Isnin, 9 Disember 2019

KITAB SIHIR AIN ( Peringkat Dasar ) LEVEL 1



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semuanya, Alhamdulillah baru sat tadi Tok ada kelapangan menulis kitab yang lamaaa tok janjikan kepada anda.

Alhamdulillah Kitab Sihir Ain ini Sudah tok terbitkan dan sedia di maharkan melalui email anda ( Di hantar melalui email , kitab ini ialah Dasar bagi ilmu Sihir Ain dan di dalamnya Tok mengajarkan anda Baik dan Buruk mengenai Sihir ini, Kegunaannya, Cara Melancarkan dan Juga Cara Menajamkan.

Jika anda berminat, lakukan dahulu latihan yang tok ajarkan di dalamnya dan in Sha Allah ada hayat tok akan keluarkan Kitab Sihir Ain Peringkat pertengahan Pula. Org tua tua kata " Hak tu pun cukup aih setakat nak bawak dalam hidup sampai ke mati "


Permaharan boleh di lakukan mulai sekarang , detail bagi kitab ini hantarkan ke Nombor tok sahaja kerana hanya tok ada akses email yang tersimpan kitab ini.

========================

Ramai yang bertanyakan tok apakah kegunaan ilmu ini?

Sebagaimana tok katakan kepada anda , ini ialah Kitab Sihir Ilmu Ain, dan Ain itu bermaksud MATA, mata anda, mata tok, mata kamu. 

Pertama maaf kerana lambat membalas kerana tok tadi selepas menulis terus bersiap maghrib dan bersedia melakukan ritual dan baru sahaja tamat ( 10.50pm ).

Di dalam kitab ni menerangkan asas Sihir Ain , tapi bagi tok , asas itu pun dah cukup untuk di bawa seumur hidup, ia tidak mempunyai sebarang AMALAN melainkan LATIHAN ringkas tahapan sederhana yang anda biasa lakukan. Tok hanya meminta anda mengorbankan sedikit masa sahaja.

Sihir Ain di gunakan dari anda buka mata bangun tidur sampailah anda tidur semula dan ia di gunakan di dalam kehidupan seharian 

Sihir Ain sebuah sihir yang tiada Obatnya kecuali hanya dengan merayu kepada Allah SWT.

Sihir Ain belum dapat di obatkan oleh mana mana Bomoh, Dukun, Pawang selama ini kerana ia adalah sebuah sihir yang ringkas namun kekuatannya sama dengan kekuatan sihir Tahapan Tinggi

Detail yang tok perlukan ialah :

Slip Bayaran

Nama

Alamat Email


Itu sahaja


Whatsappkan Pengijazahan anda ke Nombor peribadi tok di 01133012715



Kod Produk : KITABSIHIRAIN1
Bentuk : Ebook
MAHAR : RM 77.20

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN