Khamis, 26 Disember 2019

REVIEW KHODAM PUTERI CIREBON SHOPEE













Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua


Ini ialah khodam PUTERI Cirebon yang kumpulan kami tangkap semasa melakukan latihan praktek menangkap khodam yang berbuat kesalahan Dan kerusakan kepada masyarakat manusia di Cirebon. walaupun ia berbuat sedikit sahaja usikan untuk bergurau maka kami dalam praktek latihan ini akan segera menangkapnya kerana bukan mudah untuk berjumpa mereka yang berbuat kesalahan atau ada aduan dari penduduk setempat.


Hanya tinggal 1 botol sahaja lagi khodam jenis PUTERI yang aslinya kami tangkap Di sana. Anda boleh melihat sendiri bekas yang kami gunakan asli dari Indonesia.


Perniagaan kami Di bidang khodam adalah melebihi dari 8 tahun beroperasi Dan sudah banyak khodam kami maharkan untuk peminat Dan pengamal mistik Malaysia. Tidak kira apa ugama Dan bangsa semua mampu memiliki khodam yang ada Di dalam koleksi kami.


Di blog, permaharan khodam ialah jenis peringkat tinggi Dan maharnya mencecah sampai RM 6000 Dan minima rm 4000 kerana upayanya melakukan pelbagai jenis kerja tanpa tangguh Dan mungkir.


Setelah tok pulang lama ke Malaysia, Hanya tinggal 1 sahaja lagi khodam jenis PUTERI.


Anda lihat gambar yg warnanya Di malapkan. Ada seorang perempuan berselendang hitam Di dalamnya.


Tugas yang mampu Di lakukan oleh PUTERI bersifat khodamul insann ini ialah:


1. Menarik LAWAN jenis pemilik untuk senang Di miliki


2. Membawa pelarisan kepada kedai kedai anda Dan mesin air anda


3. Menggenggam hati hati manusia agar tunduk, patuh Dan menuruti permintaan pemilik


4. Boleh Di ajak setubuh bagi mereka yang kasyaf Dan mampu terawangan




Ini sahaja kelebihan bagi khodam ini. Tok tak mahu memandai mandai meletak kelebihan lain kerana kami ingin berniaga lama Dan bukan lari sana sini tutup I'd buka I'd baru. Apa sahaja kesan kepada anda adalah atas izin Allah swt kerana kami bukan Tuhan. Cuma kami ingin menjelaskan bahawa permainan mistik bersama kami Di harap kan pemahar tidak suka suka hati menilai, salah guna kerana tok tidak mahu berjawab bagi pihak kamu Di depan Allah Swt kelak.


Apa yang anda kerjakan melaluinya adalah urusan anda sendiri Dan tidak terkait dengan diri tok... Umpamanya tok ada buka kedai hardware. Anda beli spanar Dan pukul org menggunakannya. Maka adakah lojik tok juga Di persalahkan?.


Barang ini cuma ada 1 sahaja, ia tidak Di masukkan ke blog kerana ia kami khususkan Di shopee sahaja.


*cara sebati kan khodam PUTERI cantik ini ada Di serta kan Di dalam sampul.


* ingin untung 1 juta mana boleh pakai modal rm 1. Ini ialah kiasan tok beri kan kepada anda. Jika anda mahukan khodam berupa naga merah, emas, hitam, khodam serigala, harimau, rajawali Dan garuda kami ada menyimpannya pada mahar 3000 ke atas.


Ada dalam bentuk Di dalam botol, cincin, batu, wafaq dll. Bergantung kepada keselesaan $$$ anda. Jangan mengharapkan harga murah kekuatan umpama superman. Ini ialah dunia Dan dunia ini adalah realiti.


Sebuah kereta ferrari yang laju tidak Akan pernah Di jual dengan harga rm 200. Sila faham kiasan ini.

RM 777.25



KOMEN DI LUMPUHKAN

*Sudah ada yang grab di Shopee tapi belum PD, Tok akan update semula jika Pd atau kansel



CARA BERURUSAN