk usaha setelah pakai pelbagai khidmat perawat kita tak juga sembuh bukan?.. Ada ulama yang menyatakan Harus berubat dengan Bukan islam selagi memakai barangan Halal / sumber halal dan sebahagian ulama berpendapat Hukumnya Haram..... Sama dengan rokok lar, ulama kata Haram, ada je yang kata makruh kan haaaa. 

Seterusnya ...Nih Diri aku ini... Tok adalah Muslim dan mengajak anda agar selalu di atas jalan Allah, ada pernah tok cuba memesongkan akidah kamu semua semenjak tahun 2012?. 

Pakai barang siam pun tok suruh ingat Allah

Pakai Barang Orang Asli pun tok suruh Ingat Kepada Allah

Ada Tok suruh ingat ke Tuhan Buddha atau Tuhan Hutan?... 


Apa pun kita , keyakinan tetap kepada Allah. Ilmu Sami kah, Tok Batin Kah, Ratu Kah... itu semua Ilmu Allah Ya kan?...Kalau Bukan lalu ilmu siapa... Iblis?... Iblis itu pun ilmunya dari Allah SWT dan atas keizinan Allah SWT. 

CARA IBLIS BEKERJA

Wah Di Lanjutkan lagi Majlis Ilmu Kita........Anda tahu tidak.... apabila sesebuah sihir nak di hantar... Anak Jin yang bawa racun sihir akan berjumpa Iblis dahulu dan bertanya " Wahai Iblis , aku ingin menyihir orang ini fulan si fulan atas permintaan fulan si fulan "... lalu iblis bertanyakan kepada Allah Pula " Ya Rabb bolehkah sihir ini di hantar kepada fulan si fulan? " dan langsung terdengar suara Arays Berkata BOLEH/ TIDAK dan jika Boleh...hanya beberapa tahun sahaja, samada sembuh di ubati/sendiri/ atau dengan kematian. Lalu barulah sihir itu lulus pass di hantar ke Mangsa.. Proses ini macam lambat kan, tapi jangan lupa masa di alam mereka itu Slow dari alam manusia ini. Tanyakan guru kamu yang ahli jika mahu sahkan cerita bab sihir dan Iblis meminta izin Allah Ini. 

Okay.. baik tok teruskan dengan item GUCHMANI ini.

Semua otai Tahu apakah bendanya ini, dan tok ingin memaklumkan bahawa ini ialah stok akhir GUCHMANI dalam simpanan tok makanya selepas ini jika tok mahu mendapatkannya tok perlu pusing 1 nusantara lagi. Rasanya belum sampai masanya kerana tok tidak ada kuasa meminta minta, kalau ada pun tok tidak akan lakukan sampai merayu. Di minta orang tak beri, maka ya Biarlah. Ga usah . 


Kod Produk : GUCHMANIJ 11120
Bentuk : Guchmani P. Kili Jayapura
MAHAR : RM 500
(Whatapp bonda JJ 0178259540 utk Nego)



========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet



Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231

11 ulasan:

  1. Tok nak tnya..kenapa 10 tahun kita masuk sna jadi 5 minit pulak..kan waktu di sna lama..kira nya kalo sini 10 tahun wktu kita,,bgi depa 10 tahun akan jadi 100 tahun lah kan tok..kenapa 5 minit pula?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu contoh la, awat la hang ni betui bendui sangatttttttttttttttt

      Padam
    2. Bendui tu bagus tok. Org bunian suka. Haha.. guraw saja tok.

      Padam
    3. Ya2. Mmg org bendui la yg selalu org bunian suka. Lurus Sgt.

      Padam
  2. Masyaallah ada lg..saya pernah memiliki item ni..2013 klu x silap..mmg btl² dpt menikmati khasiatnya..dukacitanya ia dah hilang..harap ada rezeki nak grab kali ni..agak² sempat tak minggu depan 😅

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah merasai keindahannya , sayang kalau hilang . mungkin sempat

      Padam
  3. Assalam tok ayah, grab 3A
    Butiran Mahar saya sudah wasap kpd bonda JJ.
    Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm wbt. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira

      Padam
  4. Bismillah..sy grab 2a tok..maharnya insyaAllah siang nanti

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN